Wolf
Witam mam pytanie jakie powinny byc tuleje w bloku d16z5? a teraz glowica musze pomierzyc prowadnice w glowicy i wszystko co odpowiada za spalanie oleju.... .. czy ktos zakladal uszczelniacze jakies zamienniki? jakie sa dobre?
http://www.honda-crx.info...I_pliki/3-2.pdf tu masz wszystkie wymiary, a uszczelniacze to najlepiej te z ASO, z zamiennikami roznie bywa, kup te z ASO teraz nie sa kto wie jak drogie, albo odezwij sie go golema moze bedzie mial cos w dobrej cenie
klaper, ja załozyłem do mnie uszczelniacze Ajusa i o dziwo jest dobrze na poczatku wydawało mi się, że jaki¶ obłoczek leciał z wydechu ale teraz jest gitarka -remont robilem rok temu
Dobra to powiedzcie mi co to jest silnik rozgrzany pracuje na jalowym trzymam pedal gazu tak na 5 tys a z rury leci dym caly czas niebieski chmura jak huj.....uszczelniacze?
No to juz chyba pier¶cienie tłokowe a nie uszczelniacze
remont nie wyszedl ?
[latwa kobieta] mac..... no widocznie nie wyszedl chyba napisze"Kto chce kupic rexa"??? bo juz nie mam sily na niego tyle w nim zrobilem..a tu huj... Skoro tuleje byly honowane pierscieni ricka to ja juz nie wiem....
a jak tam luzy miedzy tlokiem a cylindrem wyszly po honowaniu, bo rouzmiem ze nominal wlzozyles
powiem ci ze robil mi remont mechanik z forum wiec nie wiem... to byl blok niby po przebiegu 150tys+ w ktorym pompa oleju sie przyciela..... nie jestem pewny ale nominal...moze zle spasowany hmmmm...kur...nie wiem juz nic... jestem wkur..
[ Dodano: 2010-03-26, 21:38 ]
hmmm moze masz jajo na tulejach i stad to zuzycie oleju, a w takim wypadku nic tylko szlif pozostaje...
rafisz....sprawa wyglada tak silnik wyremontowany zlorzony zalany na chwilke mineralem pierwszy odpal...runda 1000m mineral won i flitr zalany vavoline 10w40 na doarcie ok 2 tys nie pamietam dokladnie czy to bylo 1,5 czy 1,2 kkm nie powiem zmiana oleju na 10w60 vr1 2 dni pojezdzilem lekki dymek byl na vr1 2 setki bral a na dotarciu nic z miarki nie ubylo.....a pozniej coraz wiecej oleju i coraz wiec az to sie stalo zadnego palowania na zimnym itp..
napisz lepiej kto to ci taki remont zrobil bo niezly babol widze wychodzi, sprobuj jeszcze zmienic maslo na gesciejsze )
nie bede robil anty reklamy heh... (masło) chodzi ci o olej????
tak, dlaczego nie bedziesz robil?? napisz kogo sie w razie czego wystrzegac jak nic z twojego silnika nie wyjdzie dobrego chcesz zeby ktos inny tez mogl sie wpakowac ??
a takie pytanie : mog sie wpiepszyc syf miedzy uszczelniacze a prowadnice jak byl pod pokrywa???
klaper, nie cuduj tylko rozbierz ten motor. Taka rozkmina to marnowanie czasu. To ten silnik co był przegrzany? Co¶ pompa wody się skończyła chyba w międzyczasie dotarcia tak??
hahah widze ze juz sie kole wypieral i gadal bzdety kur.....co za ludzie nic nie przegrzalem z pod pompy po kropelce lecialo dojechalem do domu 15 km zrobilem....wymienilem pompe z uszczelka i tak do tej pory masakra.... jak bym go przegrzal to juz wtedy by tak bylo a to sie na dniach stalo....
No przecież wcze¶niej też miałe¶ jakie¶ akcje z olejem, co¶ pisałe¶ na forum?
no to ze mi puszczal malego dymka przy wysokich obrotach palil oleju 200 ml oleju .....a to i tak bylo dziwne bo silnik byl po remoncie wiec bylo to niemozliwe dlaczego puszcza dyma jak byl dotarty i po remoncie i wtedy pisalem te posty gdzies sa
[ Dodano: 2010-03-26, 23:12 ]
no akurwat dotarcie i rozne obciazenia w trakcie ma tu bardzo duze znaczenie, silnik jak kazde inne z5, domyslam sie kto remont robil i zapewne to nie jego wina bo on tego nie mierzyl... a z z5 jest tak czesto ze raz remoncik wejdzie raz nie, przeciez to sa 20 letnie t raktowane z ciezka noga silniki, na twoim miejscu blok bym kupil i przelozyl bo ten to juz najwidoczniej lipa a szlif niema sensu, a kasa? w kazde au to trzeba wkladac.. tego nie przeskoczysz
dlatego ja zawsze pisze i powtarzam kazdemu ze nie kupuje sie silnika po remoncie, nie robi remontu itp tylko kupuje silnik uzywany z concerto albo innego dupowozu i dalej sie go meczy i dojezdza!!!!
ja na nikogo nie skladam i nie mam pretensji zapytalem sie tylko o rozmiary i czy to sa uszczelniacze czy pierscienie......
Ja powiem tak skoro mowisz ze byl robiony remont i honowane tuleje wiec to jest wina uszczelniaczy bo gdyby byly pierscienie to na niszych obrotach tez by dymil i nawet jak rano bys odpalal to by puszczal chmurke no chyba ze puszcza to moga byc pierscionki .
Wielu ludzi robi remont zmienia uszczelniacze na ori i tak po pewn ym czasie puszcza dyma bo poprostu sa wyrobione prowadnice.Zrob cala glowice to nie bedzie bral oleju chyba ze masz owal na cylindrach/.....pozdro
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl