Wolf
Witam,
Z racji zamiany felg na 17" (ET38) potrzebuję porady w kwestii wielkości opony. Najbliższe memu sercu jest 225/35 ale wiadomo - to naleśnik i na naszych drogach może być ciężki do prowadzenia - utrzymania (koleiny, dziury, jeszcze bardziej twardo = obawa przed wypadaniem wypełnień w uzębieniu). Rozmiarowo 225/35/17 jest bliska 205/50/15 które mam teraz - czy np. 225/45/17 było by już przegięciem ? Wejść powinna (mam gwintowany zawias więc z wysokością nie powinno być problemu-nie wiem jak z szerokością) - widziałem już solke na 225/35 i dawała rade. Może 215/45 ? lub 215/40 ?
Co do marki opony to wybór chyba padł na Pirelli P Zero Nero z racji dobrej jakości i ceny którą mam obiecaną
Czekam na opinie i sugestie.
masz z dupy offset i opona szersza niz 205 bedzie obcierala o błotnik, a przy maks skręcie o nadkole wewnątrz.
Konkretna odpowiedz na pytanie... choć podnosząc auto gwintem nie sądzę by błotnik był problemem.
takiego betonu ze opona nie dobije do blotnika nie zrobisz. chyba ze zamiast amortyzatorow wspawasz tam stalowe rury.
a 215/40 ?? przekłamania licznika mam gdzieś - wejdą takie ? Kurna widziałem sola na 225/35/17 - nie wyglądał na zdłubanego
walcz offsetem.
no ale oczywiscie mozesz tez probowac organoleptycznie (do czego zachecam)
ja mam 215/40 /16 i et bodaj 38 ale... 9 cali szerokość wystają poza obrys w seryjnych błotnikach....
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl