Wolf
witam.
wie ktoś może czy można zamontować korbowód od d16z5 w d16z6 ?
jest jakaś różnica ?
niestety roznia sie 100% srednica czopu pod kolo zebate, moze szukac tylko pomiedzy dohc z d serii...
mam nadzieje ze pomoglem
czym się różnią? ja dzisiaj sprzedałem korbowody od d16z6 chłopakowi który będzie je wkładał do d16z5 - sprawdzał suwmiarką oraz przykładaliśmy jeden do drugiego i były takie same...
skowronPL, pomylil chyba korbowod z walem korbowym.
jak sie kupuje kute korby to z tego co widzialem niema rozroznienia miedzy sohc a dohc, takze powinno dzialac
hehe my bad czytam nieuwaznie i o czym innym mysle heheh soryy
Pozdrawiam
i co daje tak podmianka korbowodow? Dopreza? bo zmina tlokow od z5 do z6 ponoc dopreza.
czyli śmiało moge kupić ?
Tłoki z D16Z5 doprężają D16Z6, na odwrót pewnie odpręży Ja miałem same korby Z6 do sprzedania bo wsadziłem sobie z B20 i gość ode mnie kupił bo w jego Z5 jedną korbę wygięło.
[ Dodano: 2010-04-06, 23:10 ]
pomogles
skoro już tak pomagacie to jeszcze jedno pytanie wymyśliłem
panewki te same bedą ?
Tak te same są. Kup najlepiej ACL Race Jakbym wiedział że ktoś będzie chciał 1 panewkę... komplet moich seryjnych w idealnym stanie poszło na śmietnik Na panewkach nie oszczędzaj Jak coś to bzyq2001 może Ci szybko za dobre pieniądze ogarnąć panewki
niestety jestem zmuszony oszczedzic na panewkach ;/ ledwo co samochod sprowadzilem a na naprawe wyjdzie mi ze 2000 troche jestem splukany jeszcze sie nawet nie przejechalem
No ale jak oszczędzisz na panewkach to potem cała robota może być od nowa...
sebas, ma racje, na czym jak na czym ale na panewkach nie ma co oszczedzac bo moze to sie zle skonczyc. A tak orientacyjnie ile kosztuja panewki ACL Race do d16z5 ??
Sorry za OT
wydaje mi sie że ostatnio widziałem za 300 czy 400
około 350zł
moja rada nie oszczedzaj na tym bo pozniej bedziesz mial drugi raz wszystko do ponownej roboty + poszukiwania nowego walu, bo jak ci obroci to to tylko szlif, a z tego powodu ze walow hondy sie nie szlifuje to pozostaje tylko "nowy" nominalny...
moim skromnym zdaniem powinno sie wymieniac wszystkie korby z jednego silnika, a nie jedna z innego, lub 4 z kazdego innego. wiec lepiej kupic 4 korboy i wymienic wszyskie 4 a nie jedna, chyba ze nie odkrecasz silnika wogóle
[ Dodano: 2010-04-07, 06:35 ]
hehe a jaki koszt takiej zabawy i jak z trwaloscia? mimo wszystko ja wolalbym pol roku szukac nominalnego fabrycznego walu niz taki regenerowany...
regenerowany Azotowo z tego co pamietam, jest bardziej odporny niż seryjny ;]... no ale koszt 2000zł raczej opdada, bo tak mi zaśpiewali :O
Tak jak już pisałem w innym Twoim temacie, nie lepiej kupić zdrowy goły taki sam silnik skoro nie masz kasy i po prostu przełożyć osprzęt, a nie babrać się byle jak z tym co masz? Pewnie taki sprawny szczelny nieotwierany z6 pochodzi dłużej niż ulep zrobiony po kosztach gdzieś w garażu, a do 2k kupisz taki silnik i jeszcze swój na części sprzedasz. Przemyśl to bo z tego co piszesz to nic dobrego z tego dłubania nie wyjdzie jak na wszystkim chcesz oszczędzać, kasa popłynie i dalej będzie trup.
Oczywiście trzeba tego szukać u kogoś w miarę zaufanego, ale tu masz przykład pierwszy z brzegu, pomierzyć ciśnienie, obejrzeć dokładnie, posłuchać i brać
http://www.allegro.pl/ite...onda_d16z6.htmlZakładając, że swój sprzedasz powiedzmy nawet za 500pln to za 1200 masz auto na chodzie. Wiadomo + droga i montaż, później jeszcze olej, rozrząd ale to i tak się zawsze zmienia po kupnie auta.
ok kupuje nowy slupek silnika dzieki dla Was
Sebas, a stosowane na pierwszy montaż panewki Taiho Japan i Daido Japan to byłyby niby złe, jak śmigały w autach spokojnie przez kilkanaście lat ?
W dobrej cenie można też kupić uczciwe panewki NDC Japan a wszyscy tylko ACL i ACL ...
kazde beda dobre pod warunkiem ze WAL BEDZIE NOWY a nie stary 20 letni i do tego nowe panewki, wiadomo ze jest wytarty pod te stare a potem dziwne ze polecialy.. wcale nie dziwne, a ze nowego walu nie ma i chory pieniadz, a szlifu srednio pomaga to..pcha sie acl za spora kase bo podejrzewam ze sa z duzo lepszego materialu i tak latwo sie nie poddaja co wyrobionego walu
kazde beda dobre pod warunkiem ze WAL BEDZIE NOWY a nie stary 20 letni i do tego nowe panewkiwiele wałów używanych jest w dobrym stanie i trzyma seryjne wymiary
no nie wiem czy sa, teraz nie wiem czy nie strzele babola, i trzeba by spytac wlasciciela, ale z tego co pamietam to krystian ktory mial tego crxa 1.4 mili ultra szybki jezdzil na oem panewach a nie na acl
wymiar trzyma...ale nie jest igla
Oem panewki wyjęte przez Przema72 z jeżdżącego bez problemów D16Y8... (nie mojego). ACL chyba by się tak szybko nie poddały Uważam że 350zł to nie jest dużo żeby oszczędzać na tak ważnym elemencie silnika...
Ciekawe gdzie latały te kawałki oderwane od panewek zanim je wyłapał filtr...
Reszta silnika oprócz panewek jest OK więc nie wiem w każdym bądź razie silnik miał mniej niż 190000km przebiegu i jeździł cały czas bez problemu...
regenerowany Azotowo z tego co pamietam, jest bardziej odporny niż seryjny ;]... no ale koszt 2000zł raczej opdada, bo tak mi zaśpiewali :Ookolo 600pln azotowanie walu do crx'a jak ktos chce to szczegoly na pw
Ale po jakim czasie poddały się te OEM'owe ze zdjęcia, po kilkunastu latach ?
ja wyjebałem 600 na federal mogul główne i korbowe do a9
a i tak się wysrały i to nie przez wał który mialjeden nie groźny wżer tylko przez wyjebane
stopki korbowodowe mam te panewki i widać ze mialy olej jak trzeba bo 0 zużycia od strony wału a od korby jest próg na panewie
a wszystko przez zajebany aparat ssania ktory podawał za dużo powietrza na ssaniu i silnik lapał 3000 na dzień dobry w minus 20.....
pyt za sto pkt czy taki wal jest jeszcze do uratowania
coś szerzej o azotowaniu i co to jest nitro polerka ?????
Azotowanie to jest utwardzanie powierzchniowe, fabrycznie wały Hondy były utwardzane powierzchniowo stąd powstała opinia że wałów Hondy się nie szlifuje
Ale teraz dobre zakłady utwardzają po szlifie ... zawieź swoje graty do zakładu to może coś wymyślą ...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl