Wolf
mam mały problem! zamierzam kupić silnik do mojego civica. obecnie siedzi tam d15b7 a będzie d16z6 z anglika i tu zaczyna sie problem. dokładnie chodzi o wiązkę kabli. z tego co wiem to w angliku jest ona krótsza ze względu na kierownice po drugiej stronie i nie da rady jej przełożyć. jest jeszcze jedno wyjście można wiązkę z d15b7 przerobić na v-teca ale czy to ma sens i kto chcialby się tego popdjąć? proszę o jakąś odpowiedź!!!!!
Wystarczy, że poprowadzisz kabelki do VTEC - od ecu (piny A4 i D6) do zawora VTEC, czyli sztuk dwa, dodatkowo uziemienie. Nie potrzebujesz wiązki z d16z6. Jeśli jesteś choć trochę kumaty w elektryce, to dasz radę sam to zrobić.
Wystarczy, że poprowadzisz kabelki do VTEC - od ecu (piny A4 i D6) do zawora VTEC, czyli sztuk dwa, dodatkowo uziemienie. Nie potrzebujesz wiązki z d16z6. Jeśli jesteś choć trochę kumaty w elektryce, to dasz radę sam to zrobić.nie tak do końca, bo w angliku są na odwrót wyjscia z wiązki
najlepiej zrobić tak, że wyciągasz 1,5 i wyciagasz całą wiązkę, która jest przy tym silniku
wyciągsz wiązkę z 1,6 i wkładasz tam, tą wyciągniętą z 1,5 czyli w wielkim skrócie zamieniasz ze sobą wiązki silnikowe
wkładasz silnik i dokładasz 3 kabelki masa, sterowanie vteca i czujnik ciśnienia oleju vteca
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl