ďťż

Wolf

Ktos moze polecic jakis konkretny programator i podac przykladowa cene


http://www.gotronik.pl/Programator/WILLEM4.htm
dzieki za link, dobre ceny maja
tu masz jeszcze jedna stronke i jest taniej na niej
http://www.programatory.com/
tez Willema polecam tu jest strona http://www.willem.org/


a do czego to służy?
za pomoca tego mozesz programowac pamieci flash, eprom
Labtool z Elmarku jest bardzo dobry.
a chipy w jakiej sa cenie, sa wielokrotnego zapisu czy tylko raz mozna na nich zapisac
Pytasz o epromy, tak? To zalezy jakie. Zalezy do jakiego auta, do wielkrotnego zapisu do EDC15 Boscha ze 100pln (nie do zdobycia), te jednokrotnego zapisu za 10-30pln. W Hondzie wlaśnie takie są, przynajmniej w moim PW0, oryginal robilo OKI..
skoro to takei tanei jest czemu nikt tego nei robi w pl?

Pytasz o epromy, tak? To zalezy jakie. Zalezy do jakiego auta, do wielkrotnego zapisu do EDC15 Boscha ze 100pln (nie do zdobycia), te jednokrotnego zapisu za 10-30pln. W Hondzie wlaśnie takie są, przynajmniej w moim PW0, oryginal robilo OKI..
Zaraz zaraz A flash eprom atmela? AT29C256:) Kosztuje 23zl.
Jednokrotnego zapisu epromy sa po kilka zl za sztuke

[ Dodano: 2005-08-22, 23:18 ]

Zaraz zaraz A flash eprom atmela? AT29C256:) Kosztuje 23zl.
ten chyba jest najlepszy do hondowskich ecu mozna tez uzywac 27C256 i 27SF256
wazne tez zeby chip mial ROM 256k bitowy i byl szybszy niz 200ns

tutaj widac gdzie oznaczona jest szybkosc ROM`a


tu jest na czerwono podkreslone -17 co oznacza 170ns
http://www.pgmfi.org/twik...ry/ChipsForECUs bardzo fajna stronka

skoro to takei tanei jest czemu nikt tego nei robi w pl?
jak to ? my z fiferem robimy

http://allegro.pl/show_item.php?item=60238857

[ Dodano: 2005-08-23, 22:01 ]

jak to ? my z fiferem robimy

http://allegro.pl/show_item.php?item=60238857



Sorry ale wydaje mi sie ze strojenie powinno odbywac sie indywidualnie do kazdego samochodu a nie tak na "pale" ustawiac wartosci AFR czy tez wyprzedzenie zaplonu i sprzedawac to a co ze STUKOWYM!!. Przeciez kazde z naszych autek ma inna wartosc AFR w zaleznosci od obrotow i cisnienia w kolektorze. Sory ale dla mnie takie chipowanie do bezsens. Do takiej roboty trzeba wystroic auto a pozniej zapisywac mapy
nie zgadzam się
do każdego silnika mozna wrzucić czip z okreslonym programem i nie ma co się napinac na pomiary AFR, itd.

np. program zrobiony pod seryjne np. B16A2- bedzie dobrze śmigał na każdym seryjnym i sprawnym B16A2

tak programy/komputery sprzedaje Mugen, Jun, Toda w Engine Kit (teraz dają już K-Pro)- podpinasz i jedziesz, bez pomiarów na hamowni, ustawiania

pozostaje tylko kwestia skąd chłopaki biorą mapy, jak dobrze są one przetestowane i pod jaki zakres przeróbek są robione

nie zgadzam się
do każdego silnika mozna wrzucić czip z okreslonym programem i nie ma co się napinac na pomiary AFR, itd.

np. program zrobiony pod seryjne np. B16A2- bedzie dobrze śmigał na każdym seryjnym i sprawnym B16A2

tak programy/komputery sprzedaje Mugen, Jun, Toda w Engine Kit (teraz dają już K-Pro)- podpinasz i jedziesz, bez pomiarów na hamowni, ustawiania

pozostaje tylko kwestia skąd chłopaki biorą mapy, jak dobrze są one przetestowane i pod jaki zakres przeróbek są robione

dokładnie tylko sie kłucic nie chciałem.....mapy mamy pod seryjne silniki czyli hbez zmienionego wałka ,spręzania ,itp itd - a skąd bierzemy? a nie bierzemy tylko kupujemy bo zadarmo to tego nie rozdają
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl