ďťż

Wolf

Mam pytanie odnośnie pompy paliwa a mianowicie czy seryjna z D15B2 da radę pod H22A? Jeśli nie jaką opcję wybrać:
- montaż pompy z H22A (i tu pytanie czy będzie pasować P&P?)
- Walbro 255.


dołączam się do pyt. o 1.5
i analogicznie, jak będzie w przypadku d16z6
Walbro zaleje. Pompa z H22 się montuje bezproblemowo.
jeszcze zalezy z jakiego h22 ale ogolnie da rade przelozyc


Jak pompa moze zalac? masz przeciez regulator ciśn. paliwa on decyduje o ciśnieniu na listwie (nadmiar wraca do baku). Ja założyłem walbro o wyd. 255l ciśn. roboczym 6,5 bara do stockowego silnika i jest ok. Wczesniej była tez nowa pompa kupiona na allegro QAP-cośtam i miała być do silników serii b16,b18/3bary -to tylko załozenia producenta (3bary to były na biegu jałowym...) lepiej od razu zainwestowac w coś firmowego i sprawdzonego (oczywiście myśle o walbro). Do civiców p&p jest walbro GSS-342.
Ze niby co ma zalac?
Zakladasz pompe ktora bedzie latnwiej kupic. Jesli masz dostep do pompu z h22 ze swapa bierz ja. Jesli natomiast chcesz walbro dlugo szukac tez nie musiasz. Napisz mi PW.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl