Wolf
Mam d16z6 zakute [9,0:1],walbro 255, wtryski 390cc bedzie dmuchane kolo 1bara - musze zmieniac regulator czy styknie oryginalny. Bedzie tez listwa AEM'a ale czekam na paczke.
wzór na potrzebn± wydajno¶ć wtrysków przy zadanym ci¶nieniu i planowej mocy i jedziesz z koksem - zwykła matematyka
http://rceng.com/technical.aspxpodajesz parametry i w zalezno¶ci od cisnienia paliwa możesz sobie oszacować.
390cc na seryjnym ci¶nieniu paliwa moze nie wydolić. jak podniesiesz ci¶nienie, szybciej zabijesz wtryski.
nie mam pojęcia po co wywalasz kapuche na listwe AEMa skoro seryjna jest superdobra (styka na 500+), złamałe¶ j± w pół?
złamałe¶ j± w pół? no nie ale nowa miala ladnie wygladac
390cc na seryjnym ci¶nieniu paliwa moze nie wydolić. jak podniesiesz ci¶nienie, szybciej zabijesz wtryski. hmm to czemu w b18c6 wtryski jeszcze zyja? tam jest podniesione cisnienie wzgledem b16a , my na naszych 290cc tez mamy podniesione cisnienie i zyja , a szybciej jesli mozna wiedziec to o ile moze skrucic sie zywotnosc takiego wtrysku np przy podniesieniu cisnienia o 20% ? Mozesz rozwinac temat ?
PS zapewne producent podaje mozliwy zakres cisnienia pracy takiego wtrysku .
kazdy wtrysk ma jak±¶tam wydajno¶ć przy jakimstam cisnieniu paliwa. jak dasz za wysokie ci¶nienie paliwa, to efekt bedzie podobny jakby wtrysk pracował na koncu skali duty cycle.
ktory regulator wybrac
F1Z z manometrem
B&M wiadomo bez
b&m
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl