ďťż

Wolf

Witam, pytanko do wszystkich urzytkowników ed9 Po jakim czasie, odległości przejechanej, robi Wam się ciepło w aucie? Wydaje mi się ze mój crx nagrzewa się w środku bardzo wolno :/


zmień termostat
polecam ori hondy
mój 5 minut i cieplutko
moja lapie temp po 3.5km, olej olej ani drgnie..
U mnie po przejechaniu dopiero jakichś 3-4 km zaczyna wiać ciepłe powietrze :/ a jakieś stopnie ? Coś tam wyczytałem kiedyś że są różne termostaty, jakieś tam cieplejsze i zimniejsze czy coś ?


a po jakim dystansie olej sie dogrzewa?
Mi dmucha ciepłym po podobnym czasie, jakieś 4-5 minut trochę wcześniej niż wskaźnik temperatury oleju osiągnie optimum
no własnie gdzieś po 3-4 km wskazówka temp. jest na miejscu troszkę przed połową skali

To może mam wszystko jednak ok

a po jakim dystansie olej sie dogrzewa?

olej gdzieś po 10 kilometrach
u mnie 4-5min, lub 4-5 km spokojnej jazdy rano na starcie
u mnie po jakis 3km zaczyna wskazowka sie ruszac i zaraz dmucha cieple powietrze
Myślicie że warto rozbierać deskę żeby dostać się do nagrzewnicy? Da się jakoś zobaczyć nagrzewnicę bez rozbierania deski? chciałbym sprawdzić czy nie ma na niej jakichś syfów..
mi się zagrzewa już po jednym kilometrze, trzymam go tak żeby nie schodził poniżej 5k obr. i dzięki temu nie muszę w aucie marznąć a tak serio to pierw jadę około 3-4km a dopiero potem załączam ogrzewanie

Myślicie że warto rozbierać deskę żeby dostać się do nagrzewnicy? Da się jakoś zobaczyć nagrzewnicę bez rozbierania deski? chciałbym sprawdzić czy nie ma na niej jakichś syfów..

Można. Zdejmujesz sobie schowek po stronie pasażera, później taka blachę chyba na 4 śruby mocowaną i zobaczyszwiatrak i przewód od nawiewów idący do nagrzewnicy. Jak zdeontujesz ten Przewód (chyba 1 albo 2 śruby) i wyciagniesz go z zaczepów to będziesz mógł włozyc rękę do środka obudowy nagrzewnicy i wymacać czy nie masz tam jakichś liści albo czegoś z tego co pamiętam
Pawlo_j23, jakby ci wyszlo ze masz zwalona nagrzenice czy cos, to ja mam w pleni sprawna do oddania
hm to ja mam podobnie do Pawlo_j23, czyli bardzo pozno juz prawie do pracy dojade zanim zacznie mi grzac, olej zaczyna sie nagrzewac po jakis 2,5km spokojnej jazdy a dopiero pozniej zaczyna leciec cieple powietrze
No to jutro postaram się pomacać czy na nagrzewnicy nie ma syfu jakiegoś węże które idą do nagrzewnicy są cieplutkie wiec może jest zapchana
wrobellos, Dzięki za info

P.S założyłem ten temat bo mój kolega mieszka jakiś niecaly km odemnie, jak podjedzie pod mój dom to już ma ciepło w aucie bez rozgrzewania go na postoju Może przez to że to diesel?
ale w ten sposob sprawdzisz tylko czy nie jest zasyfiona od zewnątrz i np przeszkadza to w przedmuchiwaniu jej przez dmuchawe. Jeżeli oba przewody mają zbliżoną temp to raczej nie jest zapchana. Gdyby jeden był gorący a drugi letni to oznaczałoby to, że jest jakiś syf w środku
Na temperaturę jest jedna rada- wymieńcie termostat, koszt chyba ok 40-50 zł i musi być ok, reszta- typu nagrzewnica czy inne gady schodzą na drugi plan
Powiem szczerze,że przy żadnym crx nie miałem problemu z nagrzewaniem, przy 2 ceerkach 1 gen , 2 gen ED9 wymieniałem właśnie termostat i wszystko później było ok
olej to masakra nagrzewa sie po jakichs 12km dopiero i to wskazowka leniwo podnosi sie z 40 stopni,,, nie wiem na ile wierzyc ag ale tragedia
u mnie po okolo 4 km temperaturka byla juz optymalna, a zaznacze ze dzis bylo okolo 2 stopni mysle ze u mnie ok?
Dzisiaj postanowiłem zająć się ogrzewaniem, rozebrałem panel, wyjąłem chłodnicę klimy ( tą ze środka, koło wiatraka nawiewu) całość przeczyściłem, wsadziłem rękę do wnęki w której jest nagrzewnica, przedmuchałem porządnie kompresorem, leciało mnóstwo kurzu przez kratki nawiewu . Naprawiłem panel nawiewu (pokrętło wcześniej miało luzy). Po tych zabiegach po przejechaniu niecałego km z nawiewu leci już letnie powietrze. Jest niebo a ziemia Zobaczymy jeszcze w zimniejsze dni jak będzie ale póki co jest spora poprawa
czyli POMOGŁEM ;P
Ano pomogłeś Dzieki
Panowie gdzie tam trzeba wsadzic grabe zeby dostac sie do tej nagrzewnicy?
dodam ze mam AC
http://img245.imageshack.us/gal.php?g=img4407t.jpg
Musisz wyjąć tą czarną puche która jest na lewo od wentylatora, to jest własnie ta "chłodnica" od klimy. Żeby ją wyciągnąć musisz odkręcić rurki które są przy ścianie grodziowej pod maską. Troche z tym zabawy ale dasz radę zobacz sobie w manualach gdzie są śrubki
freon nie pujdzie jak je odkrece? nie da sie tego zalatwic przez podszybie?
No niestety poleci w atmosfere :/ ja miałem ten plus że klima jeszcze nie uruchomiona. Nie wiem czy się da, nie próbowałem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl