ďťż

Wolf

Auta crx wazy VTI no wlasnie roznie podaja:/chodzi o wersjie VTI.
Civic Zaba wazy 1080.

Kwestia ile moga oba auta wazyc bo kompletnym odchudzenu?


Civic 5 Gen. waży 985kg. Moje HC3D 6 Gen. z audio przed wybebeszaniem ważyło 1080kg.
Moze 985 ale nie VTI
1.6 ESI tyle WAZY 985, a VTI 1080

http://www.hondapl.org/ci...h/htb92-95.html
Masz racje, chodziło mi o ESi.


Wiec zaba 1080(ITR 1130!!!) ,a ile CRX VTI wazy.

a ile CRX VTI wazy.
Źródła podają od 980kg do 1030kg.... Bez poważniejszych ingerencji szlifierką kątową urwiesz 100kg - samochód w pełni nadajacy się do jazdy na codzień z możliwością powrócenia do stanu pierwotnego. Ostra zabawa to 760kg w finale, a można zejść jeszcze parę kilo mniej...
A wiec Źródła podają od 980kg do 1030kg.... ,zaba 1080,tylko kwestia ile mozna urwac z dwoch aut na maxa!!!
Wiesz Endrju ITR wazu 1130 ,czasem pisza ze mozna urwac do 800-850 kilo ,a w to nie wierze.
Crx VTI 1030,Zaba 1080.Wiec po max odchudzneiu ile CRX a ile Zaba:)
Z CRX ,mozna az wywalic ponad 250 kilo ,a z itr 130 ledwno dałem rade
Krystek bo kiespko odelżałeś

idąc po oporze CRXa myśle ze ok 800 kg kiedyś coś miałem musze poszukać .... na pewno odchudzenie auta po maxie nei jest tanie

tylko pytanie czy ten temat oby na pewno powinien wisiec na tym podforum ??
V gen nie waży poniżej 1 tony napewno to czesty bład 980 kg dotyczy 4 gen nie piątej i też nie iVT.
Moja Civic po odelżeniu waży jak w dziub z pustym bakiem 1 tone a wywaliłem wszystko co się dało wywalic włącznie z orginalnymi fotelami , szyb elektrycznych nie miałem , elektryczne lusterka wywaliłem , zostal mi tylko szyber , a fotele zastąpiłem kubełkami i waży Tone ale walcze dalej !!!
Wiec itr na maxa mozna na 900 odchudzic, a crx 800, wiec nie ma jakiejs sporej roznicy.
ale jak Ty zrzucisz 50kg i crx bedzie wazyl 100 mniej niz ITR to masz 150KG
Lans musi tez byc.
Teraz kwestia cz jest sens robic auto na lawete???zeby 6 razy w roku wyjechac autem??hmmm
albo MP i laweta, albo Skarbimierz,Szymany itp. i lans
Dokładnie. Albo WRMP Laweciarz, albo Street`y i LanS. Ja wole to drugie
lans to podstawa
Robie max wersjie uliczna na sezon 2006 ,zobaczymy jak sie potocza zawody jak bedzie nie najlepiej wygladało to zawsze mozna załozyc ITB i stage 3 wałk i
A laweta i tak bede jezdzil w sezonie 2006 bo jednak koszta mniejsze i nie trzeba przez godzine wymontowywac elementow z auta:/zmieniac koł itd....Plus niebezpieczenstwo jakie jest jezdzac z takimi drzwiami pasazerskimi jak mam.
co do CRX, 2 gen iVT waży 1010 kilo bez klimy, Skrobka CRX ważył po odchudzaniu minimalnie poniżej 900 kilo z tego co mowił, a można jeszcze trochę zejść bo np: maska była seryjna, tylna klapa drzwi itp też. Jakieś 800 kilo jest w zasięgu biorąc pod uwagę konkretne odchudzanie ( czyli nie same wyrzucanie rzeczy z auta).
Ech, ten gość to ja, nie wiem jak to się stało.
moja ceerka wazy teraz 910kg bo bylem na wadze. wywalone jest caly tyl. przod zostawailem bo sie girl czepia ciekawe dalczego zeby zejsc poniezj 900 trzeba zerwac wszystko razem z szyberem.

moja ceerka wazy teraz 910kg bo bylem na wadze. wywalone jest caly tyl. przod zostawailem bo sie girl czepia ciekawe dalczego zeby zejsc poniezj 900 trzeba zerwac wszystko razem z szyberem.
Jesli wazy 900 a wywaliles tył, to co kanape tylna???.Mi chodzi fotel w srodku ,maska i klapa laminat...
kanape i cale boczki gorne, dolne.
fakt ze z crx nie zabardzo mozna zejsc z wagi. pozatym moja ceerka wazy mnie niz vti.
slyszalem ze klapa wazy 30kilo z z carbonu 4kilo. takze jak sie chce zejsc na hardkorze to tylko carbon. bez tego mozna zejsc maks jeszcze z 15kilo. sam fotel wazy 10kilo. a obicia drzwi i dachu to sa gramowe sprawy.

moja ceerka wazy teraz 910kg bo bylem na wadze. wywalone jest caly tyl. przod zostawailem bo sie girl czepia ciekawe dalczego zeby zejsc poniezj 900 trzeba zerwac wszystko razem z szyberem.

To jakiego masz tego crxa? Przecież masz ED9 o ile się nie mylę...

Ja na wadze miałem 920kg seria - z pustym bakiem, i z pełnym wnętrzem, z wygłuszeniami etc...

Wyrzucenie całego tyłu - wszystkie plastiki, kanapa, koło lewarek, etc to dało wynik 840kg. Dalej poszło na półkę radio z głośnikami - 2.8kg, zbiorniczek od spryskiwaczy, antena od radia, wycieraczka i spoiler z tylnej klapy, wszystkie przeowdy do tego ustrojstwa, seryjne fotele, pasy, wygłuszenia z podłogi i konserwacja z podłogi. Zasiadły kubły i szelki a wszystko to razem zaowocowało finalnie masą 820kg. Oczywiscie nadal z pustym zbiornikiem i bez kierowcy. Następnym krokiem byłby usunięty szyber z całym mechanizmem, maska z włókien i wycinanie wzmocnien w drzwiach. Ale na to albo poczekam na przyszły sezon, albo sprzedam samochód. Się zobaczy... Chcę zwrócić uwagę, że samochód w pełni używany jest na codzień i robi dość duze przebiegi...

Ah, zpomniałbym - dolot fabryczny jest usunięty a jego miesce zajmuje SAR z cienkościennego aluminim oraz cały wydech wraz z kolekotrem z ciennkościennej nierdzewki...
no ja mam ed9. w seri jak warzylem przed to bylo 940kg. 30 kilo to same plasitki i kanapa tylna, kolo i jakie pierdoly w samochodzie. pasy itd. nie wiecej nie wyciaglem.

albo MP i laweta, albo Skarbimierz,Szymany itp. i lans

ładnie się ITR lansuje civicem
jak budować wydmuszke to najlepiej na najuboższej wersji:
CRX 1g wersja USDM HF ważyła w serii -777kg,
CRX 2g HF (rocznik 88 ) -825kg

największy wydmuszki ważą niewiele ponad 600kg, ale trzeba zapomnieć o desce rozdzielczej, ogrzewaniu, seryjnym baku, szybach, ochronie antykorozyjnej od spodu itd.

największy wydmuszki ważą niewiele ponad 600kg, ale trzeba zapomnieć o desce rozdzielczej, ogrzewaniu, seryjnym baku, szybach, ochronie antykorozyjnej od spodu itd.

Nie można jednoznacznie tak powiedzieć. Wszystko zależy ile chcesz wyciąć z środka samochodu i co chcesz nim osiągnąć. Np. seryjne tylne szybki w crx II gen ważą tyle co nic, więc nie ma sensu zastępować ich pleksą. Wszystko zalezy do czego ma być samochód i jaki jest regulamin na zawodach. No chyba ze mówimy o samochodzie na ulice - to inna sprawa.
ale przecież napisałem:
największe wydmuszki- takie które u nas jeździłyby w H grupie w wyścigach lub outlaw na SSS
czyli wszystko co się da out, potem wycinamy co się da, potem piaskujemy, potem plastiki/karbony gdzie się da i jedna warstwa farby
tak to wyglada w CRXie Syncro:

http://www.honda-crx.info....php?cat_id=141
Z syncro gadałem to powiedził mi ze wazy jego crx około 750 kilo, tylko mnie ciekawi jak urwac 250 kilo od seri???
Wywalamy caly srodek to z seri 110 wywalimy do 940 kilo -fotele kanapy ,plastki koło zapasowe itd...
Jedziem dalej maska ,klapa,drzwi,szyber mysle ze 80 kilo urwiemy czyli daje nam 860kg.
Dalej to nie mam pomyslu,a bak jeszcze to zarobimy około 20 kilo.Wychodzi 840kilo.Co dalej.....
750kg - jestem pod wrazeniem - bo B18C + turbo,orurowanie IC troche wazy
a co do wagi - to jak tylko macie mozliwosc to kupujcie auto bez szyberka - wyjecie go to jedno ale poszycie dachu rozni sie na rzecz dodatkowcy wzmocniem w aucie z szyberkiem wiec i tak to bedzie moim zdaniem wiecej moze nie kg a gramow niz w aucie bez szyberka co do pierdoł - to ziarnko do ziarnka .....

wg mnie buda ED + b16 750kg mozna zrobic nie malym nakladem kosztow - ale B18 i 750kg to juz wyzsza szkola jazdy ktorej nie ogarniam
Do ed9 nie wchodzi b16 i b18
moglbym mi zdradzic sekret dlaczego jak nawet kolega ARV ma do sprzedania ED z B16 zeswapowanym
H22 widzialem w CRX w ED wiec jakos nie wiem co chciales przekazac?
a pozatym CRX to chyba ED8 /bo ivt to EE9 dla Cvc a EE8 dla CRXa ale moge sie mylic bo tylko dedukuje nie mam na to wiedzy/

CRX to chyba ED8
ED9

b16 ,b18 to rzezba do ed9 połosie inne, skrzynia wiem ze od b18 nie wsadzi sie.Wiec lepiej ee8 kupic wsadzic b16,b18 i latac


wg mnie buda ED + b16 750kg mozna zrobic nie malym nakladem kosztow - ale B18 i 750kg to juz wyzsza szkola jazdy ktorej nie ogarniam


ale czemu nie ogarniasz? Blok silnika B18 jest o okolo 1cm wyzszy od B16. Elementy w srodku sa w zasadzie prawie identyczne wiec wg mnie max 5kg roznicy moze byc.

b16 ,b18 to rzezba do ed9 połosie inne, skrzynia wiem ze od b18 nie wsadzi sie.
wszystko sie da zrobic sa mount kity np. hasport i z nimi silnik i skrzynia wchodzi spokojnie
przemysl Krystian. popularny swap w usie (moze nie b18, ale b16 owszem). a tam maja tylko ed.
http://www.nolimitmotorsp...ort/mounts.html
ale b18 ma dluzsza skrzynie i do ED9 nie za bardzo pasuje, da sie wsadzic ale wsadzajac B16 trzeba bylo tluc podluznice a z b18 trzeba jeszcze bardziej ja skrzywic
ja obstawiam ze 5kg para
Tylne szyby ważą 350 gram każda.
To jedyna rzecz której nie połaca się ochudzić.
Swap 16-tki czy 18-tki do ED9 to 17 mm różnicy w wysokości.
To dużo.
Zestaw mocujący jest wart róznicy w cenie budy.
Więc jak ktoś się decydujena w/w swap w ED9, to albo za bardzo wierzy w siebie, albo nie umie liczyć.
Tak, czy tak to chujowy interes.

BTW

Korzystając z okazji że żadko tu jestem, składam podziękowania dla MalcolmaFeth, Braci i Michala z Bydgoszczy za pomoc w zakupie opon do mojej ceerki.
CRX VTi na wadze - bez wygluszen, wszystkie elementy nadwozia oryginalne, poliweglanowy dach.

waga z 15kg paliwa to 897kg


Czyli po wywaleniu srodka i szyberdachu minus 113kilo, wynik rewelacjia.
Zważona i sfotografowana sesja odchudzania Civica 92-95 HB, z poszczególną wagą części:
http://honda-tech.com/zer...d=693678&page=1
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl