ďťż

Wolf

Chyba mój silniczek na amen padł Wczoraj zrobiłem samochodzikiem ok 200km, wracając już do domu na trasie w nocy złapałem się z jakimś audi i tak wskaźnik prędkościomierza doszedł do ok 200km/h i dalej nie chciał co mnie zdziwiło bo zawsze ochoczo do tych 220-230leciał więc od razu zwolniłem i słyszę że silnik inaczej pracuje, z pierwszej chwili myślałem że to dziura w wydechu bo pojawił się basowy klekot ale po 30sek stwierdziłem jednak że to dźwięk z silnika. Wydawało mi się że pracuje tylko na 3cylindrach (chodził jak subaru) dojechałem do domu, nie czułem jakiegoś spadku mocy. VTEC załączał się jak trzeba, samochód kręcił do odcinki. Dziś wymieniłem świece na nowe, 2 gniazdach miałem trochę oleju. Świece i kable wymienione odpalam fure i... to samo. Wyciągałem fajki po kolei i okazało się że jak wyciągam 2 od lewej strony to nie słyszę zmiany w pracy silniku. Ewidentnie ten tłok nie pracuje jak nakładam fajkę na świecę to słyszę jak daje iskrę.

Moje pytanie to chyba już czysto retoryczne? Nic z tym sam już nie zrobię? Mogło się wypalić gniazdo? Sprężynka popękać?


Wszystko może stać się podczas ścigania... przecież to normalna rzecz jak katujesz autko. Spadek mocy to przyczyny zapieczonych pierścieni itd. Ja miałem crx'a na początku co właściwie golf 1 1.9tdi go oblatywał i niewiedziałem o co chodzi... przyjechał Mack1111 ze zdrowym rexem 125km i każdego obleciał i stwierdziłęm wtedy, że moj silnik zdycha... faktycznie (zapieczone pierścienie) były powodem spadku mocy. Podobnie bedzie u ciebie

[ Dodano: 2010-04-05, 13:39 ]
a sprawdz paliwo na tym cylindrze? wali z wydechu nieprzepalonym ? skoro iskra jest napewno to nic innego nie zostalo
paliwa jeszcze nie, na razie rozkręcam kopułkę bo iska może być na wyjętej fajce a pod ciśnieniem może znikać. M!R@S, wiem o tym doskonale, z tym że minimalny jakiś spadek jest i słychać że auto pracuje na 1garze ale to nie stało się podczas jakiegoś strasznego katowania, olej był ciepły ale nie przegrzany. Leciałem sobie normalnie ok 120-130 i z 4biegu zaczeliśmy się ganiać, wbiłem 5, doszło do 200km/h i odpuściłem. Mocowo moje b16 było raczej zdrowe porównując do innych aut z tymi motorami. Zbierał się bardzo ładnie.

skowronPL, jak sprawdzić czy dochodzi paliwo? przepalonym to u mnie zawsze było czuć, czasami walił marchewy konkretne.


czakejro, Jak Ci strzela iskra po podniesieni fajki do gory to aparat narazie zostaw w spokoju. Skup sie jak napisal Kolega skowronPL, nad paliwem, tzn czy wtrysk podaje wache. Zapal silnik i na biegu jalowym powachaj spaliny czy czuc tez nieprzepaloną benzyną. Inna lepsza metoda to stetoskop w rece i odsluchac wtryski czy klekotają i ten na tym feralnym cylindrze. Ostatni sposob jaki mi przychodzi do glowy to podmiana z innego cylindra wtrysk i wtedy bedzie juz na 100% wiadomo.
dobra już wszystko wiadomo, gar stoi w miejscu. Kompresji zero. Silnik do remontu albo swapujemy na coś mocniejszego.

Samochód już w tecnogarage.com.

Dzieki. Można zamknąć ; /
czakejro, mówiłem ... oby do przodu ... jak szukasz zdrowego B16 to wal do mnie na pw z propozycją ceny... ja zaczynam inną kombinacje ;D
jak b16 to zrobię swoje, będę wiedział co mam i na jakich częściach a jak już remontuje to moc na pewno też nie będzie seryjna, doprężymy go i może coś z głowicą się pomodzi. Jak swap to raczej tylko b18 wchodzi w grę.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl