ďťż

Wolf

Do tego p13 bez knocksensora bedzie działać tragicznie.



Do tego p13 bez knocksensora bedzie działać tragicznie.

bzdura. poza tym KS to shit jest i tak nie słyszy pingów własciwych
LOL.

Przyklady to: p13-j50, p13-900.
cos moze wiecej, bo symbolami kompów kazdy moze rzucac


Oki spoko, z tymi mialem przyjemnosc, te mialy knock boardy, na tych kompach bez podlaczonego ks'a silniki byly nie do uzytku po nagrzaniu sie.
Za to p30 jdmowe wywalaly cela ale juz nic nie robily dalej.
No to własnie było jak mówiłem- JDM auto kompy. Fabrycznie z KS. Sytuacja jest taka, ze bez KS-a zapłon jest cofnięty dupiato i auto nie jedzie i świeci checkiem. Ale czego wymagac, skoro domyślnie jest to urządzenie wzięte pod uwagę w programie. Swoja drogą ciekawy jestem, czy P30 ma w sobie procedurę cofnięcia zapłonu w przypadku checka 23 jakąs oddzielną, czy w ogóle reaguje, czy wali w mapy awaryjne i tylko swiecie checkiem.
Spoko ziom, o to chodziło.

p30 jdmowy ma tak ze jesli ma okablowany poprawnie KS to na naszym paliwie lubi porządnie cofnąć,
jeśli odepniesz knocka od wiazki wywala checka ale nic nie cofa, po prostu zaplon jest taki jaki jest - sprawdzone wielokrotnie w cromepro,
Do tego mapy p30 zwyklego i p30 jdm zaplonem roznia sie na niskiej krzywce i to nieznacznie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl