Wolf
Witam
Mam problem z MAP SENSOREM po uturbieniu silnika .Po zainstalowaniu zaworka zwrotnego na czujniku , silnik gaśnie na wolnych obrotach , lub przy próbie dodania gazu. Zaworek jest zainstalowany w dobrym kierunku po dmuchnięciu w zaworek od strony przepustnicy zamyka się , reakcja zaworka jest nawet na delikatne dmuchnięcie .Zaworek Pochodzi z układu paliwowego . Jak silnik zgaśnie na wolnych obrotach to komp nie pokazuje żadnych błędów.
[/quote]
a jaj jaj krzysiu to nie tak chłopaku, zaworek musi byc tak załozony, aby puszczac na zewnątrz wszystko to co jest nadcisnieniem (wtedy własnie oszukujemy Mapa), a twój wynalzek w tej chwili dusi całośc wiec map wywala byki , zaworek nie moze byc przypadkowy musi sie uchylac juz przy delikatnym nadcisnieniu!!!
Aha no i montujemy go na trójniku na przewodzie od mapa tak aby puszczał na zewnątrz nadmiar a nie blokował
do roboty !!!!
kapito ???
pzdr
OK
DZIĘKI
Krzysiu134 pisal o patencie Grab. 2 dodatkowych wtryskow
a jak jest przy zastosowaniu wiekrzych wtryskow i strojeniu ? jak podlaczyc podcisnienie komputer tez ma "nie widziec" nadcisnienia ????
mam tez ten sam problem co kolega Krzysiu i nie wiem co i jak moze ktos cos wyjasni bardziej dokladneij tak dla zielonych;p
mam uturbiony silnik b18c6 i dusi mi go jak dodam gazu i jak na wolnych jest wiec to samo co u krzysia tak jakby zalewalo a paliwa ssie jak glupia czy to normalne??
w B serii masz patent grabowskiego
weź jasno i na temat opisz, co masz założone i co się dzieje po kolei.
pisanie że masz tak samo jak Krzysiu nie ma sensu bo nie może
jak chcesz odpowiedzi to opisz dokładnie co zrobione i co sie dzieje
byl robiony swap z b16 na b18T elektryka zrobiona wsio podlaczone zadnych patentow grabowskiego nie mam a dzieje sie to ze jak zapale auto chodzi normlanie ale jak mu daje gas to go muli i czasem musze uwazac zeby nie zgasl.... czasem zatrybi i chodzi dobrze ale gdy turbina zacznie pompowac to pojakims czasie wywala blad 3 i wtedy auto w ogole nie jedzie ja mu gas a on mi zgasl;/ czyli podobnie jak u krzysia;p
nie wiem co jest grane i szukam wszedzie pomocy moze ktos z was pomoze
tak tylko krzysiu134 mial patent grabowskiego i odwrotnie zamontowal zaworek zwrotny ....
ty go nie masz bo rozumiem ze masz "wystrojone" ECU i napisz co dokladnie wchodzi w sklad twojego zestawu turbo nie bardzo rozumie co to znaczy "wsio" bo rozwiazan na sterowanie turbo jest troche i nie bardzo wiem od czego zaczac
turbo , IC , bov, orurowanie , regulator cisnienia paliwa komp wystrojony na smt6 <kicha> no i dzis jechalem jest tak ze przy normalnej jezdzie przerywa cos raz jedzie i nagle buuu muli go i tak caly czas a jak zacznie pompowac turbina to albo wywali blad 3 [map] albo przy 6 tys tak jakby brakowalo paliwa;/ pisze po swojemu bo jestem laik w tych sparwach i nie wiem co i jak i dlatego pytam wszedzie doswiadczonych bardziej niz ja wiec sorki jesli z tego nic nei rozumeicie;/ ale mam andzieje ze mi ktos pomoze
napisz czy wymieniałeś mapa bo seria nie widzi nadciśnienia jeśli chodzi o patent z dwoma wtryskami to działał mi bardzo dobrze po usunięciu problemu z mapem
nie trzeba wymieniac mapa bo to nie o to chodzi
zeby ecu widzial nadcisnienie o ktorym 'informuje' go map sensor musisz miec mape z rozszerzona skala, bo seryjny ecu widzi tylko do 2psi wiec jesli stroisz jakas "swinka" to odpalasz turboedita/bre i rozszerzasz mape z jakimis liniowym dodaniem paliwa i liniowym opoznieniem zaplonu( ale w seryjnym ecu musisz miec pamiec flash rom bo inaczej nie dodasz doseryjnej "kosci" map), a dostroisz sobie owa swinka
oczywiscie potrzebna sonda AFR !!
HONDA "NIE NAWIDZI" SMT !!
moze jakis przewod ci sie odpiol albo padł map sensor :/
mapa nie wymienialem byl ten co byl w integrze wiec pewnie widzi tylko do .7 bara
tak tez mam doladowane auto no ale szczerze auto nie jedzie na pompowaniu wywala blad a na normalnej jezdzie raz jedzie raz ni i tak przerywa
[ Dodano: 2009-03-21, 20:03 ]
ta integra z ktorej robiles swapa mial T i wszystko tak jak bylo przelozyles do swojego autka ??
jakie masz wskazniki no i co one pokazuja !! ?? moze zrob fotki zegarow dodatkowych jesli sa i komory silnika dokladne i przesli mi na nickq@op.pl to cos ci poradze
ok nie ma problemu zrobie jak mowisz tak silnik przelozylem tak jak byl do del solki i w tej integrze to chodzilo co najlepsze a u mnie nie chce mowili ze to resistor box zalozylem podlaczylem poprawilo si ale nie do konca;/ wskazniki mam egt cisnienei oleju i boosta
a jezdzilo to wczesniej u ciebie poprawnie ?? resist box masz B seriie jakie OBD ?? albo z ktorego roku ale jak z Del sol to OBD1 , 2 a tam nei ma resist box czy ja cos pokrecilem pozatym on jest odpowiedzialny za wtryski
caly silnik mam z itra 96 roku wraz z wiazk i kompa z obd2
i resistor box jest juz dany i podlaczony
mam b18c6 wtryski mam niskoomowe 450ccm z eclipse wiec musialem dac resistora
po swapie jezdzilo to poprawnie ( z turbo ) ??
przed swapem do mojego czyli b18c6 juz zakute i uturbione
ja pytam czy caly zestaw jezdzil poprawnie u ciebie po swapie ?????
u mnie nie przerywa strasznie jak jedziesz depniesz mu a on ciagnie i zwalnia ciagnie i zwalnia cos takiego wiec nie wiem co mzoe byc dalem resistor box na wtryski itd wsio jest niby podlaczone ale dalej ja cos boli;/
wywal to smt i podjedz do kogos kto wystroi cromem nie są to kolosalne koszta
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl