ďťż

Wolf

witam,
szukalem po forum ale za duzo tych wiadomosci a potrzebuje odpowiedzi jednoznacznej.
mam problem z olejem, ubywa go troszke, ok litra na 3tys km. ale zauwazylem nastepujace rzeczy, samochod nie kopci, nawet po butowaniu go, pod glowicą z lewej strony, robi sie mokro, nie jakos mega ale zawsze cos; pod autem wokol tej nakretki do spuszczania oleju jest wilgotno. dodam, ze ostatnio wyjmowalem fajki od swiec i tez cale uwalone w oleju, no i schodzi mi plyn chlodzacy ze zbiorniczka nie jakos duuuzo ale schodzi.

domyslam sie ze ta nakretke musze wymienic, ale co z ta głowica, czy mozna po porstu wymienic sama uszczelke czy jakies uszczelniacze jeszcze dodatkowo czy co.

prosze o konkretne opowiedzi.

pozdrawiam dzieki


-skoro świece były w oleju to musisz kupić sobie uszczelkę pod pokrywę zaworów i w komplecie są te okrągłe albo wyczyścic te ktore masz i moze na jakiegoś reinza wkleić.
-pod głowicą to uszczelka pod głowicą + planowanie głowicy
-przy śrubie w misce olejowej przy okazji wymiany oleju wymien sobie miedzianą podkładkę i powinno pomóc
-płyn chłodzący może uciekać przez jakieś mini dziurki w chłodnicy, jakaś nieszczelność układu chłodzenia, najlepiej gdybyś spróbował zlokalizować jakiś wyciek
po lewej stronie ,patrzac od przodu auta?czy w okolicach rozrzadu?
Po lewej pod aparatem. Aparat wymieniany. Nie to ze leci ciurkiem tylko się poci. Planowanie glowicy? Z czym to się wiąże. Jakie graty- koszta.
Dzięki za odpowiedzi.


pod aparatemt to chyba wiele crx ma ta przypadłość...
olej

a najlepiej szukaj
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl