Wolf
Witam.Bede montowal suszareczke t25 do mojej Hani d16z6. Czy jest sens wkladania tlokow od d15z1 dla obnizenia komprechy??? Wyczytalem gdzies ze sa berdziej plaskie a dzieki temu bedzie mozna wiecej pompowac. Dzieki Pozdr.
nie są bardziej płaskie. płaskie to są seryjne. jeśli odprężają to muszą być wklęsłe.
nie pasują bo mają inną średnicę sworznia.
Pati a sa jakies od ktoregos "D" zeby podszedl sworzen i delikatnie odprezaly? Narazie kuznia nie wchodzi w gre bo juz sie wyrzygalem na kompletny jak narazie "soft".Czy to wogole cos da i czy jeat sens zeby obnizac stopien sprezania bez kuzni i dmuchac troche wiecej?
hmm, czyzby szykowal sie w piasecznie pierwszy civic z dmuchaniem?
chyba ze lata tu gdzies cos takiego o czym nie wiem..
Na to wyglada Rok kompletowania pelen garaz gratow i moze cos z tego bedzie.Na wiosne zobaczyny czy wybuchnie czy bedzie psssssss. Home made wiec nic nie wiadomo.
Poszukaj tłoków od Suzuki Vitary, sprawdzony sposób odprężania D16 pod turbo
Maja to byc ASO czy moze dyc jakis zamiennik innej firmy?
Maja to byc ASO czy moze dyc jakis zamiennik innej firmy?mogą być zamienniki, na ebayu latają coś około 130$ za komplet. Ja bym poszukał na allegro może ktoś ma za grosze do oddania + kupił komplet pierścieni i jazda.
Ok.Wielkie dzieki NoName, bede szukal ale jak by co i sie nie uda to zadam jeszcze pare trodnych pylan
tłokami to sie nie martw. lepiej pomyśl o korbach. seryjne są miętkie. troszenieńke grubsze są te z D16A9. inna tania opcja to korby z B18A/B po delikatnej obróbce bo mają główki za szerokie.
Pati - a przypadkiem korby z b silnikow nie maja 21mm na sworzen a d 19mm
napisałem wyraźnie: B18A/B
B18C to inna para kaloszy.
Pati. Ogromne Ci dzieki za zainteresowanie moim problemem.Prawdziwy PROFESOR w temacie!!! Czyli ile mozna sie spodziewac +- ze wytrzymaja te korby z seri B18a/b?? No i ile tloki? Bardziej szukac korb i zostawic tloki ASO? Sa prawie nowe. Dzieki Pozd.
wiem co to b18a/b i b18c, kazde b16/18 ma sworzen 21mm i prawie kazde d ma 19mm, prawda jest ze korby z b18a/b maja ta sama dlugosc co te z d16 i taka sama serdnice na wale, ale chcac uzywac korb z b18a/b trzeba:
1. zeszlifowac glowki po obu stronach
2. dac do warsztau, zeby wsadzili tulejke z bronzu by moc uzywac mnijeszych sworzni z d16, niestety po tej operacji mozna uzywac tylko kutych tlokow (lub z vitary) ktore nie maja sworzni wcisknaych, tylko jak wiadomo na "zapinki"
a na pytanie grzej25 - korby z b wytrzymuja 300km
zgadza sie.
http://www.homemadeturbo....p?topic=34396.0moim zdaniem korby z B18A/b wytrzymają z 280, ale większym zmartwieniem bedzie blok/tuleje.
A to moze zapytam tak. Czy mozna by zrobic taka tulejke zeby nadal panewka byla korba? Musi byc ona z brazu i na sztywno w korbie? Moze z innego materialu? Ile wytrzymaja te oryginalne tloki "D" Czy nie zawracac sobie dlowy i pakowac tloki Vitary?A teraz z innej beczki sorry ze wtrace. Ratujcie!!!! Dlubie hybryde skrzyni i ale nie moge dojsc co to za skrzynia!!?? Miala byc od z6 ale napewno nie jest bo mam male lozyska glowne i brak rolkowego na walku!! Niech mi ktos ja rozszyfruje nr S20 -2434767
Pomozcie blagam!!! Pozdrawiam
[ Dodano: 2007-12-13, 20:48 ]
blockguard na niewiele sie zda. co najwyzej bedzie sie bardziej grzał. moim zdaniem to taki wymysł kurwy i szatana.
Jak narazie nie ma kasy na dartony,straszne pieniadze.Pozetym az tak nie bede dmuchal raczej zeby tuleje odmowily wspolpracy. Ps.Pati pomozesz cos z ta skrzynia??? wyczytalem jeszcze na niej jakies "A000"
nie znam sie na skrzyniach
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl