Wolf
czy odchudzenie zaworów w d seri do silnika z turbo to dobra sprawa. czytalem gdzies że to podobny efekt ( czytaj. nie taki sam a podobny) do zastosowania mocniejszych spreżynek i talerzyków.
czy obróbka zaworu na 2 kąty lub na 3 kąty ma sens w hondzie bez robienia tych kątów w głowicy.
zawór obrabiasz na przylgni więc i gniazdo musisz obrobić, żeby był dobry styk.
a co z odchudzaniem warto.
wpadł mi do głowy jeszcze pomysła żeby w mojej głowicy czy,i b7 zastosować zawory z v-teca np z d16z6 i obrobić pod nie głowice jest to do wykonania i czy się to opłaca?
i jeszcze jedno czy sprężynki i talezyki z d16z2 są mocniejsze niż w mojej głowicy i czy warto je tez odrazu zmienić
może inaczej bo troszke zamotałem
co od jakiego silnika wziac by zrobić jak najlepsza głowice w b7 by mozna było krecić w okolice 8000
zawory warto, jesli sa wieksze. sprezynki z b16a2 moga srednio pasowac, ale mysle ze jakis crower robi do wałków i sprężynki mocniejsze. zapytaj ich czy te z z6 pasuja do b7
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl