Wolf
Witam mam zapytanie za prośbą kumpla z sasiedniej miesciny tylko prosze bez zbednych glupich postow typu niech kupi sobie czikłaczento i zagazuje itp
Jest edek z silniczkiem D16Z5 i chce zalozyc gaz .
I takie zapytanko ktora generacja jakiej firmy i jaki najlepszy do tego silniczka ? niech sie wypowiadaja osoby ktore maja gaz i uzytkuja go na co dzien co powiecie na firme BRC ?? czekamy na jakies sensowne wypowiedzi
uzylem opcji szukaj ale nie znalazlem zadnych konkretów mam nadzieje ze nie robie klopotu.
ja mam BRC. zwykla tania instalke chyba to jest 2gen. z mikserem.
ale mam zalozonego blosa i po moich regulacjach pali sr 10 lpg. sporo ale przy mojej nodze to sie z tego ciesze. mona ustawic mniej. na trasie 7L gazu mi ostatnio spalil przy locie non stop 180kmh
minusy takie ze tracisz wneke na kolo kosztem butli 34L i pod maska tez ciasniej sie robi. ja mam parownik tak zalozony ze mialem ciezko teraz rozporke zalozyc ale to juz jest kwestia dogadania miejsca montazu parownika raczej.
ps. i mimo ze honda nie lubi gazu podobno to ja nie narzekam. jezdze tanio. jak chce poupalac to pstryk na pb i leci.
Ja mam od dwuch lat sekwęcje STAG300 za 2200 zł i brak różnicy na gazie i bęzynie ale na zimnym musi chodzić na bęzynie około 3-4 km zimą i 1 km latem zrobiłem już 80000 i tylko filterki wymieniam co 15000 za 80 zł. Także polecam sekwęncje. Spalanie minimalnie pełznąc około 70 km/h to 6,3 l średnio 7-8 l, a śmigając na trasie koło 200 km/h 10l, upalanie to i 16 l wciągnie
Ja mialem gaz lovato i nie bylem zadowolony, spalanie 15-18 to byla norma, bylem u kilku gazownikow i nic nie pomoglo na spalanie. Teraz wywalilem gaz i jezdze na pb bo mi na jedno wychodzi a nie mam zadnych problemow z obrotami itp, a do tego rex lzejszy i lepiej jezdzi. Jak juz gaz to sekwencje zalozyc, moze byc nawet uzywana zeby bylo taniej, ale zwykly gaz parownikowy to scierwo w tym samochodzie. Moze blos cos pomoze, ale nie wiem
Dodam ze jestem zwolennikiem taniej jazdy na lpg
no ja mam wlasnie taki zwykly z blosem i jest malinowo.
Ja miałem 2-giej generacji instalację LPG ale bez BLOS-a w D16Z5, jeździłem 4,5 roq i tylko zmieniałem filterek i zregenerowałem parownik (nie musiałem), spalanie 7 (trasa) do 9 (miasto), także polecam. Ja też jestem zwolennikiem taniej jazdy
Pozdro
Ja mialem gaz lovato i nie bylem zadowolony, spalanie 15-18 to byla norma, bylem u kilku gazownikow i nic nie pomoglo na spalanie. Teraz wywalilem gaz i jezdze na pb bo mi na jedno wychodzi a nie mam zadnych problemow z obrotami itp, a do tego rex lzejszy i lepiej jezdzi. Jak juz gaz to sekwencje zalozyc, moze byc nawet uzywana zeby bylo taniej, ale zwykly gaz parownikowy to scierwo w tym samochodzie. Moze blos cos pomoze, ale nie wiem
Dodam ze jestem zwolennikiem taniej jazdy na lpgja mam blosa i najprostsza instalację, spalanie w miescie lato zima 9-10 na trasie 90-100km/h okolo 5,5-6 raczej 6 ale problemow nie mam zadnych, wyczyscic blosa co 20 tys i smigac P czytam na temat tego spalania wyżej i naprawdę dużo jak na taki mały silnik
jak juz to sekwencja albo blos, nic innego, mikser lipa. zwykla rurka w dolot lipa, ja mialem u siebie to za 50 zl robilem 150 km, na gazie, smiech wywalilem go i leje 98 oktan dla moich kosci
Mam BRC 2 generacji od 7lat w CRX przelatałem na gazie 170tys/km + blos silnik się nie wysrał i nie bierze oleju,ma 300tys nakręcone, na hamowni byłem, traci tylko 10kucy na gazie spalanie ok .7-8L gazu przy deptaniu 10L
I nie słuchaj pierd-lenia że się nie opłaci ....Jak ktoś jedzie w niedziele na miasto lub do kościoła to pewnie że się nie opłaci crx- zajebiście chodzi na gazie.... I jak dbasz tak masz....
Pozdro...
popieram beata22staw,
i potwierdzam albo sekwencja albo blos. japonce slabo znosza gaz ale jak dbasz tak... byle na cieplym przelaczac i regulacja zaworow tez w miare czesto bo potrafi to doprowadzic do nawet zabicia calkiem zaworow.
crx- zajebiście chodzi na gazie.... I jak dbasz tak masz.... hehe jassssssne
Jaki jest sens montowania gazu do auta które pali 7 -8 litrów a na trasie schodzi nawet do 5,5 litra???
WADY ZAMONTOWANEGO GAZU:
-wysoka temp.spalania gazu co odczuwają świece i zawory)
-szybsza korozja wydechu
-osłabienie wozu
NIGDY !!! bym nie zagazowała CRX!
jak bym mial tankowac bene to bym sie pociol
ja nie wiem jak bez gazu ,polowa wyplaty na paliwo
zależy ile km sie robi autem, jedni kręcą 700km w miesiącu inni 2000km
gaz 2zł x 8L=16zł benzyna 4.50zł x 7L =31,5zł
zakładając że mamy solidną instalacje lpg i założyliśmy gaz bo robimy sporo kilometrów
osobiście robię max 1000km w miesiącu rexem i nie opłaca mi się gazować auta a w zimie nie zamierzam jeździć nim.
zależy ile km sie robi autem, jedni kręcą 700km w miesiącu inni 2000km
gaz 2zł x 8L=16zł benzyna 4.50zł x 7L =31,5zł
zakładając że mamy solidną instalacje lpg i założyliśmy gaz bo robimy sporo kilometrów
osobiście robię max 1000km w miesiącu rexem i nie opłaca mi się gazować auta a w zimie nie zamierzam jeździć nim.No dokładnie jak piszesz !!!!Ja mam do pracy ok .75km w obie strony to niech mi kitu tu nie wciskają że się nie opłaci.....co mam robić na benzyne i na fajki????
Po tym przebiegu na gazie i zaoszczędzonych pieniędzy na gazie to mogę 2-giego takiego crx-a kupić....
Moje auto nie jest do szpanu by na miasto wyskoczyć itd.Służy do wszystkiego, przez to nie sprzedam go bo 2-giego takiego parcha nie kupię w takim stanie jak mam i z takim przebiegiem,a obleci nie jedno auto na tym LPG
kumpel sie jednak zdecydowal na sekwencje BRC koszt 2300zl bedzie zakladal w przyszlym tyg.
tylko stag300 i magic albo plani jety
atom1, a jakimi argumentami poprzesz swoja wypowiedz ?? i dlaczego akurat te TYLKO instalacje ??
bo tak, honda ma bardzo szybkie czasy otwarcia i zamykania sie wytryskow, i zwykle smieciuchy nie nadazaja, stad falowanie obrotow, zla praca silnika... spadki mocy, a gaziarze podniosa cisnienie ;P i nara
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl