ďťż

Wolf

Kolejne pytanie od dyletanta. jestem w trakcie wymiany gumek w ED9 i w zwiazku z tym chcialbym sobie wymontowac wahacz wleczony. Jednak stanelo nam cos na przeszkodzie, a mianowicie jedno z mocowan linki recznego. Nie mozemy sie go pozbyc, nie wiemy jak to zdemontowac a bez demontazu sie nie obejdzie, bo inaczej nie ma szans na wyciagniecie linki przez "oczko" w wahaczu. Zna ktos sposob na ten dynks?? Zalaczam fotke, zeby wiadomo bylo o czym rozmawiamy




Nie ma tam takiej wsuwki po wyjeciu ktorej mozna linke wyciagnac?
A gdzie ma byc ta wsuwka?? Na samym koncu linki?? Czy gdzies w okolicach tego mocowania??


A tiu?


Sprawdze, dzieki
Witam serdecznie
Podepne się pod temat bo mam pytanie: posiadam tarcze z tyłu i nie wiem jak podciągnąć ręczny. Może ktoś wskazał by mi na tym wspaniałym zdjęciu która śrubke pokręcić.
Wielkie dzięki za info.
Regulacja jest we wnętrzu. Zdejmujesz plastikową zaślepkę na tunelu za dźwignią ręcznego i tam podkręcasz nakrętkę.
Z tego co wiem to regulacja w kabinie samochodu służy tylko i wyłącznie to podciągniecia linki - co w efekcie daje tylko to że zaciągająć ręczny nie wypłacisz łokcia pasażerowi. Po prostu nie można go tak wysoko zaciągnąć. Natomiast nie poprawia to skuteczności ręcznego (100% informacja bo juz tak robiłem) Przy bębnach nie ma problemu - jest pokrętełko i sprawa załatwiona przy tarczach problem sie pojawia. Więc prosze o odpowiedz kogos kto juz to robił albo wie na 100% jak to zrobić. Regulacja w kabinie na pewno nie pomoże.
Dzięki za dobrą odpowiedz.
A ja mam takie pytanie, czy w CRX'ie EE8 z tyłu jak sa tarcze i bębny, to są jakies problemy z wymianą klocków'bębna/linek?
u mnie w del Sol ponoc trzeba bylo po zmiania na tarcze miec linki z wersji ktora posiadala tarcze. mysle ze podobnie moze byc w wypadku ee8
Ale ja już mam tarczobębny Chodzi tylko o to, czy przy wymiane tarcz i bębnów oraz okładzin i klocków , będą jakies problemy i komplikacje
Jakie bębny co masz na myśli

EE ma tarcze w seri
Witam i ja podepnę się pod temat, ponieważ temat podobny ale interesuje mnie co innego a mianowicie, jaka długość maja linki ręcznego w Civicu 6 gen z tarczami. Z góry dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam

Z tego co wiem to regulacja w kabinie samochodu służy tylko i wyłącznie to podciągniecia linki - co w efekcie daje tylko to że zaciągająć ręczny nie wypłacisz łokcia pasażerowi. Po prostu nie można go tak wysoko zaciągnąć. Natomiast nie poprawia to skuteczności ręcznego (100% informacja bo juz tak robiłem)

dobrze zrozumialem, ze przy hamulcach tarczowych ręczny będzie łapał wcześniej tylko ze z taką samą siłą jak dotychczas tak? idąc dalej tzn. że zaciągając ręczny "dalej" po wyregulowaniu z kabiny - zwiększamy siłę zacisku tłoczków. right?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl