Wolf
Xawery w tym roku po raz kolejny założy koronę.
Może uda się komuś wygrać jedną eliminację, ale nie sądze.
Xawery w tym roku po raz kolejny założy koronę.
Może uda się komuś wygrać jedną eliminację, ale nie sądze.Bo w Polsce nie ma przygotowanej profesjonalnie hondy , w samym zestopniowaniu skrzyni biegow juz jest ogromna roznica , xawery konczy wrzucajac wszystkie biegi na mecie a hondziarze jeszcze jada na 4 biegu a co niektorzy pewnie na 3. Wiekszosc z startujacych hond posiada seryjne skrzynie , wiec tez nie ma co sie spodziewac cudow. Bedzie profi honda to i beda ekstra czasy , ot cala filozofia.
Trzeba też pamietać ze Xawery ma przygotowane auto czysto do sportu od A do Z raczej bez kompromisów a Hondy są poprostu materiałem doświadczalnym w fazie rozwojowej bo bazuje sie ciągle na doswiadczeniach i osiągnieciach ludzi zza wielkiej wody.W wiekszosci własciciele hond uczą sie ciągle czegoś nowego jak i firmy które w naszych realiach je dłubią.
Takie moje skromne zdanie
Mielcarek jednak zyskuje najwięcej dzięki skrzyni - bez kłówki raczej marne szanse go doścignąć.
Xawery ma auto do sportu, to prawda, ale to raczej była zabawka do skręcania. Troche wstyd że Hondy budowane z myślą o wyścigach na ćwiartkę 3 lub 4 sezon nie są w stanie złapać się z tym autem.
I szczerze mówiąc daję największe szanse pokonania Mielcarka jakiejś podstarzałej zabawce z klasy A7, 280 koni, sekwencja 6 lub 7 biegów. Megane Maxi lub 306 Maxi to mój typ.
Bardzo bym chciał aby Hondy rządziły ale jeszcze musimy poczekać na to.
Bardzo bym chciał aby Hondy rządziły ale jeszcze musimy poczekać na towydaje mi sie ze jedyne ogranizcenie to pieniadze
A Sienkiego ograniczają jakoś bardzo pieniądze? bo chyba raczej jego ITR jest na grubo. Chyba nawet sekwencja tam na chwile siedziała...
Ale wierze że się uda, np BRACIOM albo jakiejkolwiek innej hondzie.
Ale jedno mu trzeba oddać, profesjonalnie podchodzi do tematu, szeroko po bandzie, bez opierd!@ania się.
pzdr
dajcie mi 15k$ i bede pierwszy
dajcie mi 15k$ i bede pierwszy jak na H22 to malo zeby byc pierwszym w P
jak na H22 to malo zeby byc pierwszym w Pto dajcie ile trzeba
uważasz ze ile??
15k$ mysle ze starczy w zupelnosci
odchudzenie auta
skrzynia
tloki, walki, sprezynki, talerzyki, komp
jak malo to trabki mozna ogarnac
i niska 12 siedzi
No twardziele w hameryce robia 300-320 whp, ale to juz nie jest h22, tylko jak oni to nazywaja h27 i bardzo szeroko po bandzie bo to wszystko jest custom, od wału po wałki. Na niską 12ke w tej budzie mysle ze wlasnie okolice naszych 320 KM sa potrzebne, a czy 15k $ starczy na +100 zdrowych koni w tym silniku to nie wiem, ale pewnie tak na styk. Ale to na same konie, do tego skrzynia, masa i można walczyć.
Ale niedoceniany myśle u nas jest kierowca. Jest to prosty sport, ale tym samym seryjnym ITRem jeden zrobi 15.1 a drugi 14.6 (a obaj nie wypadli sroce spod ogona), więc moim zdaniem jeszcze trzeba to doskonale ogarnąć na starcie - tu jest DUŻA część sukcesu.
pzdr
Fakt pieniadze graja tutaj duza role(ale tzreba to jeszcze z glowa spozytkowac) , czynnik ludzki tez jest wazny , my jezdzimy na tyle ile pozwalaja pieniadze, wsumie to walczymy sami z soba , polepszajac czasy z sezonu na sezon.
Xawery ma auto do sportu, to prawda, ale to raczej była zabawka do skręcania. Troche wstyd że Hondy budowane z myślą o wyścigach na ćwiartkę 3 lub 4 sezon nie są w stanie złapać się z tym autem.
Gwarantuje ci ze z seryjnego opla nie ma juz tam nic w silniku , co do hond budowanych na cwiartke - one nadal sie buduja , wpakuj w hondke z 30-40tys. to bedziesz inaczej rozmawial , wstydu napewno taka nie przyniesie a i konkurencje zostawi daleko w tyle. Poczekajmy tez z opiniami az utworzy sie klasa street i wtedy zobaczymy ile sa warte inne marki.
No dobra, wszystko si, ale przyjechali w zeszłym sezonie chyba Panowie z Litwy CIF 4 gen i mieli ET porównywalne z Mielcarkiem. Gdyby Sienki włożył to co ma z ITRa do EE8/9 (odchudzonego) to też bybyła inna rozmowa czyż nie. Dodatkowo gdybym miał taki budżet jak On to odrazu bym k20 wkładał+mody. Ciekaw co by z tego wyniknęło. Tak czy siak 13.1 RESPECT.
p.s K20-wiem marzenia, ale trzeba je, chociaż powoli realizować
CRX za duzy - tu potrzebna Honda Logo
Tak czy siak 13.1 RESPECTmówisz o BRACIAch ?
bo sienki zrobil 12.759
A Sienkiego ograniczają jakoś bardzo pieniądze?
pzdrKasa w jego przypadku nie jest ograniczeniem, ale nie można robić dobrych czasów jak wsiada się do auta tylko na zawodach.
p.s. Hondy w tym sezonie nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa
Zresztą zobaczymy jaki czas Mielcarek zrobi w Szwecji.
pytanie jeszcze czy Mielcarek powiedział ostatnie słowo
Przewaga Xawerego nie wynika z silnika tylko z całej reszty
Litwin już go w tamtym roku prawie objechał...
Litwin już go w tamtym roku prawie objechał...i oby w tym go objechal..
To chyba nie chodzi tylko o to żeby go objechał a żeby wkońcu ktoś przełamał jego dominacje w klasie ja osobiscie do Mielcarka nic nie mam przesympatyczny z niego człowiek ale dominacji Autom typu Klaus jakimkolwiek mowimy zdecydowanie i stanowczo nie ( z wyjątkiem Lupo Tdi bo fajne jest )
no to robcie skladke i dzialam
Kosi Ty za dużo ważysz, jakiś kurdupel 50kg powinien być driverem
Kosi Ty za dużo ważysz, jakiś kurdupel 50kg powinien być driverem spoko ja nie musze prowadzic, jakiegos Jokeya sie wynajmie
albo Marte przeszkolisz w tym sek ze ona jzu to ogarnia
Skrobka posadzimy za kółko, on waży mniej niż Marta, a jak płuca wyżyga jak na zlocie to będzie jeszcze lżejszy
Skrobka posadzimy za kółko, on waży mniej niż Marta, a jak płuca wyżyga jak na zlocie to będzie jeszcze lżejszy a co bedzie jak jeszce z odbytnicy poposci, wogole hardcore masakrator
Adaś nie rob OT
Adaś nie rob OT właśnie
a ja licze na Krystiana!!
pytanie jeszcze czy Mielcarek powiedział ostatnie słowo Z tego co wiem to nie..
Jak jakas H za blisko sie zblizy to pewnie 3.0 wsadzi
a moze K24 do 1 gen + troszke TODY or etc
a moze K24 do 1 gen + troszke TODY or etc lepiej troszke IPS bo Toda to za malo
Na k20org typ ma K24 z górą od K20A, K-pro itp... w CRX II gen
To jego setup: "K24 with k20 head and oil pump,type-s tranny, excedy stge 2 clutch and flywheel, hasport headers, short ram intake, 2 1/2" exhaust, k-pro with alittle street tuning on the stock tsx calibration (a/f and timing and cam angles altered)."
Czas na 1/4 na slickach na dragstripie 12,2 a jak widać można tam jeszcze sporo podłubać...
Czas na 1/4 na slickach na dragstripie 12,2 ehh ten dragstrip, ale pewnie na nim Mielcarek tez by mial jeszxce lepszy czas
Wsadził 3.0 i go H zjadly w PileNa silniku 2.0 tez nie krecil niesamowitych czasow od razu. Zobaczymy co sie bedzie dalej dzialo.
Robi sie tez Kadet 3.0 Aniolka.
Nie bedzie latwo.
Wsadził 3.0 i go H zjadly w PileNa silniku 2.0 tez nie krecil niesamowitych czasow od razu. Zobaczymy co sie bedzie dalej dzialo.
Robi sie tez Kadet 3.0 Aniolka.
Nie bedzie latwo. Aniolek zawsze byl fanem nitro wiec moze bedzie w innej klasie
Wsadził 3.0 i go H zjadly w Pilea widziales jego et w outlaw
Wsadził 3.0 i go H zjadly w PileNa silniku 2.0 tez nie krecil niesamowitych czasow od razu. Zobaczymy co sie bedzie dalej dzialo.
Robi sie tez Kadet 3.0 Aniolka.
Nie bedzie latwo.
Powiem tak 12.3 xawerego przy aucie ktore kreci sie do 7500 i konczy 50metrow przed meta bo 5 sie skonczył,to wyobrazcie sobie co bedzie jak astra bedzie krecona do 9tys itd...
Chyba juz nie pomoze nawet k27 w civicu 1 gen
Mozna zbudowac szybka honde i nie musi byc to koniecznie k24 , xawery ma sianko to zainwestowal, czesci do jego silnika napewno do najtanszych nie nalezaly, pewnych rzeczy nie przeskoczysz, astra bedzie zasuwac, wiec moze czas by jakas super firma tuningowa wybudowala potworka spod znaku H i pokazala o co chodzi bo narazie w profi to klienci tych firm wpychaja sianko a to zawsze jest powiazane z pewnymi kompromisami.
a widziales jego et w outlawjaki???
http://www.sss.org.pl/results.php?view=18060612.892 12.304 outlaw
Wiec bedzie mega szybko
Niech sami Bracia powiedza bo wtedy z nimi w outlaw jechali
Taa , namieszal troche xawery, ma czym to niech miesza hehe.
12.304 outlaw nie objezdzone i nie dzialajace
Dokladnie ehhh, chyba trzeba zrobic projekt w 20 osob
ja proponuje projekt hondatech.pl zebrac sponsorow i kupic honde logo
do tego h22 albo b20vtec
raczej C32
C32 w logo, hmmm chyba z tylu choc ciagle nie wiem jak chcialbys to bydle zmiescic
do crxa sie miesci
szukajmy sponsorow - na poczatek moze posel Misztal kto jest z Lodzi on tam biuro poselskie ma, a szybkie samochody lubi wiec moze sie uda
szukajmy sponsorow - na poczatek moze posel Misztal kto jest z Lodzi on tam biuro poselskie ma, a szybkie samochody lubi wiec moze sie uda czyli ze auto partyjne
partyjne czy nie partyjne wazne ze szybki a ztego co wiem to on juz nie jest w zadnej partii
a nawet gdyby to drajwer zaklada bialo-czerwony krawat i wio na zawody
Gorzej jak będzie brony rzucał pod koła innym zawodnikom.
Gorzej jak będzie brony rzucał pod koła innym zawodnikom.
partyjne czy nie partyjne wazne ze szybki a ztego co wiem to on juz nie jest w zadnej partii
a nawet gdyby to drajwer zaklada bialo-czerwony krawat i wio na zawody czyli nie ma kto dac kase
P.S. jak sie kasuje posty
wiec jak panowie widzicie k20/k24 w konfrontacji z Mielcarkiem??
W lekkiej budzie ze szpera i dobrym kierowca ma szanse powalczyc z 3-litrowa Astra Mielcarka.
oby, H musi byc na 1 miejscu
Tez jestem tego zdania, ale pamietajmy, ze w tym sezonie nie wystartował Niedziwadek swoim Kadetem do ktorego wlozyl 3.0 V6...
znaczy ze nie jezdzi a nie ma sie co przejmowac czyms zcego nie ma
Coraz bardziej się obawiam, że jednak seria K nie ma szans ;/
Też mi się tak wydaje. Po pierwsze pojemność...0.6 litra różnicy to niebagatelna sprawa. No i oczywiście kwestia skrzyni - tu Mielcarek jest MOCNO do przodu.
Opel nie da nam szans w nowych Acurach sie pojawiaja fajne silniczki FWD v6 3.0-> , tylko u nas nikt takiego miksa nie zrobi
toc kupisz legenda to go zjesz
silnik typeII 230hp z legenda i 6 biegowym manualem w jakiejs sensownej masa i gabarytami budzie moglby powlaczyc - legendy maja na nim 7 sek do 100, ale zeby pojechac mielcara to mysle cos nowego ze stajni J trzeba byloby zapodac
tylko u nas nikt sie nie odwazy no i trzeba bylobyjakiegos rozbitka sprowadzic dla czesci z USA
silnik typeII 230hp z legenda i 6 biegowym manualem w jakiejs sensownej masa i gabarytami budzie moglby powlaczyc - legendy maja na nim 7 sek do 100, ale zeby pojechac mielcara to mysle cos nowego ze stajni J trzeba byloby zapodac
tylko u nas nikt sie nie odwazy no i trzeba bylobyjakiegos rozbitka sprowadzic dla czesci z USA mysle ze to nie o to chodzi, bo kto o zdrowych zmyslach w PL zrobi auto za ok 100tys FWD nadajace sie wylacznie do jazdy prosto
z tymi 100tys bym sie nie zgadzal akurat wymyslcie cos sensowniejszego zatem
akurat silniki z serii J z acur sa bardzo tanie, biarac pod uwage KM/$. tylko ze sa pewnie ciezkie i srednio podatne na mody
ale chyba nie jest z nimi gorzej niz z trzylitrowkami z opla??
tez mi sie tak wydaje
poza tym w J mamy VTEC
poza tym w J mamy VTEC ktory to jest do niczego nei potrzebny w tego typie samochodzie ;>
z tymi 100tys bym sie nie zgadzal akurat wymyslcie cos sensowniejszego zatem oczywiscie jesli oddasz do polskiej firmy tuningowej to 100 bedzie za malo a jesli chce sie samemu robic i unikac zbednych wydatkow typu zrobenie a nie kupno traction bars, drag spool itp... to 100 moze wystarczyc
nie sądze aby w przyszłym roku jakaś Honda ugryzła Xawerego, jedyna szansa to problemy techniczne Astry
prędzej widzę konkurencje dla Mielcarka w jakiejś innej ex. rajdówce wyścigówce (306 Maxi, Megane Maxi, Xsarai itp.) generalnie coś z sekwencją, custom biegami i mocą ~300koni
Honda moze jakieś K24 monstro z sekwencją, 6biegowy XTRAC to 25 tysięcy euro... :hyhy:
ktory to jest do niczego nei potrzebny w tego typie samochodzie ;>Zważywszy że jest to VTEC jednowałkowy...
Nie sądzę by silniki J były podatne na mody N/A.
A czy ktoś próbował wsadzić C32 z NSX-a do Civica/CRX-a?
A czy ktoś próbował wsadzić C32 z NSX-a do Civica/CRX-a?Mam kotakt z kolesiem z usa co ma crx c32 i jest zawiedziony.
2 sprawa ze najszybsze k serie robia 9.5 bodajze,wiec nie mysla o c32...
A jest civic 6gen c32 i tez rewelacji nie ma...
Jak do tej pory widzałem civica z C32 od legenda ale z przerobonym napędem na RWD.
NSX ma na starcie te 280KM pogrzebać się da i Mielcarkowi nawet skrzynia nie pomoże.
Te 9,5 sek. w k series to już pewnie z turbo.
Jak do tej pory widzałem civica z C32 od legenda ale z przerobonym napędem na RWD.
NSX ma na starcie te 280KM pogrzebać się da i Mielcarkowi nawet skrzynia nie pomoże.
Te 9,5 sek. w k series to już pewnie z turbo.9.5 N/A
To zorbic ksero projektu i Mielcarek nie ma szans
To zorbic ksero projektu i Mielcarek nie ma szans Ale unas to auto moze niska 12 by zrobiło...
ja powiem tak
silnik z nowego legenda J35 i 290 koni +
do tego skrzynia manulana 6 bieg. z Acury TL typeS +
buda integra/civic =
mielcarek pokonany
proponuje teraz tylko to zaprojektowac i zlozyc odpowiednia propozycje firmie Honda Motor Poland
ubek,daj spokoj z tym legendem ja Cie prosze heheh
lepiej to juz strokera zrobic na 2.5l z k20 gdzies wyczytalem, ze granica strokera dla k20 jest 2.9l(to niby czysta teoria,ile w tym prawdy to nie wiem, ludzie pisza rozne rzeczy) , ale nawet przy 2.5l< musi to byc nieprzeciętnie awaryjne
niech u nas zrobia pozadny dragstrip to wtedy skonczy sie mowienie u nas i u nich, a dodatkowo zacznie sie inwestowanie w półosie
a mielcarkowi beda dreptac po czasie jak bedzie miec wysokie RT
mielcarkowi beda dreptac po czasie jak bedzie miec wysokie RT mielcarek nigdy nie bedzie mial wysokiego rt, bo to czlowiek, ktory urodzil sie na torze poznan i dopiero stamtad po latach scigania poszedl w cwiartke.. ten koles jezdzi jak maszyna (o ile ktos jeszcze nie zauwazyl) i sprzetowo mu niczego nie brakuje..
ja powiem tak
silnik z nowego legenda J35 i 290 koni +
do tego skrzynia manulana 6 bieg. z Acury TL typeS +
buda integra/civic =
mielcarek pokonany
proponuje teraz tylko to zaprojektowac i zlozyc odpowiednia propozycje firmie Honda Motor Poland Z całym szacunkiem Ubek ,ale z 290 km to mozna najwyzej pojechac jako widz...
V6 w hondzie jakby było rewelacja to by w all motor latały ,ale skoro z k20 wyciagaja ponad 3xx i robia czas 9.5 jak narazie ,wiec nie ma sensu z v6...
Druga sprawa ze nie ma gratow perfomance do v6 hondy,a seria nie zawalczy..
tu tipsy kolesia ktory wydłubał Acure 3.5 i przy 228 koniach zrobił 14.092
przy 300 koniach 13.30 optymistycznie choc jest to jedna z najbardziej zdłubanych Legend w usa.W takiej budzie Civica taki setup pewnie by sporo namieszał.
http://www.acura-legend.c...ighlight=tuningtu o wałkach
http://www.acura-legend.c...ighlight=tuning
tylko ze on zwykly c32 dlubal a nie J
tu tipsy kolesia ktory wydłubał Acure 3.5 i przy 228 koniach zrobił 14.092
przy 300 koniach 13.30 optymistycznie choc jest to jedna z najbardziej zdłubanych Legend w usa.W takiej budzie Civica taki setup pewnie by sporo namieszał.
http://www.acura-legend.c...ighlight=tuning
tu o wałkach
http://www.acura-legend.c...ighlight=tuningW usa seryjny ITR robi ET 13xx
ja widzialem bude eg z silnikiem z ITRa i robil 12.xx... silnik rzekomo stockowy
a ja widzialem vassa ktory seryjnym ITR robi 14.xx
seryjnym ITRi zadnych ale to zadnych przerobek nie mial i byl w 100% seryjny?
tez widzialem i to mi sie wydaje jak "prawie" seria...
buahahah, Mielcarek w Budapeszcie 11,77, powodzenia panowie
robcie te K z mysla ze powalczycie miedzy soba ale nie z nim MISTRZ
robcie te K z mysla ze powalczycie miedzy soba ale nie z nim MISTRZ Nestety masz racje
trzeba w Polsce czegoś takiego:
http://www.turbomagazine....civic_ek_turbo/ swoją drogą to mistrz projekt , aż mi się ciepło zrobiło
a ja myśle że jak byście te swoje kombinacje włożyli do CIva 2 gena to byłyby już szanse na zbliżenie się do Mielcarka...
trzeba w Polsce czegoś takiego: http://www.turbomagazine....civic_ek_turbo/ swoją drogą to mistrz projekt , aż mi się ciepło zrobiło wcale nie potrzeba bo i tak nic nie da
a ja mysle ze najlatwiej by bylo przelamac dominacje astry namawiajac mielcarka zeby zaczal dlubac hondy
inaczej tego nie widze
STIG.PL? z top gear nam pozyczyli?
na zdjęciu to agent Smith- przecież napisałem
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl