ďťż

Wolf

Chciałem się dowiedzieć, jaką minimalną grubość mogą mieć tarcze w ED9, i jaką wysokość mają klocki. Ostatnio chciałem je kupić, a sprzedawca mi powiedział że są dwa wymiary. Zmierzył bym u siebie, ale niestety auto stoi u kolegi 20km od domu na wymianie sprzęgła i nie chce mu dokuczać .


Kupione przeze mnie klocki na przód mają po 15 mm.
tarcze przednie wg manuala: nowe - 19mm, service limit- 17mm
tylne, nowe - 10mm, service limit - 8mm
klocki: przód nowe: 10mm, service: 1,6mm
tyl: nowe: 8mm, service 1,6mm

wszystko masz w manualu
132x50x15 mm

W ed9 byl z tego co wiem jeden rozmiar klocka...


Dzięki koledzy.
Jak Ci sie szukac nie chcialo to choc punkciki kolegom rozdziel.
Oczywiście
peace
a swoja droga moze sprzedawce zmien ed9 to ed9 i nie ma co gdybac chyba ze sprzedawca nie ogarnial ktore na przod ktore na tyl
albo miał ee8 i ed9 a popatrzył że to 2 gen i dwa rodzaje klocków i tarcz
jakie polecacie klocki na tyl do ed9 ?
mysle nad tymi
http://www.moto.allegro.p...relude_tyl.html
http://www.moto.allegro.p...relude_iii.html
http://www.moto.allegro.p...x_jazz_tyl.html
http://www.moto.allegro.p...rover_inne.html
Ja proponuję FERODO miałem na tyle i przodzie i było git nic nie piszczało nic się nie działo.
najlepsze ATE
jedne i drugie są dobre
serdecznie polecam ATE!!!
Moja luba jezdzila 2 dni na zacisnietym zacisku! Gosc na swiatlach puka jej w szybe i mowi ze dym z kola leci
Zrobilem heble i wszytsko dziala jak honda chciala
Nic nie bije mimo malego niedopatrzenia mojej Magdusi
(tarcze tez ATE)
synek, z tych co wymieniles na tyl mozesz zakladac ktore chcesz, odczuwalnej roznicy i tak nie poczujesz, poprostu edek ma delikatnie mowiac zbyt kiepskie hamulce z tylu zeby sie dalo odczuc "innosc" klocka...
Myślę, że spokojnie na tył można wrzucić EBC standard. Są niedrogie...
wiem ze tyl slabo hamuje tzn malo % bieze ale i tak nie chce byle gowna wkladac chyba sie zdecyduje na ate zreszta zobacze jeszcze co do zaoferowania maja w IC i po jakich cenach oczywiscie

tyl slabo hamuje tzn malo % bieze ale i tak nie chce byle gowna wkladac
i tu bym polemizowal mianowicie...
krazy teoria, ze wlasnie skoro tyl slabo bierze, to powinno sie tam dac najbardziej miekkie klocki (co nie musi oznaczac ze byle gowno, ale chodzi o to zeby wlasnie nie zakladac mega twardych sportowych niewiadomoco bo tym bardziej nie beda trzymac, tylko dac jakies tanie, miekkie, ktore szybko schodza)

ATE na przod ale na tyl to osobiscie dalbym cos taniego (tarczy i tak nie ma bata zeby przegrzac, a klocki i tak przejada min.50kkm)
W IC ATE kosztują ( podaję w detalu ) około 130 zł, koło 100 masz TRW Lucas, Kashiyama, LPR , Delphi możesz dostać za ok. 70zł tak to wygląda
to ja juz nie wiem to nie zawracac se glowy drozszymi klockami ?
teoretycznie nie bo słabo je zdziera rzeczywiście, ja mam rexa od roku, klocków nie wymieniałem z tyłu a jest jeszcze z połowa i samochód nigdy nie stał jeżdzi okrągły rok
jak zwykle czesci beda na jutro ale calkiem tanio bo za 90zl bd miec ATE
jeszcze mam 2 pytanka:
1) sruby trzymajace tarcze z przodu mozna dokupic w pierwszym lepszym sklepie ze śrubami ?
2) co i gdzie smarowac smarem miedzianym przy zmianie klockow?
Ja smarowałem te wypusty po obu stronach klocka, co prowadzą klocki w jarzmach.. tak że jak tłoczek wysuwa klocka, to tam zeby się nie zapiekało i nie miało za dużego oporu to tam posmarowałem zawsze. czasami nawet delikatnie szlifowałem to, ale tylko wtedy, gdy auto kupiłem które długo nie jeżdziło i wszystko się zastało i pojawiła się taka warstwa brudu, rdzy...

1) sruby trzymajace tarcze z przodu mozna dokupic w pierwszym lepszym sklepie ze śrubami ?
mozesz dac bez srub, a jak juz to jakies takie mniej rdzewiejace bym szukal bo zwyklych z castoramy to potem nie odkrecisz

Okej dziekuje wszystkim za pomoc
dzis klocki zmienilem na ATE, troszke musialem podszlifowac bo mi w jarzma nie wchodzily
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl