ďťż

Wolf

witam, jedno małe pytanie, czy mozna użyć serwa z anglika czy jakiegokolwiek vti zamiast serwa ee8? czy pompa 15/16 ee8 bedzie pasowac pod każde serwo?

jakie serwo można uzyc?

swoją droga czy jest sens zakladac pompe 15/16 na ori serwo ed9? pzdr

ps. robie swap 242/262


ja mam np serwo z japonskiej ITR a pompe tez dalem z itr ale widzialem ze nic nie bedzie przeszkadzac i wsio by bylo ok jakbym dal pompe z ee8 , polecam taki zabieg calkiem inaczej sie hamuje
ponoc pasuje z preludy tez tylko niewiem dokladnie jakeij ale zapewne najlepiej z vti zawsze mocniejsze serwa byly to z itr wchodzi na styk troszke trzeba w 2 miejscach ranty podklepac i jest elegancko
gdzieś na forum spotkałem sie że z preludy 2.2 takie cisnienie było że samo hamowało
wyjścia pompy są tak samo jak w ee? czy trzeba giąć przewody?
cień nie masz takiego zestawi od ITR?
do sprzedania niemam ;/ pompa minimalnie sie rozni ja musialem podgiac jeden przewod zeby podpiac je do pompy z itr po jest bardziej wysunieta i troszeczke w innym miejscu ma wpiecie przewodu ale jesli wezmiesz samo serwo a pompe zostawisz to prawie idelanie ci bedzie pasowac
mozesz dowiedziec sie jak jest z derwem z cvc 6gen vti 1.8 ten moze tez miec serwo dobre



gdzieś na forum spotkałem sie że z preludy 2.2 takie cisnienie było że samo hamowało
wyjścia pompy są tak samo jak w ee? czy trzeba giąć przewody?
cień nie masz takiego zestawi od ITR?


To ktoś coś popierdoolił, nie ma prawa być tak. Ja mam z ITRa i jest dobrze. Majlo kupił z Preludy właśnie. Rudolf ma np z S2000 i tez działa prawidłowo. Różnica może być taka, że będzie mniej lub bardziej agresywnie hamować na co ma również wpływ stan samego serwa i pompy.

Pasuje tez z angoli Vti itp.. może byćjedynie potrzeba podgięcia przewodu jak Cień pisze, ja tez lekko doginałem (łapami własnymi ). Jedyne na co zwróć uwagę jak byś pompę kupował żeby miała dobry gwint na przewody, bo kumpel kupił jakieś serwo i jeden z gwintów był większy i musiał przerabiać przewód!
jedne wikszy drugi mniejszy jest np w eg6
na te gwinty jest szansa reduktorami powalczyć podobno łatwo dostępnymi w motoryzacyjnych.

naoglądałem sie fotek i widze właśnie że zależnie od rodzaju pompy różnie leża te wejścia od pompy.

jutro będe mial zdjęcie od ITR anglika, pewnie to samo co Cień czyli ze podejdzie
z angola to to samo , możesz zakładać
ja mam w solce pompę i serwo z preludy 5 gen. JDM VTi, i trzeba było właśnie zagiąć rant na serwie bo nie z chodzi się do ściany gordziowej. Trzeba też było podgiąc lekko jeden z przewodów, reszta pasuje.

Wrażenia z jazdy po ok 2 miesiącach, to że w końcu hamuje tak jak trzeba
Fakt zauważyłem że rzeczywiście pedał jest bardziej agresywny jak w orginale, ale po pewnym czasie się przyzwyczaiłem i mi to nawet odpowiada
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl