Wolf
wiec tak na zczipowanym ecu (p06)-d15b7 moge ustawic w Crome rev limit max 7500(seryjnie chyba 6900)bo jak dam wyżej tzn np 8200 to i tak mi odcina przy 7500 -co zrobic zeby jeszcze bardziej przesunąc odcinke? moze jakis plugin cza wgrac
eee lepiej zbierać kase na remont silnika, bo troche wydasz, jak sie zaworki spotkają z tłokami.
eee lepiej zbierać kase na remont silnika, bo troche wydasz, jak sie zaworki spotkają z tłokami.po 1- d13 sie krecą seryjnie do 9000 i nic im nie jest ,a juz śmigają od lat 80-tych
po 2 - zaworki ci sie spotkac mogą nawet przy 1000 -niezalezy to od obrotów
po 3 - chce konkretnej odpowiedzi ,co jest powodem ze w Cromie da rade tylko 7500 , a nie co sie stanie -bo gdybym wiedzial ze sie przewróce to bym se usiadł
obroty na kompie i obroty na obrotomierzu bardzo czesto sa rozbierzne i to moze byc ta przyczyna. Np. obrotomierz zawyrza i pokazuje 9000 a komp 8200-8500
obroty na kompie i obroty na obrotomierzu bardzo czesto sa rozbierzne i to moze byc ta przyczyna. Np. obrotomierz zawyrza i pokazuje 9000 a komp 8200-8500ale ja to sprawdziłem predkoscią-czyli mam ustawione w cromie 7500 i na 2 biegu
mam kolo 117 km/h
natomiast w cromie mam ustawione 8200 ,i predkosc na drugim biegu tez jest kolo 117 ,i na obrotomierzu identycznie sie wskazuwka zatrzymuje -i dlatego mnie to dziwi czemu tylko do 7500? a wiem ze mozna dac ile sie chce? Oczywiscie niechce dac 9000 ,ale chce kolo 8000 gdyż bede mial odelzone kolo zamachowe i sprezynki zaworowe mocniejsze....
Wiem, ze to nie na temat, ale bez sensu jest kręcenie D15B7 tak wysoko. Co chcesz przez to zyskac? Poza tym dół nie jest do tego przystosowany (sprezynki zaworowe to nie jedyny czynnik wplywajacy na maks. mozliwe obroty). Niczego dzieki temu nie zyskasz a tylko bedziesz niszczyl sobie stopniowo silnik.
A porownanie do D13 jest bez sensu, D13 akurat bardzo dobrze znosi wysokie obroty.
Ale to Twoj silnik.
Wiem, ze to nie na temat, ale bez sensu jest kręcenie D15B7 tak wysoko. Co chcesz przez to zyskac? Poza tym dół nie jest do tego przystosowany (sprezynki zaworowe to nie jedyny czynnik wplywajacy na maks. mozliwe obroty). Niczego dzieki temu nie zyskasz a tylko bedziesz niszczyl sobie stopniowo silnik.
A porownanie do D13 jest bez sensu, D13 akurat bardzo dobrze znosi wysokie obroty.
Ale to Twoj silnik.otóż seryjny dół b7 jest bardzo mocny-dobrym przykładem jest turbo które bez żadnego zakłucia (tylko odprezenie ) znosi 220KM na seryjnym sprzegle i seryjnym dole
jest mocny bo znosi moc i moment. nie jest mocny bo nie znosi zbyt wysokich obrotów. narysować?
jest mocny bo znosi moc i moment. nie jest mocny bo nie znosi zbyt wysokich obrotów. narysować?tylko mi nie mów ze honda nie zniesie 8200 .Starymiałem kaszlaka 15-letniego w którym jakość wykonania elementów silnikowych odbiega daleko od normy -i sie krecił cały swój żywot do 8500
wiec mi nie pierdziel ze honda nie zniesie 8200.Ps. a jeśli chodzi o d13 które tez sie kreci ile dusza zapragnie - to zobacz sobie na spis katalogowy cześci....to prawie jest to "samo" - z drugiej strony mi wystarcza 7700 - Ale ja zadałem pytanie JAK ZWIĘKSZYC REV LIMIT POW TEJ GRANICY !!!!!- bo mam mapy w których jest zwiększony,ale jak tylko rusze to w Cromie to juz nie da sie wyzej zakrecic. Wię cprosze o konkretne odpowiedzi !!!! bo juz mi sie niechce słuchać co sie stanie jak ..........
Stary, rób sobie co chcesz. To Twój motor. Po co kręcić tak wysoko narażając się na awarie motoru skoro i tak wałki fabryczne nie robią mocy powyżej aktualnego limitu obrotów? Chcesz pokazać kolegom, jaka to Honda jest szlifiera? Powodzenia
no niemam pytan.......po pierwsze ,ja niechce krecic pow 7700-zresztą i tak w sumie tyle jest bezpiecznie dla serii D15 według R/S
po 2 -prosiłem o konkretne odpowiedzi a nie co sie stanie gdy....bo to każdy głupi wie
a po 3 widziałem ciekawy filmik jak Węglarski robił testy na maluchu- ot tak sobie ,poprostu wzieli malucha ,zmienili gaźnik aby mógł sie silnik bardzo wysoko zakręcic- i było tak ...
seryjny maluch moc wzrastała do około 5500 ,pow. tej prędkosci moc juz zaczeła sie piąć w dół ,aż tu nagle przy ponad 8000 maluch zaczoł odżywiać!!!!!! niepamiętam dokładnie jakiego typu były przyrosty mocy ,ale węglarski udowodnił ze jednak wysoka prędkosc obrotowa ma coś w sobie ( to był tylko test wiadomo)
także PROSZE WAS BARDZO CHŁOPAKI O JAKĄS KOKRETNĄ ODPOWIEDZ!
JEŚLI NIEWIECIE -NIE ODPOWIADAJCIE
a po 4 nikomu niemusze uświadamiać ze honda to i tak szlifierka kątowa w porównaniu do innych silników.............
Wracając do tematu, to do ilu w ogóle są mapy w komputerze? Może przy 7500 kończą się mapy i dlatego dalej nie kręci się?
Nie musisz się tak złościć, my mamy w dupie Twój silnik
Wracając do tematu, to do ilu w ogóle są mapy w komputerze? Może przy 7500 kończą się mapy i dlatego dalej nie kręci się?a wracając do crome - mapa jest do 12K
Sajmon, znaczy masz bina z limiterem na 7500 a odcina niżej? dziwne.. u mnie nie było problemu żeby na P28 przenieść odcinkę na wyższe obroty... może jakiś błąd w hardwarze?
chodzi mi oto-mam gotowy bin w którym jest np 8200-i ok działa na p06 na 8200
ale jesli tego bina wkladam w crome i dajmy na to wyloncze jakąś pierdółke i załoncze ją spowrotem i dam zeby sumy konotrlne poprawiło (tak dla przykładu aby jakaś zmiana była) i dalej jest ustawione 8200 i jak teraz odpale to w aucie to odcinka spada do 7500?? wniosek taki ze chyba mi jakiegos plugina brakuje bo jak rusze rev limit to zawsze jest max 7500,a dodam jeszcze ze jak zmniejsze rev limit np na 5000 ,to jest na 5000
potrzebujesz BRE, Crome slabo się sprawdza w OBD0
jesli chodzi o OBD0 to chetnie pomoge mam kompa na ktorym BRE smiga jak trza ( nie na kazdym chodzi )
jesli chodzi o OBD0 to chetnie pomoge mam kompa na ktorym BRE smiga jak trza ( nie na kazdym chodzi )a masz gdzieś schemata jak obd0 polutowac?
[ Dodano: 2005-09-23, 14:41 ]
Dziwne, Crome nie powinien robić żadnych jaj z OBD1.
Dziwne, Crome nie powinien robić żadnych jaj z OBD1.własnie,a u mnie robi - sprawdzałem na innym aucie w obd1 -to samo (ale mówie caly czas o d15b7)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl