ďťż

Wolf

mianowicie mam problem, chce uturbić moją solke d16z6. głowica będzie regenerowana tzn. szlifowanie gniazd zaworowych, nowe uszczelniacze itd. i nowe pierścienie na tłoki. Czy seryjny d16z6 wytrzyma turbine i czy trzeba zmienić mape wtrysku?? mam jeszcze inny dylemat gdzie podłączyć smarowanie turbiny?? jeśli macie jakieś porady z chęcią skożystam. z góry dzięki.


GACRX, seryjny d16z6 wytrzymuje u mnie 0,6 bara na kompresorze, tak bezpiecznie jest max dmuchać 0,5 na nie zakutym silniku. Mapę musisz zmienić a raczej przerobić kompa i wystroić autko za pomocą AFR.
hehe jak odpalisz na turbinie bez modyfikacji ecu , lub bez podlewania w jakikolwiek sposób , będzie efektowne " blow engine "

bezpiecznie doładowanie dla d16z6 to 0,5 bara , około 190Km , ale są oczywiście mocniejsze projekty , niestety więcej niż 0,7 bara seria nie pociągnie

turbinę sie montuje a potem na lawecie lub holu grzecznie na strojenie map paliwa i zapłonu
ponoć d16z6 wytrzymuje na seri 250 km, czy to jest prawda??


nieprawda
w sumie to chodzi o moment nie moc
seryjne korbowody gną sie przy około 230koniach i 250Nm

250 koni wytrzyma ale b16
orientujecie sie mniej więcej ile może wynieść koszt takiego strojenia??
400-800 zalezy u kogo i gdize i czym stroic
Najpopularniejszy do OBD1 jest chyba crome, 600pln spokojnie powinno wystarczyć, co do podpięcia smarowania to najłatwiej z podkładki pod filtr oleju bo pewnie i tak będziesz jej używał do dodatkowych wskaźników, trzeba tylko sprawdzić czy turbina ma na wejściu zwężkę żeby nie zabić uszczelniaczy nadmiernym ciśnieniem, jeśli masz turbinę mitsubishi z volvo (obojętne który model) to nie musisz się tym martwić. Średnica przewodu doprowadzającego ok. 3-5mm wewnątrz, spływ 0,5 cala średnicy wewnętrznej.
GACRX, na strojenie uderz do Przema72 Ogarnia profi i tanio
HEHE no jak będę na wakacjach nad morzem to mogę ogarnąć
dóża jest rożnica spalania na turbo??

dóża jest rożnica spalania na turbo??
zainstaluj zegary , bedziesz mial ekonomizer by nie wychodzic z podcisnienia
może żle sformułwałem pytanie. jaka jest rużnica spalania pomiędzy silnikiem z turbo a bez, o ile może więcej palić??
GACRX, to zależy jak będziesz jeździł jak nie będziesz wychodził z podciśnienia jak wyżej napisano to mniej więcej jak seria a jak będziesz butował to będzie palił tyle ile mu wlejesz
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl