Wolf
Prosze tylko nie bijcie jesli taki temat gdzies juz jest, nie zlalazlem konkretnej odpowiedzi na to pytanie. Dopiero co kupiłem EJ9 z '99 i oczywiscie ma ten beznadziejny abs. Nie nawidze jak urzadzenie chce byc mądrzejsze ode mnie. Z tym sie nie da jezdzic! W sytuacjach awaryjnych bez abs'u wyhamuje a w tej samej sytuacji z abs wale kolesia w dupe jak niemoge go ominac, to chore.
Prosze, jak sie wylacza to ustrojstwo aby mi niegdy nie zadzialao samoczynnie, aby sprawnosc hamulcow pozostala taka sama i jaesli to mozliwe aby kontrolka abs nie swiecila mi caly czas ze jest jakis blad...
*******************
system dla idiotow...
a to ciekawe okreslenie i fajnie ze nazywasz mnie idiota
system w EJ9 ABS jest bardzo fajny bo malo ingeruje ja jestem z niego zadowolony.
ale najprosciej to wyjac bezpiecznik albo odlaczyc komputer od ABS, mozesz jeszcze wyjac kostki z czujnikow
a jak Cie zarowka bedzie denerwowac to musisz wyjac deske, rozebrac i wyjac zarowke. w razie problemow daj znac to pogladowo wykonam foty
swoja droga B16A2 i EJ9? a nie przypadkiem EK4?
ale to już było nie raz, sam pisałem o tym jak to zrobić itp ........
to ja cos kiepsko szukam, naprawde nie moglem znalezc. tam jest blad musze poprawic nie mam b16a2, choc zaluje. teraz tylko d14z2 dlatego ej9. sorki juz poprawiam. dzieki za pomoc.
OK. bezpiecznik wyjęty. ABS+B - takie bylo oznaczenie. Dowiedzialem sie, że B oznacza hamulec ręczny. Tearz po oczach walą mi dwie kontroli ABS i ręczny. no trudno jakos przetrwam. Chyba, że ma ktos lepszy pomysl. Aha i zapomnial bym przepraszam wszystkich ktorych obrazilem mowiac ze Abs jest dla idiotow, przede wszystkim Siwego. Unioslem sie niepotrzebnie
kurcze ja mam d14z2 ej9 i nawet ten sam rocznik i co tu jest nie tak bo nie czaje delty ze co zle hamuje czy ze pyka ale tak serio o co Tobie chodzi z tym abs
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl