ďťż

Wolf

przesiadlem sie z furki z '03 do bolidka z '95 lecz poza wieksza radocha z jazdy odczuwam brak ABSu
W EU8 bylo wszystko czego mi trzeba do skutecznego zatrzymania tej 1,3 tony - wszedzie klocki GreenStuffy a z przodu tarcze TurboGroove tez EBC.
W EG8 wlasnie skonczyly mi sie klocki i juz prawie kupilem DP2890[greenstuffy - 238zl] i mam na oku tarcze GD560 [588zł ... razem z klockami zestaw wyjdzie mnie 643 zl bo autko na firme wiec ojciec mi vat odda jak ja to lubie ] lecz juz skoro mam zamiar cos robic to pomyslalem o ABSie, ktorego serio mi brakuje... jak sie ma to sie niedocenia i tu moje pytanko:

da rade wstawic abs do sedanika z 95 pewnie trzebaby wywalic bebenki z tylu [no i dobrze ] i jeszcze pare rzeczy wstawic .... robil to ktos juz


Wrazie czego, to ja chetnie swoj ABS sprzedam, bo od listopada go nie używam.
serio, serio

jesli tak [i to nie joke ] to co wchodziloby w jego sklad i za jaka cene
To nie jest joke, oddam wszystko co jest potrzebne. Co do ceny to nie mam pojecia, ale sadze iz sie dogadamy.


po 1 ABS z 6gen nie podejdzie do 5gen
po 2 to Amorr moze naucz sie lepiej troche jezdzic i hamowac... ja wyjałem bezpiecznik ABSu bo mnie niemiłosiernie wqrw.... i droga hamowania sie wydłuzała poprostu trzeba sie nauczyc jezdzic autem bez ABSu i bedzie sie o wiele szybciej dało wychamowac niz autem z ABSem
czy moge wlozyc wieksza tarcze do seryjnych zaciskow

np zamiast GD560 [240mm - WENTYLOWANA; IL. ŚRUB MOCUJĄCYCH: 4; ŚR. TARCZY: 240; ŚR. PRZYLGNI: 136; WYSOKOŚĆ: 45]

zalozyc - cena praktycznie taka sama a troszke lepiej by wygladaly po zmianie z 13" na 15":

TGD850 [262mm - WENTYLOWANA; IL. ŚRUB MOCUJĄCYCH: 4; ŚR. TARCZY: 262; ŚR. PRZYLGNI: 152; WYSOKOŚĆ: 45; ]

co to jest średnica przylgni [to ile klockiem przylega ]

co to jest średnica przylgni

najmniejsza srednica czesci trącej tarczy, zewnetrza jest nap 262 a wewnetrzna 152.

czy moge wlozyc wieksza tarcze do seryjnych zaciskow
nie mozesz, musiałbys zmieniac zacisk i zwrotnice
wlasnie "naocznie" obczailem, ze z wiekszymi tarczami nie da rady ...

chyba nawet nie bede zmienial tych co sa bo "grubaski" z nich i razem maja 21mm - wiec nowki. Klocki mam mocowane na 1dna dolna srube [nie bylem pewien czy typo wczesniej 1 uwalil czy "ten typ tak ma"].

Przymierzylem fele z czarnej narazie z oponkami 195/60r15 [docelowo beda 195/50r15] i wystaja troooszke poza obrys autka

Fele 7Jx15H2 ET35 ... to z wiekszym ET musze wykminic czy z mniejszym zeby sie schowaly troszke w nadkole

Jednak za bardzo wystaja jak na moj gust ... pozatym czytalem gdzies, ze to nie-bardzo jesli wystaja bo szybciej rozwala sie przeguby i inne rzezczy z zawieszenia...

EDIT:
z ET juz chyba wiem .... trzeba mi wiekszy .. tylko czy 40 czy 45
a co Ty peter chcesz oddac ?
sam komputer z wiązką, czy też swoje hamulce ?
Zeby wlozyc ABS potrzebne pewnie sa:
- komputer
- przeguby
- zwrotnice
- pompa
- czujniki
- koble (ktore pwenie ida w wiazce) czyli dochodzi zmiana wiazki..

Moze dramatyzuje ale mi sie tak wydaje a tak pozatym to nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko trudne albo drogie w wykonaniu

Zeby wlozyc ABS potrzebne pewnie sa:
- komputer
- przeguby
- zwrotnice
- pompa
- czujniki
- koble (ktore pwenie ida w wiazce) czyli dochodzi zmiana wiazki..


dokładnie
narazie mi przeszlo dobre opony i rozwaga dadza narazie rade....

tak pi-razy ile myslicie, ze wyszlo by jednak zalozenie abs'u tak na "zaś" zebym juz wiedzial mniej-wiecej
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl