ďťż

Wolf

Witam,

mam taki oto komputer:

37820-PM6-A041
620-113515
8L

Czy ktoś może coś o nim powiedzieć (oprócz tego, że jest od D16A6)? Głównie czy to jest komp od manuala czy auto mnie interesuje.

I drugie pytanie: w jakim aucie mogę sprawdzić, czy jest sprawny (oprócz D16A6/Z2)?


powinieneś mieć napisane X-MT albo X-AT...
Nic więcej nie jest napisane niż podałem.

I drugie pytanie: w jakim aucie mogę sprawdzić, czy jest sprawny (oprócz D16A6/Z2)?
D16A9


w a9 nie za bardzo - drugi wałek i brak sondy - tam jest potencjometr "zamiast" sondy
Ale D16Z5 powinien odpalić na tym komputerze chyba, czy nie?
Jedyna różnica to czunik położenia pierwszego cylindra, który jest gdzie indziej zamontowany, ale i tak jeśli chodzi o wiązkę od strony ECU to jest to samo - tak mi się wydaje. Rację mam?
opierałem sie na tym

Możesz całkowicie zmienić charakterystykę pracy silnika poprzez zmienianie tabel dawek paliwa i zapłonu. Dla przykładu ECU PM6 (88-91 Civic/CRX Si) jest również używane z silnikiem D16A6, ~100KM. Przez zmianę niewiele większą niż modyfikacja tablic (paliwa i zapłonu) oraz punktu odcięcia, PM6 może sterować pracą silnika DOHC ZC, ~135KM (w Polsce D16A9), tak jakby właśnie wyszedł z fabryki.

http://www.honda.gda.pl/m...showpage&pid=36
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl