Wolf
Witam,
mam taki oto komputer:
37820-PM6-A041
620-113515
8L
Czy ktoś może coś o nim powiedzieć (oprócz tego, że jest od D16A6)? Głównie czy to jest komp od manuala czy auto mnie interesuje.
I drugie pytanie: w jakim aucie mogę sprawdzić, czy jest sprawny (oprócz D16A6/Z2)?
powinieneś mieć napisane X-MT albo X-AT...
Nic więcej nie jest napisane niż podałem.
I drugie pytanie: w jakim aucie mogę sprawdzić, czy jest sprawny (oprócz D16A6/Z2)?D16A9
w a9 nie za bardzo - drugi wałek i brak sondy - tam jest potencjometr "zamiast" sondy
Ale D16Z5 powinien odpalić na tym komputerze chyba, czy nie?
Jedyna różnica to czunik położenia pierwszego cylindra, który jest gdzie indziej zamontowany, ale i tak jeśli chodzi o wiązkę od strony ECU to jest to samo - tak mi się wydaje. Rację mam?
opierałem sie na tym
Możesz całkowicie zmienić charakterystykę pracy silnika poprzez zmienianie tabel dawek paliwa i zapłonu. Dla przykładu ECU PM6 (88-91 Civic/CRX Si) jest również używane z silnikiem D16A6, ~100KM. Przez zmianę niewiele większą niż modyfikacja tablic (paliwa i zapłonu) oraz punktu odcięcia, PM6 może sterować pracą silnika DOHC ZC, ~135KM (w Polsce D16A9), tak jakby właśnie wyszedł z fabryki.
http://www.honda.gda.pl/m...showpage&pid=36
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl