ďťż

Wolf

Jak w temacie.
Jak sie sprawdza takie urzadzenie zamontowane do kompa w EE8??


pewnie nie bo zdecydowanie lepsze rozwiazanie to BRE dla OBD0 lub CROME dla OBD1
ale dla innych obd2 itp pewnie ecumaster da rade

ale dla innych obd2
dla obd2 robi sie swapa na obd1

żadko ktoś stosuje ecu master ponieważ w seryjnym silniku nic nie zmieni , natomiast strojenie pod turbo jest 100razy lepsze cromem , nie wspominając już o tym ze nie trzeba nic przerabiać w wiązce itp
To w takim razie czym najlepiej wystroic ecu tak z przyszlosciowym planem??
Moze byc obd0 lub obd1, konwersje zawsze mozna zrobic.


obd 1 crome np.
w przypadku D seri lepiej przejsc na obd1 ale przy b16 obd0 myśle ,ze BRE w zupełnosci wystarczy
tylko coraz więcej osób kreci nosem na myśl o strojeniu obd0
i jak już coś kombinować z doładowaniem lub mocnym N/A to warto w koszty wliczyć przejście na obd1 zarówno w D jak i B serii
nie mówiąc już o przyjazności interfejsu w cromie

a jako że temat jest o ecu master to stanowczo odradzam bo to niepotrzebne wydawanie kasy
planowo jest swap b18 w przyszlosci, z tego co wiem, na obd0 bedzie ciezko wiec warto bedzie przejsc na obd1, ecu master sie nie sprawdzi, w takim razie jaki koszt przejscia na obd1 i strojenie ecu na cromie?? Zaznaczam ze chodzi o EE8
wiec tak :
-komputer p28 (d16 sohc vtec) to wydatek około 300zł
-przejściówka obd0-obd1 to około 200zł , ew kupujesz kostki z wiązki ecu z obd1 i przekładasz jest to dużo lepsze rozwiązanie niż kijowe przejściówki , koszt kostek to około 100zł
-jeśli silnik ma być seryjny , to wystarczy wgranie mapy z tego silnika bez strojenia
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl