Wolf
Jako ze buduje drugie H22(pod turbo) zbieram informacje i sugestie coby uniknac nieprzewidzainych sytuacji...
Blok rozebrany bedzie do zera, tuleje Darton M.I.D, tłoki Wiseco 8.5:1, korby Eagle, panewy OEM lub ACL race(prosze o opinie), głowica stock, ssacy ATR, wtryski RC 1000cc, turbo T3/T4(turbonetics? garet?) kolektor custom, WG Tial...
jakie IC zapodac(rozsadny rozmiar), BOV?, czy S300 bedzie sensownym rozwizaniem?
Nie pisze o takich sprawach jak uszczelki itp bo wiadomo wsio nowe idzie
Prosze o jakies sugestie
większa komprecha! 9.0-9.2, bo zrobisz sobie muła na dole.
Ile chcesz dmuchać? MIDy sa b. drogie, mało kto je tutaj wsadzi profi itp. Jak masz blok zamknięty, to wystarczą 300series Dartona. ACL zwykłe nie race. To marketingowy bełkot. Albo OE.
Turbiny precision sobie chwalą. S300 da rade spokojnie.
to ma byc motor na jazdy co dzien.. z b.duzym potencjalem, mysle ze 350ps i 400nm to bedzie gut, ma byc bez awari itp
jak na codzień, to bym zapomnial o 8.5:1.... mam 9.2:1 Ariasa i w miare się to porusza.
jak turbo ma byc konkret to GT30R. IC wsadz na tyle duzy zeby sie zmiescil i mial metalowe boczki. chinskie ic mozna odpuscic. precision robi dobre. bova dopasuj do planowanego cisnienia. niektore wysrywają się powyzej 1,2 bara. ja bym polecil albo HKSa ssqv albo tiala.
dzieki za sugestie z komprecha, myslalem o tym, dobrze by bylo zeby sie nie odpychac noga zanim zacznie pompowac
poszukam czegos na 9:1, a Midy bede wkladac tam gdzie robilem szlif czyli w nowoczesnej obróbce silnków, od zeszlego roku sporo zeszli z ceny..
jaki masz blok? zamknięty, czy otwarty? bo jak zamknięty, to szkoda go kroić na midy IMO.
blok jeszcze nie rozebrany i lezy w poznaniu to jest H22A JDM
a jaki rocznik?
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl