Wolf
Witam , mały regulamin :
- Jest to temat jedynie o zawieszeniach .
- Uzytkownik wyraza opinie w takiej formie jak podano w przykladzie np .
jaki produkt/model: Koni Yellow , regulowane itd.
w jakim aucie: Honda Civic Eg6 itd.
plusy: zawieszenie w pełni regulowane , smialo nadaje sie na miasto itd.
minusy: cena , nie dla wszystkich ale warto itd.
polecam/nie polecam: Jezdze juz na tym 2 lata i polecam goraca naprawde warto itd.
- Inne opisy lub odpowiedzi typu , " moj kolega mial i ogolnie lipa , a twoj i podaj cene jak mozesz" bede natychmiast kasowane od tego jest GG lub PW
jaki produkt/model: zawieszenie gwintowe firmy Cobra Suspension, model z regulacją twardości - 10 położeń
w jakim aucie: Honda CRX ED9
plusy: Spora wartość obniżenia przedniej osi, możliwość regulacji twardości, która daje duże pole do popisu, po roku użytkowania brak jakielkolwiek rdzy, czy też oznak zużycia ( przebieg 60tys km cały rok), przyjemne do jazdy na poslkich drogach
minusy: mała wartość obniżenia tylnej osi - na maksa opuszczone na dół pozwalało na kołach 195/50R15 tylko na lekkie chowanie się opony w nadkolach, przy opuszczeniu ponad 120mm na przedniej osi należy korygować mocowania plastikowych nadkoli (ewentualnie dać inne ET felgi - przy 38 obciera na zakrętach podczas szybkiej jazdy)
polecam/nie polecam - osobiscie polecam. Twardość na najmiększych nastawach - mniejsza niż w HR do ED9 bez możliwości regulacji. praca zawieszenia harmoniczna i przyjemna nawet na większych nierównościach - oprócz dziur oczywiscie...
Jeśli ktoś ma jakieś pytanie - z chęcią odpowiem. Zapraszam na PW...
Jaki produkt/model: KONI Sport KIT regulowana twardość i wysokość. Twardość za pomocą pokrętełka dołączonego do zestawu 0-360 stopni, wysokość 3 poziomy dół, norma, góra, ale trzeba wyjąć amor. Sprężyny obniżające o 35mm na strone w zestawie.
W jakim aucie: Honda Civic 3D 6 Gen. 2000r. EJ9
Plusy: Lubie twardy zawias i ten taki jest gdy jest skręcony na maxa, nawet przy oponach 185/65/14 auto trzyma się swietnie drogi. 3 lata gwaracji. Cena.
Minusy: Amortyzatory nie sa regenerowane, no i nie jest to gwint...
Polecam/nie polecam: Polecam, regulacja twardości bez zdejmowania amora to świetna sprawa. Na zime ustawiam na minimum, a od wiosy skrecam na max. zrobiłem na nich ok. 20 tysięcy i wszystko jest w porządku. Jednym słowem: Brać.
To ja tez sie wypowiem
Jaki produkt/model: KONI Sport KIT regulowana twardość i wysokość. Twardość za pomocą pokrętełka dołączonego do zestawu 0-360 stopni, wysokość 3 poziomy dół, norma, góra, ale trzeba wyjąć amor. Sprężyny obniżające o 35mm na strone w zestawie.
W jakim aucie: Honda Civic 4D 6 Gen. 1999r. EK1
Plusy: Zawias 3 lata gwaracji. Cena umiarkowana Zawsze szybko mozna zmienic ich twardosc do malych zabaw
Minusy: Na 16" kolach ustawienie jak dla mnie max twarde to moge przeliczyc wszystkie zebra
Polecam/nie polecam: Polecam, regulacja twardości bez zdejmowania amora to świetna sprawa.Zrobiłem na nich juz kolo 7 tysięcy i wszystko jest w porządku. Wiec jak sie niema kasy na gwint to brac ten zestawik ja tez polecam
Jaki produkt/model: KONI Sport KIT 1130 - 1803 regulowana twardość i wysokość. Sprężyny w zestawie -35mm (siadło prawie 4cm)
W jakim aucie: Honda Civic 5D 7 Gen. EU7
Plusy: Auto trzyma sie drogi jak saneczki na torze Polepszona przyczepnosc pozwala na lepsze pokonywanie zakretow. Regulowana twardosc i wysokosc. 3 lata gwarancji
Minusy: Amortyzatory nie sa regenerowane, koszt, mozna zeby stracic na duzej dziurze przy max. twardosci
Polecam/nie polecam: Zdecydowanie polecam. Cena/jakosc bardzo dobra. Regulowana zewnetrznie twardosc, pozwala na szybka zmiane wedlug potrzeb
Jaki produkt/model: Bilstein B8 natenczas seryjne sprężyny
W jakim aucie: Honda Civic 5D 7 Gen. EU7
Plusy: Fajnie się jeździ, z kompletem rozpórek można wywijac kierą jak się chce, a nawet opony mi nie zapiszczały JESZCZE Oczywiście możliwosc regeneracji.
Minusy: Jesli to dla kogos minus, to nie ma regulacji, ale ja mam to w (_._)
Polecam/nie polecam: Polecam. Co bilsztajn to bilsztajn. Na wiosne dochodzą sprężyny, to napewno napisze co i jak
Minusy: Jesli to dla kogos minus, to nie ma regulacji, ale ja mam to w (_._)jest regulacja po rozebraniu amorka
i to dwie regulacje: na ściskanie i na rozciąganie osobno
O w morde. Człowiek całe życie się uczy Masz u mnie piwo źom A powiedz mi jeszcze po co ta regulacja
A powiedz mi jeszcze po co ta regulacjajak to po co ?
możesz zrobić totalny beton albo jazde w miare komfortową
nastawy for racing albo do jazdy na codzień,
realnie rzecz biorąc B6 a B8 to jest ta sama konstrukcja tylko inne nastawy (jeśli chodzi o amorki do hondy, dodam że to info 99%, pozostawiam 1% niepewności)
tych regulacji profesjonalnie dokonuje Pan Bieńczyk wawa ul.Uczniowska
www.bilstein.pl/strona/kontakt.html
http://www.kw-suspension.com/jaki produkt/model: KW inox-line VARIANTE 3
w jakim aucie: Honda Civic Ej9 (6th gen 2000) D14Z2
plusy: TUV, pełna regulacja, zawias można by powiedzieć torowy(z tego co wiem dużo civicow w wyścigach płaskich jeździ na tym gwincie), nadaje sie na miasto, zupełnie nowa jakość pokonywania zakrętów
minusy: przez pierwsze pare m po staniu musi odstukać swoje w tyle. nie wiem dlaczego u kolegi jest podobnie. Niestety aluminiowa nakrętka odpowiadająca za regulację zabija się i zeby regulowac trzeba wyciagac amorek, szkoda bo po to kupowalem KW zeby tego nie robic. jednakze sam jeszcze nie regulowalem.
polecam: Zrobiłem już na tym gwincie pare tys km i jest kozacko. wybrałem KW jako świetną markę i się nie zawodzę(po za ta regulacja), jak wymienię jeszcze gumy w zawieszeniu bo nigdy nie wymieniane były to z pewnością będzie można ten potencjał jeszcze lepiej wykorzystać.
edit: poszlo bez zdejmowania amorow, ciezko ale poszlo, troche mnie zbytnio nastraszyli
wiecej napisze jak wstawie powerflexy i smigne po torze.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl