Wolf
glupia sprawa panowie i panie ale mam problem z tylnim zaciskiem.
zapiekl mi sie tloczek i chcialem go nareperowac pod blokiem bo tatulek pojechal na urlop i zabral klucze do warsztatu.
zdjalem kolo i przy uzyciu plaskiego klucza chcialem odkrecic sruby 1 i 2 ale klucz sie obkrecal a sruby juz nie wiec lekko sie "zryly".
tak wiec pomijajac moje slabe zaopatrzenie w odpowieni sprzet popadlem w watpliwosc czy w ogole odkrecalem odpowiednie sruby zeby ten caly zacisk zdjac??
ktore sruby nalezy wykrecic zeby zdjac zacisk??
tylko sie ze mnie nei smiejcie
3, i troche dalej jak zaznaczyles 1,2 sa śruby ktore trzymaja zacisk i linke od recznego musisz wypiac zeby wyciagnac caly zacisk
1,2 3 to przewód jak chcesz wziąść zacisk do domu to też
a da rade wykonac ta operacje nie wykrecajac sruby 3 i nie wypinajac linki od recznego?
poza tym ktore to linka od recznego??
miedzy 1 a 3 widać taki zardzewiały uchwyt to to
po raz kolejny na forum pojawia się wspaniały watek o jakże wspanialym tytule....
chyba potrzeba jakiego dodatkowego moda w dziale technicznym bo robi sie tutaj niezly bajzel i samowolka
ale raczej trzeba wszystko odpiąć wziąść do domu rozkręcić wyczyscić tłoczek wymienić gumki zestaw naprawczy około 25zł i złozyć następnie odpowietrzyć odrazu kup płyn hamulcowy
podziekowal
po raz kolejny na forum pojawia się wspaniały watek o jakże wspanialym tytule....
chyba potrzeba jakiego dodatkowego moda w dziale technicznym bo robi sie tutaj niezly bajzel i samowolkaa bałagan to i tak już jest FAQ jest za mało rozwinięty właśnie takie sprawy powinny być tam dokładnie opisane
Zeby sciagnac zacisk nie musisz odkrecac sruby nr 3 tylko tamta blache i nie trzeba odpinac zadnej linki
Zeby sciagnac zacisk nie musisz odkrecac sruby nr 3 tylko tamta blache i nie trzeba odpinac zadnej linkiale pod blokiem to troche cięzko z wiszącym zaciskiem coś robić a pozatym syfy mogą wpaść, odkrec cały zacisk wez do domu wymyj dokładnie zdemontuj wszystko wyczysc tłoczek itd, wymien co trzeba łatwiej i czysciej a koło możesz przykrecić zeby na podnosniku nie stał w miedzyczasie
[ Dodano: 2009-07-15, 18:34 ]
odkrec sruby 1 i 2 jak pokazales, zdejmij linke recznego, potem zacisnij morsa lub inne szczypce zaciskowe na przewodzie hamulcowym tylko nie mocno i odkrec srube nr3
z zacisku wyjmij tloczek i obejzyj dokladnie, jezeli ma grubsze wzery to olej go i kup nowy, jezeli ma delikatne to papierkiem wodnym 800 puzniej 1000 ladnie go wypoleruj i zloz wszystko do kupy, potem odpowietrz i cacy
tak tak.. zanies do domu mamie na bialym wielkanocnym obrusie poloz i zaczynaj czyscic
pod blokiem to sobie mozesz fajke zapalic a nie auto naprawiac
jak nie masz kluczy to sie nawet nie bierz- sruby 1 i 2 nalezy odkrecac kluczem nasadowym a nie oczkowynm czy plaskim bo zawsze umieli ..tak to juz jest zapieczone
zacisk mozna zregenerowac tylko op wykreceniu sruby 1 i 2 - i tak bym robil w twoim przypadku,
krotko ale owocnie spedzajac czas z hondami wiadomo ze linki od recznego sie nie zdejmie- bo na koncu jest bolec ktory jest tak ZARDZEWIANY ze tylko palnikiem da sie go ruszyc, a wiec darme twoje meki, do tego nei masz szczypiec zeby zacisnac przewod hamulcowy- i tak i tak zle bo po wyjeciu tloczka bedzie lecialo
sam tloczek gruby126p1, napisal co zrobic, ale do tego jeszcze trzeba zestaw reperaturek, i porzadny skrobak zeby rdze powyganiac z miejsc na gumki
jest tak ZARDZEWIANY ze tylko palnikiem da sie go ruszyc wystarczy podlozyć pod bolec inteligetnie cos twardego np do polowy zuzyty klocek i w odpowiednie miejsce pierdzielnac mlotkiem ... zawsze idzie
i porzadny skrobak zeby rdze powyganiac z miejsc na gumkiidealnym narzedziem jest dremel
idealnym narzedziem jest dremelo dobrze ze mi przypomniales bo wlasnie sie tak zastanawialem jak to zrobic faktycznie nada sie
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl