Wolf
Jak w temacie, jest szansa na takie dziwadło?
Z racji tego ze na oczy nie widziałem, niech mi ktoś powie, czy f/h ma taki sam rozstaw śrub do skrzyni jak np b seria?
skrzynie na pewno nie podejda ot tak, ale mozna kupic H2B plate i wtedy taka skrzynie zalozysz. i wtedy mozna dac skrzynie np. z crv. inny pomysl to automat z japonskiego shuttle'a 4x4, podejdzie pod f/h
tylko że automat, jakbym chciał wygodnie to by mi starczył leniuch w fwd.
Ale powiedz mi jeszcze jakieś dane tego shuttle'a, roczniki, czy coś.
A tego plate'a można gdzies kupić, czy może(nawet lepiej) są jakies projekty w cad'zie, masz jakieś foto?
w google duzo znajdziesz tak na szybko homemade h2b :
http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2345247 , o rysunku w cadzie raczej zapomnij firma ktora to robi raczej nie da.
Ok, już wiem, może sie uda skoro on zrobił sam, trzeba tylko mieć na w rękach blok f/h i skrzynię ob b serii.
Jeszcze jedna kwestia tylko, visco spinające tył jerst umieszczone w skrzyni, czy w dyfrze? chodzi zarówno o crv jak i civica rsti? myślał ktoś o stałym 50:50 a nie zabawce a'la haldex?
No a co sie wtedy robi ze sprzęgłem bo ta flansza odsuwa skrzynie od silnika i jak sie rozwiązuje sprawe wałka sprzęgłowego a tarczy
Robi się dystans pod zamach, tak przynajmniej robi firma która sprzedaje takie adaptery...
Jeszcze jedna kwestia tylko, visco spinające tył jerst umieszczone w skrzyni, czy w dyfrze? chodzi zarówno o crv jak i civica rsti? crv ma visco w dyfrze i jesli myslisz o napedzie 4x4 to visco jest slabym rozwiazaniem. nie wiem jak to jest rozwiazane w civie rsti. jesli juz naped 4x4 to tylko staly nie mowiac juz o blokadach czy innych takich. sh-awd jest juz mocno ciekawe i skuteczne ale to w najnowszych furach
Myślałem zeby wygonić visko i wstawić coś co spiełoby napęd na stałe, nie bede się bawił w jakieś horendalne moce, docelowo h22a z itb, wałkami i dobrym wydechem, czyli pewnie max 230KM/200-220nm...
[ Dodano: 2009-08-01, 14:00 ]
zarowno torneo jak i accord w japoni wychodzily z napedem na obie osie. nie wiem dokladnie jak dzialaly ale zapewne visko. problem ze zdobyciem takich aut. trzeba szukac w uk.
Bosko, czyli zostajemy przy pierwotnym planie skrzynia crv, wywalone visco i jakiś plate, ale bedzie custom, bo crv'ka ma rozruchawnik z przodu a nie z tyłu jak przewiduje płyta z QSD...
Ztego co wiem równolegle z produkcją accorda 6gen w angli japończyki robili taki ale 4x4 u siebie.
taa, tylko całość ma siadać do IV generacji accorda nie VI... dużo roboty będzie oj dużo...
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl