Wolf
Dealer Hondata
Witam.
Informuje ze firma ECU PERFORMANCE
od 15 Grudnia bedzie dealerem produktow Hondata na Polske.
Oferta glownie dotyczy systemow s100,s200,s300,K100 i Kpro oraz
kompleksowej ich obslugi,strojenia,itp.
Wszelkie informacje pod domgo@eranet.pl lub 602-244-394
Wkrotce pelna oferte, i pierwsze testy na hamowni.
Zapraszamy
Dominik otworzył własną firmę?
jestem tylko pracownikiem
poz
ale i tak pewnei najlepiej ogarniasz to wszystko
jestem tylko pracownikiem
pozno to miło
ceny dla k20A2 , k100 2699zl , Kpro 4699zl
s300 4199zl (cena zawiera p28 ecu z wtykami OBD II, niema potrzeby przejsciowki,w przypadku wiazki OBD1 cena 3799zl)
Istnieje mozliwosc instalacji samego modulu s300 do klienta ECU (2699zl)
Cena zawiera strojenie i pomiary na hamowni.(afr,moc przed, po , itp)
Jesli ktos by chcial kupic bez tego, prosze o PW.
ale chyba fajnie miec dobrze wystrojone autko
ps- szczegolnie dla CTR-ow mozliwosc jazd testowych, zeby bylo wiadomo co sie kupuje i po co
wkrotce dokladne ceny dla s100 i s200..
Witam również.
Strefa Tuningu bedzie na podstawie wspolpracy z ECU Performance oferować Hondatę oraz za niedużą chwilę strojenie na wlasnej hamowni. Serdeczne podziękowania dla Dominika za podjecie wspólpracy.
Pozdrawiam wszystkich!
ceny dla k20A2 , k100 2699zl , Kpro 4699zl
s300 4199zl (cena zawiera p28 ecu z wtykami OBD II, niema potrzeby przejsciowki,w przypadku wiazki OBD1 cena 3799zl)
Istnieje mozliwosc instalacji samego modulu s300 do klienta ECU (2699zl)A reflash dla ludzi niekoniecznie chcących zmieniać kompa??
k100 to nastepca reflash-a z wiekszymi mozliwosciami,
czy "bez zmiany kompa" oznacza kupno gotowego calego ECU z k100?
TEz jest taka mozliwosc, ale chyba nikt tego nie kupi, bo dochodzi do tego koszt nowego ECU do CTR z ASO, (podajrze 3700zl)
poz
[ Dodano: 2005-12-05, 20:53 ]
Mistrzowstwo świata...
Czy tylko Hondate S300 da się zaaplikować do P28/D16Z6..?
dzieki.
nie tylko s300
mozna rowniez s100,s200 i s300.
poz
Dominik, wielkie dzieki za PW!
Mam jeszcze ejdno pytanie i zadam je tu, aby inni też mogli skorzystać, mianowicie:
Czy Hondatą można się bawić tylko w N/A, czy do turbo tez sie tak dobrze sprawdza? Moze służyć jako Boost Controller?
jako boost controler nie.
trzeba miec jakis wlasny apexi avcr, albo zwykly manualny,
obsluguje boosta pod wzgledem map paliwa ,zaplonu itp , mozna podlaczyc 3 barowy map sensor, i stroic nawet do 2 barow.
Seryjny mapsensor hondy widzi boosta do 0.6-0.7bara,potem wyskoczy check engine,
ale do soft turbo spokojnie wystarcza.
kontrola wiekszych wtryskow takze nie sprawia klopotu, poniewaz kontrolujemy czas wtrysku, a nie jak w piggubackach uszukuje map sensor, lecz czasu wtrysku nie mozemy zmienic.
zalaczam taki maly opis boosta w hondzie, bedzie na firmowej stronie www, ale jeszcze prace nad nia trwaja:
Boost
Przy uturbianiu Hondy zawsze pojawiają się kłopoty. Trzeba wydawać mnóstwo pieniędzy na piggibacki, które nie przesuwają rev.limitera, nie radzą sobie z dużymi wtryskami, trzeba dodawać extra wtryski, kontrolery vteca, zwiększać ciśnienie paliwa, zakładać tkz.check valves, aby seryjne ECU nie wyświetliło błędu gdy pojawi się doładowanie w kolektorze ssącym.Jak ktoś przez to przeszedł, to wie co to jest, dlatego gdy jeszcze raz zaczynał swoją przygodę z uturbieniem Hondy zrobiłby wszystko aby tego uniknać.
Dlaczego jedno urządzenie miało by nie rozwiazać wszystkich problemów?
Seryjny Map sensor (czujnik ciśnienia) jest wstanie czytać doładowanie do ok.0.6 - 0.7bara.Potem ECU wyświetla błąd.
Stosując rozszerzenie map paliwa i zapłonu dla doładowaniu możemy w pełni kontrolować dawki paliwa i zapłonu podczas doładowania.
Seryjny Map sensor możemy wymienić na 3 barowy, dzięki temu nasz ECU jest wstanie czytać i kontrolować doładowania do 2barów.
Do tego mamy do dyspozycji zabezpieczeniem przed tkz. przeładowaniem. Szczególnie gdy silnik jest seryjny, albo ma seryjne tuleje, nagłe przeładowanie może spowodować poważne uszkodzenia. Awaria zaworu upustowego spaliny waste-gate, zabawa boost kontrolerem, moga wywołac przeładowanie.
Przy instalacjach turbo w hondach niezbędna jest wymiana wstrysków na większe . Najczęściej używa sie 440cc i większych 750cc a nawet 1000cc.Hondata w pełni re-kalibruje mapy paliwa do większych wtrysków. Dzięki temu zapewnia nam to stabilne wolne obroty, niskie zużycie paliwa przy spokojnej jeżdzie, i wystarczającą dawkę paliwa przy doładowaniu.
Instalacja Hondata
Jeżeli planujesz turbo w swojej hondzie ,lub chcesz doprowadzić swoja hondę turbo do porządku o to kilka przydatnych informacji.
•usuń wszelkie zawory typu mising link, bypass valve, i check valves, które uniemożliwiają czytanie doładownia map sensorowi
•usuń wszystkie kontrolery vteca,paliwa, dodatkowe wtryski, itp.
•usuń wszelkie urządzenia opóźniające zapłon podczas doładowania.
•usuń wszelkie urządzenie/regulatory, zwiększające ciśnienia paliwa podczas doładowania, np. w stosunku 6:1.Pozostaw regulator 1:1
•Postaraj się aby czujnik temperatury powietrza AIT, był zaintalowany w kolektorze ssącym
•Zainstaluj większe wtryski, 440cc jeśli planujesz moc 300-350km, jeśli więcej mogą to być 550cc, 750cc(do ok. 450-550km) można także użyć 1000cc peakandhold, są tylko niskoopornościowe, dlatego niezbędne jest użycie rezystora, najcześciej i najlepiej 10ohm i 25watt dla każdego z wtryskiwaczy.
•Zainstaluj wydajniejszą pompe paliwa w miejsce fabrycznej, najczęściej używa się Walbro 255hp
•teraz możesz rozpocząć strojenie i pojechać na hamownie
Pochwała dla tego Pana!
O Map Sensorze wiedziałem, że ogarnia do max. 0.7bar. Czyli daje wydajeniejszy Map Sensor, wtryski z Eclipsa 440cc, pompe Walbro 255lph, regulator paliwa, jakieś Apex`i lub inne EBC i jazda Hondata na strojenie. - Super.
Jak cenowo to bedzie wygladało? Czy dostane do tego jakiś soft zebym sam mogl sie bawic?
przepraszam jesli nie pisze na PW, ale moze innym sie przyda to info.
jesli ma byc full profi, wlasny soft, i mozliwosc zabawy samego,realtime i wogole,
to tylko S300. Naprawde super mozliwosci, latwosc obslugi, geniealny soft ,po USB podlaczenie, wygoda, itp.
W przypadku s100 i s200 to zabawa z dealerem i mniej komfortowa praca. wiec samemu za duzo nie mozna powalczyc..
(przepraszam ze stronka jeszcze nie dziala bo tam wszsytko bedzie, ale narazie pisze tu)
gdy ma sie wlasne np. P28 to netto 2699zl) S300, ale naprawde warto, jest to bardzo rozwojowe i przyszlosciowe rozwiazanie.
S100 to 1199zl , alez opcja doladowania, to juz 1899zl
S200 to 1599zl, ale z opcja doladowania to juz 2399zl
(ceny netto )
a za 2699zl, ma sie juz S300 full opcje z doladowaniem, itp.
No i jak wiadomo cena zawiera strojonko na hamowni
wiec chyba warto
PS-map sensory 3 barowe tez mamy 399zl
Do tematu dodam tylko ze firma Ecu Performance została oficjalnym sponsorem forum w roku 2006!! Serdecznie dziekujemy, mam nadzieje ze wspolpraca bedzie owocna i przedluzona w przyszlosci na dluzszy okres!!
Mam pytanie: Czy w S100 z opcja doładowania, mozna ustawic 2 mapy?
niemozna, tylko jedna...
tylko pytanie do czego maja byc te dwie mapy?
jesli do doladowania, to i tak stroi sie caly przedzial boosta, od minimalnego do maksymalnego, a potem samo doladowanie ustawia sie zewnetrzym boost controlorem, albo manualnym albo elektronicznym...
jesli do doladowania, to i tak stroi sie caly przedzial boosta, od minimalnego do maksymalnego, a potem samo doladowanie ustawia sie zewnetrzym boost controlorem, albo manualnym albo elektronicznym...Czyli zwiększając lub zmniejszając doładowanie, zawsze mamy wystrojone pod nie auto?
Raczej nie, bo zmienia się objętośc wtłaczanego powietrza i zmieniają się proporcje powietrze-paliwo. Aczkolwiek jeśli zniejszasz ciśnienie doładowania, a było wystrojone na większe, to biedy nie będzie- ewentualnie będzie bogatsza mieszanka. Gorzej w druga stronę.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl