ďťż

Wolf

dla innych tez moze ten temat sie przydac

za i przeciw i co wybrac, jakie efekty...

please o opinie


zapomniales o Crome
no i rzecz jasna crome wypisywac
Pod jaki setup kolego To tez jest wazne


kucizna,dartony, wieksze turbo, duze wtryski, itd moc over 300KM...to tak w skrocie, praktycznie zmodyfikowane wszystko co sie da
to AEM bo z tego co mi wiadomo daje najwieksze mozliwosci kontrolowanie/monitorowania pracy silnika jako jedno urzadzenie

a z drugiej strony Hondata z APEXI tez zdaje egzamin

badz tu madry

to AEM bo z tego co mi wiadomo daje najwieksze mozliwosci kontrolowanie/monitorowania pracy silnika jako jedno urzadzenie

a mozesz porównac mozliwosci
AEMa i Hondaty (pomijając AVCR)
o Hondacie wiem troszeczke o AEM nic

wiec......
Ja powtórzę stwierdzenie , które padło w dyskusji na SR.pl w sprawie standalone'ów: wybierz tę opcję, która ma w PL lepszy support. Moim zdaniem u nas o wiele większe doświadczenie w Hondach ma Hondata i Dominik, niż AEM i Miniac.

Ja powtórzę stwierdzenie , które padło w dyskusji na SR.pl w sprawie standalone'ów: wybierz tę opcję, która ma w PL lepszy support. Moim zdaniem u nas o wiele większe doświadczenie w Hondach ma Hondata i Dominik, niż AEM i Miniac.

I tu sie zgodze!! mysle ze to przemawia za wszystkim.
Ja moge od siebie dodać ze Crome ma te same mozliwosci co Hondata S200 plus duzo opcji z S300, a tunerow ogarniajacych Croma robi sie powoli coraz wiecej, wiec jest w czym wybierac. Koszt oczywiscie nieporownywanie mniejszy niz Hondata.

No i najpewniejsze modyfikacje to integracja w seryjny ECU, niczego nie trzeba oszukiwac, wgrywa sie mape i komputer mysli ze wyszedl z taka z fabryki

Moim zdaniem u nas o wiele większe doświadczenie w Hondach ma Hondata i Dominik, niż AEM i Miniac. ale tego na 100% nie wiecie, prawda?
ponadto nie tylko Kuba w PL stroii AEM'y

hmm jakos nie wydaje mi sie aby cena tak wygladala

hondata 2700+ avcr 1300= 4000 juz ze strojeniem

Aem ze strojeniem = 5500

wedlug mnie jest roznica..

NIe tylko AdamR byl na szkoleniu

hmm jakos nie wydaje mi sie aby cena tak wygladala

hondata 2700+ avcr 1300= 4000 juz ze strojeniem

Aem ze strojeniem = 5500

wedlug mnie jest roznica..

NIe tylko AdamR byl na szkoleniu

a jeszcze wieksza jak wezmiesz CROME , zadzwon do chlopakow z wawy i sie spytaj o cene , mysle ze 1 tys chyba nie przekroczy + AVCR. My sami smigamy na CROME i nie jest zle , trzeba poprostu troszke przy tym przysiedziec a jeszcze lepiej jak sie ma w zasiegu reki obciazeniowke ( niedlugo w naszym miescie bedzie takie cudo , wiec bedzie mozna troszke lepiej sie pobawic ) , wszystko ma plusy i minusy a kazdy swoje bedzie chwalil
zgoda, ale... nie wiem czy chcialbym aby ktos sie bawil czyms w co wsadzilem dobre auto klasy sredniej i w takim szerokosci zakresie modyfikacji, jesli dostane gwarancje ze bedzie ok to zaryzykuje nawet chetnie zaryzykuje bardzo chetnie zaryzykuje

Ja powtórzę stwierdzenie , które padło w dyskusji na SR.pl w sprawie standalone'ów: wybierz tę opcję, która ma w PL lepszy support. Moim zdaniem u nas o wiele większe doświadczenie w Hondach ma Hondata i Dominik, niż AEM i Miniac. na Kubie swiat sie nie konczy jesli komus on nie wystarczy (zobacz jak jezdzi auto Staszka), jest bardzo duzo bardzo powaznych firm ktore stroja AEM`a

AEM to juz duzo lepsza zabawka tylko pytanie czy wszystkim jest potrzebny tak zaawansowany komputer

podam przyklad na np. czujniku cisnienia oleju

tak wiec mamy czujnik cisnienia oleju

Hondata co moze w tym temacie? nic nie moze, czujnik jest a Hondata zczytuje wartosci i to wszysto

w AEM`ie mozna na nowo definiowac wartosci odczytu, mozna wsadzic zupelnie nie hondowski ale juz duzo bardziej dokladny czujnik i na nowo zdefiniowac z duzo wieksza dokladnoscia, skala itp. itd.

Jesli ktos ma tylko miec jakis komp w aucie i nic przy tym nie robic a auto ma jezdzic to wszystko jedno co bedzie mial
A jesli ktos chce miec komp i dodatkowo samemu grzebac i odkrywac funkcje ktorych nie ma hondata jak np. kontrola trakcji itp... to AEM
Do AEM`a mozna podlaczyc, zewnetrzne monitory parametrow, dodatkowe czujniki itp. itd.

oczywiscie jest jeszcze duzo wiecej innych przykladow wyzszosci aem`a nad hondata

ale co kto lubi

znam hondate i aem`a, osobiscie jestem za aem`em nie patrzac na $$$ a jesli ktos liczyc grosik do grosika to niech kupi smt5/6/7, dostajemy tyle funkcji ile za nie zaplacimy a crome, hondata, aem sa to tylko nazwy, mozna sie pokusic i stwierdzic ze ceny kompow rosna wprost proporcjonalnie do ilosci "funkcji"

oczywiscie ze kompy po za AEM`em nie sa zle, poprostu maja mniej mozliwosci

[ Dodano: 2007-09-12, 09:28 ]

NIe tylko AdamR byl na szkoleniu tak, wiem ale sadzilem ze na niego mozna liczyc w kwesti przyblizenia uzytecznosci AEM'a

zobaczymy ja jestem zawsze otwarty na wszelkie propozycje dotyczace mojego autka..

[ Dodano: 2007-09-12, 14:07 ]

chcialbym usyszec kogos od Crome niech cos wiecej napisze o Crome PRO
my dzialamy w CROME PRO , dziala normalnie hehe , dodajesz ujmujesz paliwko , przyspieszasz opozniasz zaplon , to co normalnie robi sie , napewno nie ma tylko mozliwosci logowania duzej ilosci "wejsc" choc ... no wlasnie , nowy firmware jest bardzo rozwojowy i obiecujacy , loguje to co potrzebne i starczy , uberdata , crome , hondata , tak jak juz kiedys pisalem , wszystko wywodzi sie z jednego zrodla , tylko kod na ktorym bin jest oparty jest inny , w crome bardzo rozwiniety jest p30 p72 , uber oparta jest na p72 , a hondata w obd1 bodajze tez na p72 , kwesta kto co lubi i z czym lepiej sie czuje , niekiedy nie warto na muche wytaczac armate

niekiedy nie warto na muche wytaczac armate

Moze zdolam sie przekonac
avcr ma ta zalete ze jest zewnetrznych urzadzeniem i uzytkownik moze sam plynie regulowac doladowaniem na biegach itp. w kazdej chwili.

w przypadku aem lub hondaty ktora tez moze sterowac doladowaniem
potrzebne jest podlaczenie do laptopa i zmiana...

co najwyzej mozna miec przelacznik high boost low boost, ale to troche malo.... nawet na ulice.

dlatego avcr jest bardzo popularny jako boost kontroler niewazne przy jakim standalone,

poprostu jest latwy i pod reka.

poniewaz co chwile chcemy miec mniej albo wiecej na dwojce itp.

w praktyce niewazne czy masz aem,hondata,motec,autronic i tak avcr powiniem byc...
i koszty rosna

najlepiej jakby ktos sie wypowiedzial co jezdzil np. na aem i zmienil na crome albo hondata, albo na odwrot...

bo piekne rzeczy i mozliwosci jakie sa opisane w specyfikacji aem ladnie wygladaja i dzialaja tylko na papierze.

Pozatym praktyka to jest to, bo sluchanie sie opini teoretycznej np.z forum jest bardzo malo precyzyjne.

Ryzyko nie jest takie samo na kazdym standalone,

przykladowo jak skacze sie przez przepasc i robi sie to 100 raz, jest sporo wieksza szansa ze sie uda, niz jak to sie robi 10 raz

Na kazdym standalone prawidlowo ustawionym bedziesz zadowolony z autka .
Bez znaczenie czy ustawienie bedzie trwalo 2 godziny, 2dni czy 2 tygodnie
Dzięki Dominik!!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl