ďťż

Wolf

Ocencie sami,ogolnie nowy CTR ma slabsze osiagi poprzez wieksza wage,ale mi sie bradziej nowy podoba:)
http://honda-portal.com/h...hp?video_id=807


co to za CTR który jest wolny? przecież już EP3 seryjne było wolne jak c$#^% dla mnie porażka
Żal na to patrzeć i jak on przodem wyjeżdza ludzie....
z testu wynika ze taki z niego type-R jak ze mnie baletnica
CIVIC vs 1000RR

5gear - 7vs8 gen

tor z moim mistrzem Tsuchiyą



Czemu oni zawsze do testów dają 8 mki z tłustym wyposażeniem ?

8 jest wolniejsza ale kogo to obchodzi dziś za sprawą magików od tuningu łatwo to zniwelować dodatkowo 8 mka ma to coś czego 7 kompletnie brak tzw JEBNIĘCIE , wygląda ostro , zadziornie krzykliwie jest z wyglądu innowacyjna , plus bajerancka w środku a nie mdła i bez wyrazu jak 7 ka.

8 jest wolniejsza ale kogo to obchodzi dziś za sprawą magików od tuningu łatwo to zniwelować

ale to nie debata o tym co sie da zrobić z danym autem, bo wiadomo że z każdego samochodu seryjnego można zrobic potwora, tylko o tym co oferuję seryjne auto z salonu z emblematem type-R, a jeśli to prawda że oferuje przyśpieszenie na prostej gorsze od ep3 i wyjeżdżanie takie przodem w zakrętach to ja dziękuje postoje, po prostu żal dupe ściska
No może i tak ale z drugiej strony oni mają taki a nie inny kaganiec jesli chodzi o wyposażenie i bezpieczeństwo że auta tyja i gorzej jezdzą ( lub może inaczej wiecej w nich elektroniki poprawiającej bezpieczeństwo a ucinającej radość z jazdy ) .
Zaraz zaraz. W Type R miałbyć wielowahacz z tyłu. Czyżby tylko JDM TypeR dostał ten prezent?
Type Ry skończyły się, jak zaczęto je klepać jak hamburgery dla mc donald's. Kiedyś to była ręczna robota, smaczek, klimat, zaszczyt, a teraz? Wot taki focus, czy golf. w dodatku bez zawieszenia normalnego. Ryje mordą, jak dzik pod dębem.
Mam takie pytanie gdzieś obiło mi się o uszy że płyta podłogowa nowego Civica to poprostu lekko zmodyfikowana płyta podłogowa Hondy Jazz . Czy Jazz ma belkę czy wahacz z tylu ?
jazz ma belkę, taki inf. znalazłem na necie
belka zabija to auto, choc ale raczej przez to ze honda nie potrafi jej poprawnie wystroic z reszta zawieszenia bo renault naprzyklad w clio potrafi to tak zgrac ze auto w testach wypada bdb
to autko jest specjalnie tak skonstruowane poniewaz Honda ma zamiar wystawic je w S2000 w WRC i tego wymagaly przepisy zbaczcie co sie stalo z subaru poprostu zmieniaja sie przepisy i auta sie zmieniaja
Tylko w S2000 czy WRC nie ma belek skrętnych zresztą wiadomo że do rajdowki idzie tylko buda.
No nie ma nie jak patrzyłem ostatnio to ma dwa wachacze na strone

Zaraz zaraz. W Type R miałbyć wielowahacz z tyłu. Czyżby tylko JDM TypeR dostał ten prezent? Wielowahacz z tylu ma za to civic sedan
Panowie ostatnio wpadł mi w rece komiks czyli magazyn GT i pomijając wszystko inne chłopaki tam robią dość ciekawe testy sportowych aut na torze Poznan. Pojechali po stereotypie że ciężka że coś tam itp itd czyli wszystko to co czytamy w innych gazetach a na końcu czasy przejazdu i ............... no właśnie się okazuję że nowy CTR na torze poznań jest szybszy od testowanych i zachwalanych przez nich Leon Cupra , Clio Sport , Megane Sport , Golf GTI V gen. Pytanie na kiego gadać o tym że coś jest złe i nie ma werwy jak kiedyś skoro uciera nosa na torze swoim oponentą . Kierowca ten sam Polody , tor ten sam auta inne . Wracając jeszcze do belki kiedyś pewien znany rajdowiec z lat 80 tych stwierdził że Peugeot 205 GTI to jedno z najlepiej prowadzących się aut jakimi jezdził , tam też była belka .
na wyniki na torze ogromny wplyw ma:
temperaura, waga (pelny czy pusty bak), no i najwazniejsze chyba czyli opony.
Kazdy producent upycha co innego, a tu sa bardzo duze roznice , ktore moga byc wazniejsze niz te kilkanascie koni mechanicznych.
Oczywiscie nawet cisnienie w kolach ma duze znaczenie.
Pomijamy tu juz kierowce , ktory tez ma lepsze i gorsze dni, w jednym czuje sie fajnie a z drugim sie niemoze zgrać.

ale niezmienia to faktu ze widocznie te wszystkie czynniki najbardziej kozystne byly dla FN2.
A swoja droga wie ktos jakie jest FD i 1,2,3,4,5,6 w FN2?
Bo jesli 4,5 jest skrócone w porownaniu do EP3 to tu trosze by odrabiala straty w kilogramach.
ttaaa a wszystko to lipa przy FD2. Na teście 5th geara FD2 nakopał temu dziwnemu FN2 3 SEKUNDY na jednym kólku. Podobno jest znacznie lpszy, od EP3 także. SZPERA, 225 KM i n questions
Tak przeglądam sobie auta na stronie Hondy i patrzę na Type-r, to na 2009 pewnie trochę podkolorowali, ale ogólnie dodali wersję Special Edition i z istotnych rzeczy to trzeba powiedzieć, że dodali LSD. I teraz sprawa wygląda przyjemniej...
Kasa praktycznie ta sama, chyba kilka stówek drożej tylko.
Tylko czy będzie można wybierać inny kolor w tej wersji jak biały, no bo może trend jest, no ale... O gustach się nie dyskutuje. Tylko poza tym sam mam białe auto i nigdy więcej, no może jakbym mieszkał w Kalifornii, etc.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl