ďťż

Wolf

Witam serdecznie.
Jest to co prawda mój pierwszy post na tym forum ale na zwykłych regionalnych forach nie wszyscy mają takie zasoby wiedzy jak tutaj.
Mam Honde Civic Coupe Ex Pro-Tec USA EJ1 w najbogatszej wersji z silnikiem D16Z6.
Niestety juz ten motor swoje przelatał i tłokami mozna było grac jak na cymbałach a zawory latały na prowadnicach, tak go wykonczył niestety gaz.
Kupiłem nowy D16Y2 z pełnym osprzetem, kompouterem i wiązką.
Moje pytanie jest takie - Czy mozna wpakować silnik z wiązką samego silnika d16z6 do d16y2 i zostawic wewnetrzna wiazke z komputerem oryginalną ?
I czy wszystkie kostki do elementow wykonawczych silnika bedą pasować?
Z góry serdecznie dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.


Dokładnie masz tak zrobic!! tzn wiazke i kompa zostawic od Z6 bo wiazka od Y2 ma inne kostki juz i jest problem! pozdro. szumis20
silnik d16z6 i d16y2 jest pod obd1 cale wiazki pasuja wiec ino zmieniasz silnik i latasz ;]
Ok..
Wieć silnik juz na poduszkach pierwsze co wyszło to niestety zawor vtec-a jest inny bo niema seryjnie czujnika cisnienia w sobie ( ta piekna zielona wtyczunia ).
Musze szybko wykrecic czujnik z d16z6 starego ale sądze ze uszczelka to raczej do wymiany bedzie.. Czy taka uszczelka jest do dostania na polskim rynku nowa ?


uszczelka zaworu vtec? tak. w serwisie. 110 zlotych
skad wiesz ze do wymiany ???
moze nie jest do wymianay, dostep tam jest prosty w sumie wiec lataj na starej dop... nie bedzie sie lalo, pozdr
No i niestety przy zdejmowaniu z d16y2 pękła tak samo jak przy d16z6
Zwykly silicon nieda tu sobie rady niestety..
Bede musiał jakąś wyciąć sobie sam z gumy.. jeszcze mam troszke plastrów..
A co do aparatu zaplonowego w d16y2 to czy na 100% jest taki sam jak w d16z6 i czy nie jest przypadkiem inaczej sterowany lub piny kostki są niezmienne ?
Bo jak wepne nowy aparat pod stary P28 to zeby z niego nieposmierdziało..
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl