ďťż

Wolf

Ubek planuje pogrzebać w kompie ( P28 ) mojego D16Z6.
Mam pytanie o ile wczesniej bezpieczniej bedzie ustawić Vtec oraz czy ktoś z was jest w posiadaniu jakiegoś dobrego programu ( Mugen , Spoon ) do tego Silnika ?
Doradzcie jak Ubek ma nagrzebać żeby bylo lepiej.



To nie jest tak, że jest jakiś jeden super punkt przełączenia VTECa. Jest procedura, która to określa i ten punkt będzie indywidualny dla każdego auta w sumie.
Fakt. Ta procedura, jakby ktoś nie pamiętał, to zhamowanie auta na odłączonym VTECu, następnie zhamowanie na załączonym VTECu w pełnym zakresie obrotów. Punkt przecięcia się wykresów mocy minus 100 (albo 200) RPM to właśnie ten pożądany moment załączania się VTECa.
Wynajmijcie hamownie na cały dzień i testujcie. Tylko drogo to wyjdzie...



Ubek planuje pogrzebać w kompie ( P28 ) mojego D16Z6.
Mam pytanie o ile wczesniej bezpieczniej bedzie ustawić Vtec oraz czy ktoś z was jest w posiadaniu jakiegoś dobrego programu ( Mugen , Spoon ) do tego Silnika ?
Doradzcie jak Ubek ma nagrzebać żeby bylo lepiej.


Moze program z p08 podejdzie - po drobnych korektach, d15b ma duzo ostrzejsze mapy.
Niech sie wypowie ktos bardziej zaawansowany empirycznie
D15B to i walek ma ostrzejszy

Ubek planuje pogrzebać w kompie ( P28 ) mojego D16Z6.
Mam pytanie o ile wczesniej bezpieczniej bedzie ustawić Vtec oraz czy ktoś z was jest w posiadaniu jakiegoś dobrego programu ( Mugen , Spoon ) do tego Silnika ?
Doradzcie jak Ubek ma nagrzebać żeby bylo lepiej.

Posiadam oprogramowanie do twojego kompa i mozemy ustawic idealny zaplon mape na max moc oraz zalaczenie vteca. Jesli jestes zainteresowany wal na priv
Zrobić to można w Crome czy Uberdata, bez problemu. Sam montaż epromu na podstawce takze jest dość prosty, przynajmniej u mnie. Największy problem to wspomniane testy, na pałę i dupohamwnię tego nie zrobisz. Wykresy dla słabych i ostrych krzywek to podstawa, testowanie na hamowni także. Tak czy siak wygrasz może parę KM. I nie podnoś mocno odcinki, możesz się niemiło rozczarować za którymś razem.

Ze swojej strony moge powiedzieć że zwiększenie dawk paliwa w moim przypadku podniosło jedynie spalanie. Ale nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa, testuję w sumie 6 programów i podzielę się wrażeniami.
pewnie przydałaby się szerokopasmowa lambda w czasie strojenia

pewnie przydałaby się szerokopasmowa lambda w czasie strojenia

Bez sondy szerokopasmowej nie ma mowy o strojeniu.
W rzeczy samej. Także albo gotowy progs z dobrego źródła albo strojonko jak się patrzy.

Ze swojej strony moge powiedzieć że zwiększenie dawk paliwa w moim przypadku podniosło jedynie spalanie. Ale nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa, testuję w sumie 6 programów i podzielę się wrażeniami.

Bo zwiększanie dawek paliwa, zwłaszcza w górnych rejestrach to bezsens. Hondy seryjnie są mocno zalewane u góry i tym sposobem jeszcze się sprawę pogarsza.

Bo zwiększanie dawek paliwa, zwłaszcza w górnych rejestrach to bezsens. Hondy seryjnie są mocno zalewane u góry i tym sposobem jeszcze się sprawę pogarsza.

Ale już zaplonem możesz coś wygrać. W nowym programie mam radykalnie podlubany zaplon i inne dawki paliwa....spalanie wydaje się być OK a osiągi, no coz, wyczuwam poprawę. Ale fakt nie jest to program wymyślony a dedykowany i renomowany. W innym przpadku trzeba stroić.
No zapłonem da się wygrać, to wiadomo. Ale zdaje się że Crome i jemu podobne aplikacje nie mają możliwości zabawy zapłonem.

No zapłonem da się wygrać, to wiadomo. Ale zdaje się że Crome i jemu podobne aplikacje nie mają możliwości zabawy zapłonem.

Mają taką możliwość
To chyba jakąś starą wersję mam...czas na update
Jesli chodzi o punkt zalaczenia VTEC`a to warto przy nim rzezbic jesli sie zmienia skrzynie, tak zeby zmieniajac biegi nie wypadac z VTEC`a. Takze warto troche takze sie poglowic na papierze nad tym.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl