Wolf
Czy sa jakies wieksze komplikacje przy wsadzaniu H22 w CRX`a Miesci sie tam Trzeba ciac jakas blache, przerabiac podluznice itp...
Zeby zmiescic H22 i zachowac proste ulozenie skrzyni i zwrotnic trzeba wyciac dziure w grodzi. Nie jestem pewny, ale chyba podluznice tez wymagaja rzezbienia.
Czy sa jakies wieksze komplikacje przy wsadzaniu H22 w CRX`a Miesci sie tam Trzeba ciac jakas blache, przerabiac podluznice itp... Wieksza rzezba z h22, zreszta łatwiej i lepiej b18 czy to do turbo czy n/a
ale Adaś pewnie by chciał kupić bude CRXa tanio i ją przygotowac pod H22 i tylko na sezon przekładać swojego, a potem znów do Preludy
dobrze rozgryzłem ?
ale Adaś pewnie by chciał kupić bude CRXa tanio i ją przygotowac pod H22 i tylko na sezon przekładać swojego, a potem znów do Preludy
dobrze rozgryzłem ? ty jak zawsze chcial bys wszystko wiedziec
[ Dodano: 2005-08-27, 11:04 ]
tak samo, tam po prostu nie ma miejsca
a mocowania masz tylko od Budy z D-serią oryginalnie
tak samo, tam po prostu nie ma miejsca
a mocowania masz tylko od Budy z D-serią oryginalnie
Zarowno budy ED9 jak i EE8 beda wymagac tej samej przerobki.
A mocowania mocowania dla H22 sa tylko do ED.
hasport robi poduchy do crxa. jako ze w usie nie mieli budy EE, a ED, tak wiec mocowania sa wlasnie dla tej budy.
znalazlem info ze chlopacy z USA opracowali "przejscowke" i mozna do bloku H22 przykrecic skrzynie od B16 i bedzie dzialac. I teraz pytanie czy ktos tez o tym czytal i wie czy nadal trzebia ciac blache w CRX`ie przy wsadzaniu H22 ze skrzynia od B16
ciac blache to o tym nie wiem ale wkladajac b16 do ED9 trzeba bylo zrobic samemu mocowania poprostu przeksztalcic stare i przestawic mlotem podluznice bo skrzynia nie wchodzila
podobnie jest z H22 tylko nie wiem czy skrzynia jest dluzsza niz w B16
edit:
http://honda-tech.com/zerothread?id=1236039H22 wchodzi do wersji ED8 a ta wersja byla z silnikiem d15b2
czyli z wersja ED9 beda te same lub mniejsze problemy z przedluznicami
ED8 rozni sie od ED9 z grubsza tym, ze ma z tylu bebny, a nie tarcze. komora silnika jest taka sama (w sensie podluznic i punktow montazowych silnika).
...a H22 ze skrzynią od B serii to cud mniód i orzeszki
taki setup (seryjne H22) bodajże właśnie w CRX wbijał się w 11 na dragstripie;
tylko nie pamietam jaka skrzynia była tam, ale stawiam że ITR z 4,7final
...a H22 ze skrzynią od B serii to cud mniód i orzeszki
taki setup (seryjne H22) bodajże właśnie w CRX wbijał się w 11 na dragstripie;
tylko nie pamietam jaka skrzynia była tam, ale stawiam że ITR z 4,7final to chyba musial wazyc z 500kg
raczej chodzi o skrzynie biegów i jej przełożenia, w naszych warunkach trzeba pewnie dodać sekunde
Mysle ze lepszy jest motor b18c niz h22 na cwiare
raczej chodzi o skrzynie biegów i jej przełożenia, w naszych warunkach trzeba pewnie dodać sekunde
Jesli pod turbo to h22 rewelacjia
Mysle ze do n/a b18
Ma ktos jakies wyniki n/a najlepsze na swiecie i jakie motory to zrobiły???
robiąc OT to chyba jednym z najszybszych jest Honda Insight z K serią pod machą- 9,74
Jeśli mówimy o FWD Importach
http://honda-tech.com/zer...=1236039&page=3Wszystko co potrzeba do swapu i pokoleji jak to wyglada
Nev - ten Insight o któym myślisz ma jednowałkowy F22
RSX K24 320hp N/A 9.80's 140mph by skunk2
aktualnie ten silnik jest na sprzedaz i jego specyfikacja
13.5/13:8 : 1
K24 Block (Sleeved by Golden Eagle)
Ported K20A2 cylinder head
Racing Valvesprings
Forged Valves
Titanium retainers
prototype racing camshafts
prototype racing camgears
lightweight cunningham rods
lightweight wiseco forged pistons
castillos modified crankshaft
head studs
main studs
PRICE $8500
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl