ďťż

Wolf

witam mam problem przy wysokich obrotach tak 5 tyś bierze mi olej i to dość duzo
przy obrotach 7 tyś widać dym z rury i nie mam pojecia co zrobić ;/ co może być nie tak
przy normalnej jeździe jest ok ale przy większych obrotach głupieje
prosze o pomoc co mam z tym fantem zrobić ;/


Opcje są takie:
- jeździsz dalej, kontrolujesz stan oleju (dolewasz co jakiś czas) i czekasz aż się wysra
- (drogi) remont silnika
- wymiana silnika na (zdrowy) inny używany
remont remont remont : ((( a jaki olej lejesz? możesz zejść jeszcze z syntetyka na polsyntetyk albo mineral ale to raczej pomoze jesli bierze Ci troszke oleju. Piszesz ze duzo tzn ile?
Jak bierze Ci dużo oleju , to zapewne pierścienie do wymiany. Jeżeli w granicach 0,5 l na 1500/2000 km to może tylko uszczelniacze . Przy pierwszej opcji remont już jest chyba nie opłacalny i lepiej kupić dobry silnik.


dlaczego nie opłacalny?
Cena za części ( uszczelniacze , pierścienie, panewki itp) , szlify, planowanie , robocizna itd to są koszta (czesto okolo 2 tys) a roboty w pizdu . lepiej poszukać jakiejś okazji i kupić silnik .
Ale jak ktoś ma ciężką nogę to taki używany silnik w dobrym stanie szybko będzie podobny do obecnego. Ja jestem za remontem.
też mi się wydaje że remont będzie odpowiedniejszy, chyba że znajdziesz coś naprawdę z pewnego źródła. Ja niegdyś też już przerabiałem temat wymiany silnika, i niestety trafił mi się taki który lubi sobie spalić trochę oliwki.
wydaje mi się że wyremontowany silnik z głową to lepsza inwestycja niż... super ekstra nowy z "pewnej" ręki
Tez mialem ten sam dylemat po tym jak stozek wciagnal wode i pokrzywil korbowod, ale postanowilem remontowac na dobrych czesciach i gdyby stalo sie tak poraz kolejny to tez bym podjal taka decyzje.
w zyciu bym nie remontowal, niech se pali, jak pali to smaruje, kto smaruje ten jedzie, za te 2 tysie kup sobie lepiej inne bardziej potrzebne rzeczy typu blacha naprawa zawieszenia itp...

ew kupic drugi silnik za 1200 zl i ogien!!
podepne sie pod temat

posiadam D16Z6
silnik pali sporo oleju, ciezko mi oszacowac ale +/- od 1 do 1,5L na 1000km
stan techniczny silnika jednak niby jest ok, kompresja wyglada tak:
1:13,8
2:13,5
3:13,9
4:13,9
(nie znam sie, nie wiem jak to podac, tak wyczytlame z takiej karteczki od mechanika)

koszty remontu takiego silnika to kolo 2000zl
i remontowac dziada czy nie? przebiegi mam po kolo 1000km miesiecznie. Leje olej 10W40, kiedys Valvoline, ostatnio Castrol bo mam tanie dojscie w Szczecinie.
Nie wiem co robic, ale moze wy cos doradzicie. I jeszcze czy da rade jakos zlikwidowac dymki? bo przy redukcji robi sie niezla wioska za moim autem
freelanc3r, no jak wyremontujesz to dymki znikną Ja bym remontował... zresztą - wyremontowałem
i dobrze zrobiles, ale utopiles 2 kola albo lepiej

a za 2500 ,mozna miec juz kompletnego swapa d16z6. z ktorego zabierasz sam slupek a osprzet sprzedajesz za ponad 2000...:-))) razem ze swoim starym tylko trzeba czasu.. i w jeden dizen masz silnik w aucie i wyjezdzasz a nie czekasz tydzien az sie ukonczy remont; -))
są jeszcze inne rozwiazania na ginący w niebiosach olej. jezeli lejesz 10w40 to nalej 10w60. nie sperawdziłem tego jeszcze ale w tym miesiącu mnie czeka wymiana wiec sam sie przekonam, a druga... jak znam zycie to zaraz bedzie bla bla bla ze motodoktory to gówna itp ale nie o moto doktor chodzi,a o ceramizer i nie mylić jednego z drugim moto doktor to tylko zageszcza olej itp a wiadomo gęściejszy olej nie przecieka przez silnik.a ceramizer... z resztą sam sobie zobacz

http://www.youtube.com/watch?v=I4RZ0E4b8pY

tego nie da sie podważyć moim zdaniem,a poza tym zamiast wlać 2 litry oleju to w tej cenie masz jedną dawkę tego czegoś. sam jestem świadkiem 3 już przypadków diametralnej różnicy.
ooo a to już zupełnie pocieszne ciekawe gdzie podziała sie miska olejowa z tego kaszla i jaki maluch by wytrzymał tak minute choć by

http://www.youtube.com/wa...feature=related
atom1, i nie wiadomo w jakim stanie będzie a nawet jak wiadomo to nie wiadomo za ile znowu zacznie brać olej... a ja tak szczerze to za mniej niż 1500 zrobiłem silnik z grubszymi korbami z B20, panewkami ACL, śrubami ARP, pierścieniami NPR i reszcie części OEM
heh:-)) no to albo masz znizki w hondzie albo ktos robil ci..nie wiem za co nie wnikam (choc sie dom,yslam;P) same panewki sruby pierscienie i uszcezlka to 1000 zl, a gdzie jeszcze robocizna?
atom1, to już nie można też samemu zrobić ? zniżki też mam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl