Wolf
WSTEP:
No wiec posiadam juz takie male cudo w bardzo dobrym stanie blacharskim.
Mam do niego rowniez mnostwo roznych gratow, jakies dwa silniki, skrzynie, i inne pierdoly.
Mozna powiedziec ze kupilem to cudo za czapke drobnych i tylko z tego powodu wszedlem w ten temat.
Glownie dlatego ze DELSOL|BARHONDA bedzie ulicznym autem do jazdy codziennej
niemniej szybkim niz ma byc mimo wszystko wedle moich wczesniejszych zapowiedzi.
Jednak jego charakter i masa nigdy niepozwoli aby w wersji NA osiagac takie czasy jak planowane male cudo.
PLAN
a).
Wlozyc silnik B16A2 (bo taki juz posiadam z calym osprzetem itd. Mial byc tym mega szybkim silnikiem do DELSOLA,
ale w DELSOL'u zostanie ten ktory jest i bedzie mial troszke wiecej mocy niz ma teraz.)
b).
zalozyc jakis silnik ktory mam do niego (jeden z dwoch, sa to silniki 1.6 dwu walkowe na elk.wtrysku jakies stare)
i zakuc taki silnik (profi) i dmuchac do niego jakies doladowanie z jakiejs turbiny.
CEL
Wynikiem takiej operacji mial by byc maly samochodzik z bardzo mala masa calkowita.
Auto glownie i moze wylacznie na wszelkie zabawy tupu 1/4 mili, wyscigi torowe.
PODSUMOWANIE
W zwiazku z powyrzszym zbieram juz od dlugiego czasu przerozne informacje na temat CRX'a 1 gen'a.
Jednak niema zaduzo informacji na jego temat w necie to raz, a dwa ze niezaduzo ludkow robilo takie swapy i sie tym chwala w necie.
Moja prozba do Was aby wklejac tu wszelkie linki i infa na ten temat. Wszystko co byloby
pomocne do takiej przekladki/przerobki - biorac pod uwage ze podstawowe czesci mam typu silnik,polosie,skrzynie,kolektory,itp.
w obu wariantach czy NA czy Turbo.
Bardzo bede wdzieczny za pomoc.
PS.Na tym etapie nieinteresuje mnie czy to bedzie kosztowac, czy sie oplaca i czy to jest latwe, i kto zabil prezydenta Kenned'iego...
Analizuje wszelkie opcje dotyczace wyzej wymienionego tematu, w najgorszym razie zloze
sobie male autko do smigania w nastepna zime kiedy DELSOL stoi schowany przed sniegiem.
Olaf
w tym crxie siedzi ZC. ten motor jest szybki już na dzień dobry. Stef ma takiego szatana. Del Sol VTEC nie daje rady Mydelniczke VTEC też dymnął. Ten motor może sporo nawet bez zakucia. Generalnie ten motor mi się bardziej podoba niż B16 Ciągnie od dołu jak zły i kręci się do 7,5k bez problemu... Dajcie tylko przyczepność, bo lekkie toto
Tutaj możesz sobie jeszcze poczytać
ZC to takie D16A9. feler tylko jest taki ze malo czesci aftermarketowych i jedyny cel to turbo.
swap na B16 da sie, ale jest drogi, bo trzeba sporo kombinowac. Hasport ma gotowe zestawy do swapa na B16, ale sa drooogie.
jak chcesz ciekawy pomysl, to zmień ZC na jakies D15, zapodaj góre od D16Z6 (mialbys D15 sohc vtec), to troche podlubac i zgarnąc klasę mini.
Bardzo przyjemne nadwozie. Nie grzeszy pieknoscia (ale to rzecz gustu) ale ma bardzo mala mase (
http://www.honda-crx.info...ticle.php?aid=8 ) i mozna go jeszcze odchudzic.
Jesli chodzi o silnik to robilbym swapa (w zaleznosci od mozliwosci finansowych B lub D - jezdza i takie i takie) bo czesci do tego ktory tam siedzi sa slabo dostepne.
Zobacz jeszcze tego aniolka:
http://coreyonline.tripod.com/crxmainpage.htmlPozdro
Cos ciekawego się powinno znaleźć
http://www.redpepperracing.com/
Olaf, skoncz jeden projekt i zajmij sie drugim, bo moja córa bedzie miec dzieci, a Ty del sola jeszcze nie skonczysz, o aucie poruszonym w tym temacie nie wspomne
LIO widze ze szyderka jest z Olafa wspaniala...
Chlopaku z kad wiesz co ja teraz robie
Moze ja lubie duzo gadac i malo robic albo odwrotnie????...
A powaznie poruszam taki temat tu bo sie szykuje dozbudowania
takiego CRX'a bo go mam juz. Wiec bede wdzieczny za wszelka pomoc
i uwagi (nawet takie jak LIO ).
Tak jak napisalem wczesniej byc moze wcale niebedzie to wydmuszka
na zawody ale raczej bede szedl w tym kierunku.
Ale niewazne kiedy bedzie skonczony i jaki bedzie. Narazie jest i chce wiedziec co i jak
zrobic i co ma sens (pod wzgledem frajdy/osiagow).
PS.Pozatym dobre rady zawsze sa w cenie LIO hee hee. A DelSol stoi i czeka na
suche i sloneczne dni.
tez czekam na jedno, pozniej wez sie za drugie bo jak narazie to puste slowa
Bez urazy Olaf ale ponoc miales takie uklady z TODA i wsumie nie ma zapowiadanej delsol rakiety , troszke lipa bo musze przyznac - zamet zrobiles nieziemski. Mamy nadzieje ze powoli malymi kroczkami dojdziesz do celu (zreszta my tak czynimy ze przyczyn ekonomicznych) , bo majac kase bysmy profi od 2 lat juz wygrywali(wygrac - przegrac , wazne ze progres jest widoczny z zawodow na zawody). Nie zapeszajac niczego Olaf wez sie sprez i pokaz o co chodzi. Powodzenia.
maly Off Topic na temat DELSOLA...
Uklady z TODA? Czy ja wiem czy to sa uklady?
Poprostu mam pare adresow email i numerow telefonow do ludzi ktorzy tam bezposrednio pracuja
i sa na tyle mili ze chetnie romawiaja o tym czy o tamtym. Po zakupie paru gratow
od nich dostalem spora znizke na nastepne graty ale mimo to narazie niekupuje nic nowego od nich bo szmalcu brak.
Zapowiadana DELSOL rakieta? eee, poprostu miala byc byc szybka...
Szybsza niz inne a to ze ma miec taka czy inna moc? Spekulacje i domysly? Kaman czytam te wszelkie
artykuly zza oceanu gadam z ludzmi to i wyliczam ile tych koni moze byc.
Mysle ze DELSOL bedzie szybki przynajmniej na tyle aby spelnic moje oczekiwania
Zamet zrobilem nieziemski?
Moze w paru miejscach rozpisalem sie celowo na temat
mojego pomyslu/projektu co do Delsola ale niemialem na mysli robic "ZAMET NIEZIEMSKI" .
Jednak owszem ciesze sie z tego ze jest lub bylo o nim slychac i duzo ludzi wie o tym ze jest takie auto.
Jak glebiej pomyslisz nad sensem takiego chwalenia sie i dlaczego tak to skumasz jaki moge miec w tym cel
Jezeli nie to Ci powiem na bemowie
Teraz jednak chyba zaczne pisac ze auto jest calkowicie seryjne i jedyna zmiana sa dwa kolory
na karoseri.
Malymi kroczkami staram sie dojsc wlasnie do czegos co jednak juz wsumie sie zbliza i jest bardzo blisko.
Jak juz od jakiegos dluzszego czasu pisalem w wielu tematach na forach
NIE ZAMIERZAM ROBIC WYDMUSZKI NA 1/4 MILI Z DELSOLA!
Temat zupelnie upadl po tym jak doszedlem do ostatniego etapu posiadania takiego auta (dywagujac o przyszlosci)
ktore mialoby grobo ponad 250 koni i jezdzilo na specjalnej benzynie, rozpedzalo sie od 5000RPM,itd.
Poprostu wpewnym momencie trzeba sie zdecydowac czy chcemy miec zabawke na kawalek prostej czy jezdzimy autem po warszawie?
Auto ciagle stoi w garazu /warszatacie i ciagle jest dlubane...
Ja mimo mojej wielkiej zajawki do zabawy na 1/4 mili jezdze po warszawie.
A niewydaje mi sie ze mozna miec 2 w jednym i w obu przypadkach miec maximum pozytywnego efektu
(czytaj wygrywac w klasie PROFI i smigac po ulicy).Wy chlopaki np. robicie potworki, wywalacie srodki z aut,
wymieniacie szyby i klapy na lzejsze, itd. a ja kupuje i zmieniam rozne pierdy w silniku, skrzyni itd. ale nielece
po bandzie z jednym fotelem w srodku.
Moja ambicja niejest posiadac najszybsze 1200konne auto w polsce czy cos w tym stylu
Chcialbym miec auto ktore reaguje podczas jazdy tak jak powinno-szybko i doskonale,
aby mialo doskonale hamulce, zawieszenie, idealnie sie prowadzilo w zakretach,
a to wszystko przy chorych/dziorawych drogach i zakorkowanych przez debili ktorym
bym zabieral prawojazdy bo boja sie skrecic w prawo jak maja zielone albo zmieniaja pas nagle bez kierunkowskazu!
Myslenie nieboli
Niezapeszajac niczego i nikomu Olaf sie sprezy i pokaze ze mozna miec auto ktore
ma dalej 1.6 pojemnosci zrobione w Suzuce (in Japan) przez znana i lubiana firme honda
i mozna miec usmiech na twarzy z posiadania tekiego auta.
Jednak najpierw musze sie zklonowac i zmienic dobe na 48 godzinna bo czasu niemam
absolutnie na nic jak narazie.
Dobra styka tego Off Topic i moze wrocmy do tematu bo Delsol-Delsolem a CRX gnije na dworzu.
PS.Chlopaki itak Was lubie wiec co Wy nielubicie mnie czy jak? hee he heee
Olaf
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl