Wolf
Witam
Zapalam silnik i jak jest zimny to musze potrzymac noga gaz az sie troche nagrzeje zeby trzymał obroty jałowego. Jak jest ciepły pali od kopa i sam trzyma jałowy.
Jakas przyczyna znana ?
ECU nie pokazuje zadnych błędów, cisnienie paliwa i regulator OK - sprawdzane przed chwilą. Cały aparat nowy, przewody WN i śiwece tez.
Ogólnie podczas jazdy jest wszystko ok, tylko to zapalanie zimnego silnika mnie meczy.
ale czy d16z5 jest już na wtrysku??
wyczyść ogólnie kolektor dolotowy , przepustnice , zawór który zwiększa powietrze, silnik krokowy itp
a silnik seria? w senie osprzetu?
Tak silnik to całkowita seria. Tak D16Z5 jest na PGMFI sterowany z PM7
przema72, ok, czyscilem kolektor i przepustnice kilka tys km temu. Jednak jak dzis spojrzalem na przepustnice to moglaby wygladac czysciej .
Mowisz o zaworze zwiekszajac przeplyw powietrza, to to cudo odpowiada za ssanie ?
Mowisz o zaworze zwiekszajac przeplyw powietrza, to to cudo odpowiada za ssanie ?tak jest po prawej stronie koło krokowego
acha i zrób regulacjie wolnych obrotów bo to też wpływa na obroty na ssaniu , czyli odłączasz krokowy (ecu wywali bład) odpalasz i krecisz śrubką przy przepustnicy tak aby ustawić na około 800 obrotów
tu masz to opisane
http://www.honda-crx.info...pic.php?t=17537.
jak odepniesz i zgaśnie to masz jeszcze raz do mycia hehe
Wróce jeszcze do tego tematu braku ssania, bo wlasnie sie w koncu za to wzialem.
Sciaglem EACV i ujrzalem takie cos:
W otwór idący od strony przepustnicy była wsadzona jakas taka gumka rozcieta wzdluz, byla wsadzona byle jak.
Czy tam powinna byc jakas specjalna uszczeleczka/zwezka gumowa ?
Bo w manualu nic nie ma na ten temat.
tam powinna być siateczka
http://blog.livedoor.jp/o...tbl-eacv-14.jpg
A no własnie czyli tej gumki nie powinno byc bo już ktos tam widać łapy phał i spierd..ł.
Czyli to sitko ma za zadanie niedpouszczanie do krokowca zabrudzeń ? I tylko tyle ?
Wczoraj regenerowalem pompe ham,ulcową to też podobna sztuka, ze az strach jedzic bylo, ale o tym w innym temacie.
gumkę wyrzuć
wyczyść krokowca i powinno latać
powinien tam być wokół tych dwóch otworów taki podwójny oring w kształcie liczby 8
No widze włąsnie, ze tego uszczelnienia czarnego gumowego w kształcie 8 nie ma, ale podjade do uszczelnien i beda pewnie mieli za grosze.
jo powinna byc siateczka i gumka, a bez gumki strach ze narodzi sie potomstwo
EACV załozny, wyczyszczony i jest OK, ssanie sie pojawiło.
Obrotka na zimnym czyli przy temp -5stC kreci sie na 3tys/min.
[ Dodano: 2010-01-21, 14:24 ]
przema72, Dzieki ! Ja tez tak mialem jak elmer , zmienialem ostatnio silnik i sie popieprzyło z tymi obrotami - zrobilem jak doradziłes i działa - Wielkie dzieki !!! (ale nie wiem jak kliknąć na "pomógł" )
elmer, na krokowym powinna być regulacja jeszcze do obrotów
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl