ďťż

Wolf

Szukam zawieszenia do swojego crx-a. Co sądzicie o tym http://www.allegro.pl/ite...onda_civic.html warto wydać tą kase na taki zawias??


Wg mnie zamiast płacić 2500 za zawias niewiadomego producenta lepiej dołożyć te parę stówek i kupić chociażby tein basic za 3300-3400 albo któryś zestaw koni.
jeżeli masz CRX 1 generacji, to nie podejdzie żadne zawieszenie z 2gen lub civic 4gen (o wyższych nie wspominam nawet)

Wg mnie zamiast płacić 2500 za zawias niewiadomego producenta lepiej dołożyć te parę stówek i kupić chociażby tein basic za 3300-3400 albo któryś zestaw koni. tyle ze AP nie jest jakims szajsem, to ze nie jest popularne w polsce nie oznacza ze jest slabe, za to jak najbardziej tein basic mozna tak nazwac, placi sie za marke a gwint do dupy

AP bedzie dosyc twarde, co kto lubi, lepsze to niz plywajacy przereklamowany tein


Ja polecam BC Racing, spora regulacja gwintu i 30 stopni twardosci, w zestawie dostaje sie gorne mocowania nie tak jak w tein gdzie trzeba za nie placic prawie 300 funtow.
Panowie a co myślicie o gwincie D2 do CRX`a?

Teoretycznie odpowiednik K-Sporta, którego jedni chwalą, inni nie.
k-sport ktorego mialem zaliczylbym do zawieszen torowych. na codzien udręka, a regulacje twardosci ma od taczki do sztywnego preta zamiast amora. pomijam fakt ze zrobilem na nim kilka tys, sprzedalem i gosciowi wylał po paru tygodniach tylny amor...
Chyba go sprzedałeś komuś z kim rozmawiałem właśnie na ten temat
m6jn bodajze, z klubu civica 4g
tein nie jest szajsem, ale za cene taina basic'a mozna miec bardziej zaawansownay i lepszy zawias;
co do k-sporta i d2 to zamawiajac od dystrybutora, okresla sie przeznaczneie samochdou i do tego dobieraja zawias (przynjamniej tak to wyglada w teorii) i wiadomo, ze do np wyscigow plaskich dadza twardsze sprezyny niz do streetu
to chyba skuszę się na jakiegoś eibach-a, i tak crx-em nie jeżdżę bo szkoda mi przebiegu nabijać. Na codzień zasówam Renault 5 GTD niezły syf ale toczy fele i pali jakoś mało.
no a weitec? niby współpracuja z KW a to znaczy że dobrze.
doman ma weiteca, pytaj go jak sie sprawuje, ale ogolnie niemieckie zawiasy sa twarde, ale kto co lubi

k-sport ktorego mialem zaliczylbym do zawieszen torowych. na codzien udręka, a regulacje twardosci ma od taczki do sztywnego preta zamiast amora. pomijam fakt ze zrobilem na nim kilka tys, sprzedalem i gosciowi wylał po paru tygodniach tylny amor...

nie to zebym sie czepial ale jakis rok twierdziles ze tein to syf a ksport rewlacyjne zawieszenie . pare groszy odemnie jezdzilem na paru gwinatch ,zaieszeniach sportowych i uwazam ze na ulice tein ss jest rewlelacyjny ,polaczenie gleby z komfortowym pokonywaniem kolejnych dziurawych kilometrow . tein - made in japan ,ksport made in china to tak dla przykaldu ,jak by nasze auta byly z chin nie sadze zeby tyle lat jezzdily bezawaryjnie . przejechalem ok 20 tys na ss nic sie nie dzieje nic nie wylewa .
jak cos piszesz to sprawdz dokladnie. owszem pisalem ze k-sport to bardzo dobry zawias i utrzymuje nadal ze jezdzilo sie nam zajebiscie szczegolnie na torze po skreceniu na maxa. mial tez fajna regulacje wysokosci ktora nie wplywala na scisniecie sprezyn. a to ze jest jednak nienajlepszy okazalo sie juz nie w moich rekach, nie wiem czy gosc sie wbil w jakis krater w drodze, czy faktycznie amor mial dosc mimo niskiego przebiegu. a o teinie nie pisalem ze to syf bo niby jak mialem to pisac skoro w reku nie mialem? pisalem ze slyszalem o wylanym teinie po malym przebiegu miejskim. jak mnie pamiec nie myli to u markosa z forum passwordjdm.

pozniej mialem gwint H&R, tez taczka, a obecnie ujezdzam KW i chyba przy nim zostane. jedyny "komfortowy" gwint jaki testowalem to chyba ten TA-Technix ale do zapierdalania sie nie nadaje za miekki jest, do miasta i wolnego toczenia poza tym ze skrzypi jest nawet ok jak za ta cene.
miałem przyjemnośc jeździć na KW ale w golfie 2, i jak dla mnie to idealny, nie był beton moim zdaniem a prowadzenie wzorowe.

szarikzc1 zadzwoń do chińczyka bo miał KW za 1000zł, bo nowy do hondy to ceny masakryczne...

szarikzc1 zadzwoń do chińczyka bo miał KW za 1000zł

Ale raczej nie do ballade'y
mysle ze szarik aktualnie ma ed9 i to do niego szuka zawiasu
tak dokładnie do ED9. Brałem pod uwagę uzywany gwint ale się jednak rozmyśliłem. Popracuje sie troche wydajniej i na nowy sie uzbiera:). Ja crx-em scigał sie nie będę potrzebuje czegos fajnego na drogę. Crx-em jeżdżę bardzo sporadycznie. jak narazoe zrobiłem jakieś 5000km a mineło już chyba 8 miesięcy. Teraz juz zimuje i powoli cos moze będe przy nim grzebał przez zimę.
http://www.bc-racing.co.u...6&modID=22#info

Polecam jak wyzej, w solce zrobilem juz ponad 15 tysiecy mil na nich, autostrada, miasto (pelno hopek i spiacych milicjantow), nic sie nie dzieje, chodzi jak nowe.
A jaki gwint polecanie do CRX ED9 na zimowe szaleństwa?
Kręte, górskie, asfaltowe drogi pokryte śniegiem, lodem, "kocimi łbami", zmrożonym śniegiem, etc...
Auto ma się trzymać i wybierać wszystkie nierówności ładnie. Taczki odpadają...
Dobrze by było, żeby te same zawieszenie dało się zestroić później na letnią porę (miasto, trasa, bez kontaktu z torami rajdowymi).

Pozdro!
Mi tam Krych00 na tym H&R co mam od Ciebie jezdzi sie dobrze W każdym razie nie narzekam
Czy aby do zimowych szaleństw nie wystarczył zwykły TA-Technix? Zdania są podzielone co do tych zawiasów. Trudno coś wywnioskować ale generalnie na zimę twarde zawieszenie nie jest potrzebne.
A co powiecie na to:
http://stuninguj.pl/index...rod_id=9073&p=2
Jakby nie było, to cena 2 razy mniejsza niż Tein.

I jeszcze sprawa montażu do ED9. W tej specyfikacji jest podane, że zawieszenie nadaje się do CIVIC/CRX 91-00. Nie będzie problemu?
bardzo fajny zawias na codzien, dosyc komfortowy, tani i... niedostepny do crx ed9/ee8 :]

tani i... niedostepny do crx ed9/ee8 :]
uuuu.... szkoda. To w takim razie jaki zawias polecicie do ED9?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl