Wolf
pytanie dotyczy wyboru zawieszenia 1- AP SPORTFAHRWERKE 2-MTS-TECHNIK 3-TA-Technix:
czy to do ED9 podejdzie jakie wlasciwosci twardosc itd orazi jak sie ma stosunek ceny do jakosc
nie widzialem jeszcze gwintu mts/TA tech. do ed9
slabo patrzyles
http://www.allegro.pl/ite...ivic_coupe.htmlhttp://www.allegro.pl/ite...owane_nowe.html
do drugiego linku
modele: EG2 / EG3 / EG4 / EG5 / EG6 / EG8 / EH6 / EH9 / EJ1 / EJ2 / EJ6 / EJ8 / EJ9 / EK1 / EK3 / EK4
nie widze ed9
te dwa linki to do del sola chyba i do Cifa V i VI gen
na AP jezdzi chyba ARV wiec sie go spytaj, chyba troche wyzsza polka niz mts/ta,
ogolnie w czym przeszkadza, ze sie wsadzi zawieche z gen5 ? zamiast max zglebienia 9-10cm bedzie 5-6cm
bedzie 5-6cm o to własnie chodzi
slabo patrzyles
http://www.allegro.pl/ite...ivic_coupe.html
http://www.allegro.pl/ite...owane_nowe.htmlprzejzyj sobie linki ktore wkleiles i powiedz jeszcze raz kto slabo patrzyl
[ Dodano: 2010-02-10, 12:14 ]
ja tam sobie nie wyobrazma jazdy nizej niz -50 - 60mm (no ale co kto woli), a jesli chodzi o sciskanie sprezyn to trzeba kupic dobry gwiint ktory ma taka regulacje i bedzie git, tylko takie gwinty juz troszke kosztuja - buddy club, PIC, KW wyzsze warianty, tein wyzsze modele ( nie zadne badziewne super streety, ktore maja cene z dupy do swoich mozliwosci), jakies lepsze chinszczny typu F&F
ale na tym gwincie w ed9 nawet -50 nie uzyskasz poza tym mozliwosc zglebienia to chyba jedyny argument zeby go kupic, a skoro nie mozna zglebic to lepiej kupic za polowe ceny KITa mts do edka dedykowanego
ogolnie jak ktos lubi ostrzej pojezdzic to wszystkie produkty MTS/ TA Technix powinien omijac, sa mega miekkie w zakretach auto sie kladzie jak stary tapczan
ja tam nei wiem po co, ja takeigo mts/tta czy innego takiego bym nie kupil
nie kazdy kupuje gwint, zeby max glebic (roznica w gen4 i 5 to 4cm, wiec przy 8cm mamy 4cm w crxsie) tylko dla jego wlasciwosci jezdnych;
nie namawiam nikogo, zeby kupil to czy tamto bo to kwestia upodoban, to byla moja luzna sugestia i nic wiecej
nie kazdy kupuje gwint, zeby max glebic tylko dla jego wlasciwosci jezdnychno to dlatego napisalem ze mts broni sie tylko regulacja wysokosci bo wlasciwosci jezdne sa mizerne, wiec skoro posadzic nie mozna to w ogole nie ma sensu go kupowac do nas
panowie sprzedawcy ktorych wkleilem linki posiadaja gwint do ed9 wiec wiem co wkleilem
nie maja wystawionych aukcji do ed9 bo zadko sie sprzedaje, ale posiadaja na pogonienie
nie moga posiadac bo takowe nie istnieje, MTS do hondy wypuscil tylko jeden typ gwintu pasujacy do modeli z lat `91-`00 przejzyj sobie katalog produktow MTS
amorki tylne w gen 5 i gen 6 maja inne moccowania do whacza, wiec skoro robia jeden zestaw to musza dawac podkaldki i robic dosyc dlugie widelki mocujace
dokladnie, daja garsc podkladek
tez napisalem z ciekawosci maila do mapet-tuning i dostalem taka odpowiedz:
"niestety nie posiadamy
mozemy sprowadzic moze jesli beda z takich firm jak KW czy weitec ale to jzu inne pieniadza"
wiec ktos tu bajki pisze
a ja jakos dzwonilem jakis czas temu i mieli, no nie moze byc, niesamowita historia
no to Ci kit sprzedali bo nie istnieje
Istnieją sprężyny progresywne obniżające CRX'a 2 gen. o 20mm? Lub coś koło tego? Max 30mm?
rozmawiałem kiedyś z użytkownikiem sprężyn TEINA i mówił, że auto obniża się bardzo niewiele, przy b8 prawie seria. także te -20 mogło być. poszukaj na forum kogoś kto posiada takie springi i może to będzie dobra alternatywa.
o 30mm jest na pewno
rozmawiałem kiedyś z użytkownikiem sprężyn TEINA i mówił, że auto obniża się bardzo niewiele, przy b8 prawie seria. także te -20 mogło być. poszukaj na forum kogoś kto posiada takie springi i może to będzie dobra alternatywa.bo bile podnosza auto i czy na nim byly springi teina czy inne nie ma znaczenia
myslalem o gwincie bo mam zamiar wsadzic 17 calowe welgi na laczkach 40 i nie chodzi mi o max uglebienie a raczej o mozliwosc plynnej regulacji zawisu zeby wszystko gralo . Jak ten gwint bedzie sie odnosil do 17 czy jest jakas alternatywa ,co sadzicie o GAZ GHA Honda Civic/CRX EC ED EE 1987-12/91 (na marginesie co myslicie o 17 ")
17 to za dużo
16 to jest max
za troszke wieksza kase moge ci sprzedac buddy cluba nowego, tylko jeszcze nie wiem jakie mozliwosci obnizenia w crxsie
tyle ze te amory GAZ sa edykowane ED9 i mozna sie spodziewac uglebienia zgodnego z danymi producenta i dalej przy 17 calach nie wiem jak to sie zgra (takie felki mnie interesuja)
17" to nie rozmiar do rexa, 16 juz wygladaja na lekko za duze w takim malym aucie
Na ten moment mam15" cali przy 195/55 i wielki przeswit do nadkola w seryjnym zawisie zmieniajac rozmiar na 16" i zmiejszajac wysokosc opony do 40 -45 kolo jest wieksze zaledwie o 1 cm i dalej pozostaje przeswit idac do 17'' roznica wyniesie 3,5 centymetra na calym kole po 1,5 cm od centra kola - dalej pozostje przeswit -wiec szukam odp. gwintu (twardosc itd przy regeneracji zawisu na poliuretanie- dalej utwardzenie ) auto na tent moment ma usuniete wszystkie plasyikowe listwy proggi itp (na gladko ) uzupelnione blacha i obnirzone na progach o ok 40mm- i tu powracaja 17" bo auto juz jest obnizone wiec przestrzen w nadkolu w teorii sie zwieksza optycznie i z ta 17 " moze to mam sens , Sam juz nie wiem a jeszcze sporo pracy zostalo...
przeswit sie zmniejsza zawieszeniem a nie powiekszaniem profilu opony
auto na tent moment ma usuniete wszystkie plasyikowe listwy proggi itp (na gladko ) uzupelnione blacha i obnirzone na progach o ok 40mmA neony już kupione?
a co sprzedajesz ze swojego? ja jak wspomnialem wyzej usowam wszelkie zbedne dodatki wiec choinki mnie nie interesuja
usowam wszelkie zbedne dodatkiWywal silnik
Do CRXa wchodzą 17stki, choć auto powoli zaczyna wyglądać dość... dziwnie. Opony o wysokości 30-35 i tak będa większe, niż standardowy rozmiar.
Ciekawe, czy 18-stki i ekstremalnie niski profil by wlazł
kiedys w gt byl crx na 18
Ja na swoim rexie mam 17stki na profilu 40 ale musze przyznac ze juz dziwnie wyglada na takim rozmiarze, a jezdzi sie jak na taczkach wiec nie polecam
17" to nie rozmiar do rexa, 16 juz wygladaja na lekko za duze w takim malym auciemam u siebie 16" jak dla mnie wizualnie w sam raz chociaż uważam 15" za lepsze do codziennej jazdy
Mam nadzieje że Kulek sie nie obrazi ale ma 17" i jest git
JAKIE MASZ ET FELGI MOZESZ POSLAC JAKIES FOTKI , NO I JAKIE ZAWIESZENIE
Mam nadzieje że Kulek sie nie obrazi ale ma 17" i jest git
[url=http://images46.foto...med.jpg]Obrazek[/URL]Ja się pytam: Gdzie byli rodzice jak on te felgi tam wkładał?
PS. mariusz639, moje neony nie są na sprzedaż!
Mam nadzieje że Kulek sie nie obrazi ale ma 17" i jest git
[url=http://images46.foto...med.jpg]Obrazek[/URL]omg git?
vrus, chcialem napisac to samo ))) ale o gustach sie nie dyskutuje
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl