Wolf
Witam
Zamieżam kupić ATR ok pow 1999 roku obserwuje ogłoszenia w necie juz dłurzszy czas i widze ze bendzie problem z takim autem, a jestem juz zdecydowany na taki i zaden inny. Zamiezam przeznaczyć ok 50 000 zł na auto i zależy mi wmiarę na niskim przebiegu ok 120 000. Mam kilka pytan:
1.Interesuje mnie rok 2000 - 2002 i teraz jak sprawdzać gdzie auto było składene ? Są jakieś wersja Japońskie i Angielskie nie mam pojecia.
2. Czy z przebiegem pow 150 000 km to juz nie ma sie szcypać i niezawracać sobie gitary takimi egzemplazami ?
3. Ile naprawde pali ATR, przy normalnej jeżdzie bo juz słyszałem wiele wypowiedzi nawet ze 9 po miescie
4. Czy ekspolatacja ATR jest drożna niż zwykłego Accorda chodzi mi przedweszystkim o dostępnosći i cenny podstawowych cześci zamiennych jak, klocki, sprzegła, elementy zawieszenia.
5. Wiem za to głupie ale na co zwrucić uwagę a aby nie kupić skarbonki bez dna.
6. No i najważniejsze czy ta jednostka jest rozwojowa ?
pozdrawiam
Zamieżam kupić ATR ok pow 1999 roku obserwuje ogłoszenia w necie juz dłurzszy czas i widze ze bendzie problem z takim autem, a jestem juz zdecydowany na taki i zaden inny. Zamiezam przeznaczyć ok 50 000 zł na auto i zależy mi wmiarę na niskim przebiegu ok 120 000. Mam kilka pytan: Problem? Na dzień dziś na allegro są chyba 4 sztuki jak nie lepiej. Żadna nie dochodzi nawet do 50tyś i parę ma przebieg poniżej Twojego założenia.
teraz jak sprawdzać gdzie auto było składene ? Są jakieś wersja Japońskie i Angielskie nie mam pojecia. W Swindon w UK, innych opcji w przypadku ATR nie ma.
2. Czy z przebiegem pow 150 000 km to juz nie ma sie szcypać i niezawracać sobie gitary takimi egzemplazamiDlaczego? Przebieg to w przypadku właściwego traktowania i serwisowania jedynie liczba. Wolę nalezycie utrzymane auto z 200tyś przebiegu niż ujeżdżaną przez iditę padakę z 80tyś km. A Ty?
3. Ile naprawde pali ATR, przy normalnej jeżdzie bo juz słyszałem wiele wypowiedzi nawet ze 9 po miesciePali tak jak jeździsz. Na 9 w mieście bym nie liczył, ale między 10 a 12 jest możliwe, znam taki przypadek.
4. Czy ekspolatacja ATR jest drożna niż zwykłego Accorda chodzi mi przedweszystkim o dostępnosći i cenny podstawowych cześci zamiennych jak, klocki, sprzegła, elementy zawieszenia. Jako że są różnice w wymienonych przez Ciebie elementach oraz z zamiennikami do ATR nie jest najlepiej to taniości się nie spodziewaj.
5. Wiem za to głupie ale na co zwrucić uwagę a aby nie kupić skarbonki bez dna. Na wszystko, bez wyjątku. Auto przemacaj, najlepiej w ASO.
6. No i najważniejsze czy ta jednostka jest rozwojowaW porównaniu do serii B i K powiedziałbym, ze nie. Cześci za wiele nie ma. Można dopasować co nieco z oferty Mugena-wydech i kolektor, podstroić świnką lub Hondatą, wyrwac jakies bebechy ze Skunka, są też opcje zaturbienia. Coś się zrobić da ale oceanu gratów do wyboru nie ma.
Coś się zrobić da ale oceanu gratów do wyboru nie ma.Jest. to tylko H22 w specyficznej postaci. Zalezy tez, do czego te graty by były potrzebne.
Wiem że jakiś wybór jest, porównuję tylko z wyborem gratów do B i K.
Co do wybroru to na Allego są akurat chtba 4 do wyboru ale 1 jest zagazowany a reszta ma przebieg pow 150 000 km. Jedyny godny uwagi jest chyba
ten.
Acha i mam pytanko w którym roku był faceliftinfg ATR ? Był ostanio ok 2 tyg temu ATR z 2000 roku za 49 000 zł z Warszawy nie wiem czy ktoś pamięta - chiałem sie umuwic aby obejżeć ale niestety bardzo szybko sie sprzedał.
Acha i wracajac jeszcze do cześci - czyli jest mało zamieników czy wogule nie ma zamieników do ATR bo to robi durzą rużnice.
Obecnie jeżdze Polo 9N z 2002 1.4 ale samochód doprowadza mnie do białej goraczki i zamiezam jak najszybciej sie go pozbyć bo psuje sie bez powodu i wiem co to jest problem z zamienikami - jak pewnego dnia bez powodu padła mi pompa od wspomagania która kosztuje 2000 u dilera całe szczescie ze istnieją szroty i wele innych histori... Ale tak to jest jak jeździ sie Polo a wzdycha sie do Hony.
pozdrawiam
Wiem że jakiś wybór jest, porównuję tylko z wyborem gratów do B i K.ziom zartujesz?? jest wszystkiego tyle ze nie dasz rady uniesc, wszytsko kwestia kasy, jednostka jest tak samo rozwojowa pod wzgledem dostepnosci gratow jak B seria a od K to chyba nawet bardziej a po drugie najszybsze H na swiecie to seria K a pozniej chyba H
Acha i wracajac jeszcze do cześci - czyli jest mało zamieników czy wogule nie ma zamieników do ATR bo to robi durzą rużnice.
pozdrawiamczlowieku, miej litosc...
i jak udal sie zakup Atr-a?? ja tez mam ten sam dylemat...
musze miec to autko.
Ale jest ich malo, UK jest sporo ale ta przekladka i wogole czy jest mozliwa przekladka w atr??
wogole czy jest mozliwa przekladka w atr??a dlaczego nie, przecież wychodziły wersje LHD i RHD
a słyszałeś kiedyś o tym, że ściany grodziowe nie są symetryczne?
to nie opel.
ATR nie spali Ci 9 w mieście Nie licz na to. Licz sie natomiast ze spalaniem 14-15 jezeli stoisz w korkach albo butujesz. Ja poniżej 13 nie zszedłem.
W trasie inna sprawa. nawet jadać szybko zamykasz się poniżej 10, przy pałowaniu ok 11-12]
Utrzymanie jest droższe, nie ma co się oszukiwać. Jak kupisz przed liftem, to tylko 98 i to najlepiej Vpower (wyraźnie jej smakuje). Oleju, jak szanujesz taki sprzet, też nie wlejesz rzepakowego tylko coś z górnej półki. Żre olej, różne ezgemplarze różnie. Wymiana niby co 15kkm ale ja zmieniam co 7kkm
Zamienniki są - duża grupa części to to samo co zwykły Accord.
Koszty zależą od podejścia, jak chcesz mieć brykę żyletę, to czeka Cię po zakupie kilka wydatków, które mogą złożyć się na okrągłą sumkę > 10k:
1) Płyny/oleje
2) Być moze rozrzad
3) Amory
4) Opony, jak nie od razu to az chwilę
5) Gumy zawieszce
Klocki, tarcze też szybciej lecą jak kierownik jest żwawy
Z modyfikacjami nie jest tak wesoło (prosze o wklejenie linku, jeżeli ktoś znalazł z suckesem zrobionego H22a7 (mapping/turbo etc) Problem jest z czujnikiem wolnych (3 kable) i brakiem map do h22a7
Sporo części pasuje od CL1 czyli JDM EuroR
dokladnie , mi tez nigdy nie udało sie w miescie zejsc z 14-15
aczkolwiek wydatki na graty nie sa az tak tragiczne , rozrzad w aso jak pytalem to kolo 2k za kpl czesci , graty zawieszeniowe tez bez tragedii - za koncowki stabilizatora tył placilem w aso po niecałe 200zł
co do oleju to kwestia egzemplarza , moj mial ponad 180k km przebiegu a nie brał NIC nawet przy łojeniu w vtecu
Zależy jak robisz rozrzad. Bo jak robisz oba paski, oba napinacze i pompę wody to 2 kołach się nie zamknie - wiem bo zrobiłem
Końcówki - 210 tył sztuka/380 przód oryginał, zamiennik od 60 do 80 złotych
Chyba tez sam olej ma wpływ na spalanie oliwy - teraz przeszedłem na 5w40 i o dziwo spadło
to jak to jest?? Jest mozliwa przekladka w atr bez biegania z palnikiem kolo przegrody czy nie??:> spalanie mnie nie interesuje... to autko bedzie jako0 2 w rodzinie :] (rura na prostej)
A co do paliwa to mowicie ze 95 nie trawi??
Poliftowy jeździ na Pb95...ale też zdecydowanie woli 98. Sciana grodziowa nie wiem...ale to naprawdę lepiej kupić LHD niż się babrać...zwłaszcza, że trochę tego jeździ.
Jeśli autko ma być "rura na prostej" to ATR jest kiepskim wyborem.
sciane grodziową trzeba wyciąć i wspawać właściwą. plus wpyte roboty z elektryką i pierdołami. poszperaj na forum bo o przekładkach już było wałkowane.
To w takie cos nie mam zamiaru sie bawic ;/
Kras, mowisz ze tego jest duzo... hmm... no nie wiem.Duzo to moze i jest ale nie zgodził bym sie i tak z tym. W Uk jest wlasnie najwiecej, gdzies czytalem ze okolo 1500szt. A w takiej Polsce 50
Moze widziales gdzies ofery jakichs europejczykow??
A dlaczego uważasz ze atr jest kiepski, masz na mysli brak turbo??
mi nie chodzi zeby byl najszybszy, i tak nie bede sie nim scigal czy cos takiego, moze od czasu do czasu na 400 w prowizorce...
Ja nie powiedziałem, że ATR jest kiepski. To świetne auto i chociaż miałem okazję prowadzić może ze 3 razy w życiu to bardzo mi się podobało.
Powiedziałem, że jest to kiepski wybór jeśli ma być jak to napisałeś "rura na prostej". Bo niestety z racji wagi i nie do końca idealnie dobranej skrzyni to rewelacji na prostej nie ma. Plus potencjał tuningowy do jazdy na wprost jest bardzo niewielki.
Dlatego jeśli chcesz się szybko bawić na prostej to wybierz coś z doładowaniem i potencjałem. ATR jest świetny jeśli lubisz szybko poskręcać, a przy okazji wymagasz auta gabarytowo większego niż klasa kompakt.
... i nie do końca idealnie dobranej skrzyni ...??? co w niej nie pasi? Krótka jest, z VTECa nie wypada 1-2...
Ponoć właśnie wypada. Ja jak mówiłem prowadziłem trzy razy i nie mogłem robić szybkich zmian 1-2. Dopiero 2-3 i wyżej.
Jeśli jest dobrze to tym lepiej. Ale nadal nie jest to auto na prostą...
na wyzszych biegach wypada
Etam wypada
Trzeba zmieniać praktycznie na odcięciu, fakt jednak, że trzeba się pouczyć i popałowac.
Na prostej zgodzę sie z Krasem, że można znaleźć lepsza brykę i z większym potencjałem rozwoju (K20), natomiast zakręty to inna sprawa.
Poziom lansu dźwiękowego i czucie zapiętej fałdy jest za to nie do pobicia
Pare cytatów:
Top Gear: "the engine note becomes wild and addictive". "Sometimes it's hard to believe that the Accord is a front-wheel-drive car". "incredible front-end grip". "so few cars around that offers such a fine combination of pace, practicality and phenomenal grip".
Auto Express: "the Accord beat a Prodrive tuned Impreza in one of our group tests". "limits are so high that understeer is nearly impossible". "build quality is flawless". "Impreza is not quite as much fun to drive on the limit as the Accord".
Evo: "One of the finest front drive cars you can buy". "such compelling company on a twisty road". "seduces with it's balance without ever seeming to compromise grip". "Very special indeed
jak dla mnie to i tak pewnie wystarczyloby tego co daje motorek w atr Wlasnie zastanawiam sie nad czyms z turbo ale nie bardzo mi sie to podoba (chlodzenie po jezdzie etc.)a ja użytkuje raczej na malych odcinkach auto.Wiem ze autka z turbo to fajne wynalazki 3500 i odlot...
Wlasnie gabarytowo mi bardzo odpowiada i ogolnie ma fajny kształt nie to co passat...
choc ostatni wbil mi sie do glowy pasiak 1.8T ale jak juz nadmienilem ta skrzynka...no i jak by nie bylo to jest niemiec... a ja nastawilem sie na japonca.
Z tego co czytalem to accordy VI gen. sa najmniej zawodnymi autami w swej klasie wg. raportu TUV, a ogolnie ma chyba 6 miejsce w kategorii 6 latkow chyba, tylko nie wiem jak to sie tyczy wersji type r ;/
nie sugeruj sie jakimis tam raportami , wszystko zalezy od stanu i przejsc konkretnego egzemp. Jak się napalisz i kupisz "druta" to bedziesz naprawiał wszystko po kolei
nie wypada użytkuje taka skrzynię od paru lat i nie wylata.
wiem o tym ;] dlatego chcem autko jakies z zagranicy, nawet lekko uszkodzone ale zebym wiedzial na czym stoje.
A na co jest dobrze zwrocic uwage przy zakupie atr-a??Najbardziej chodzi mi o silnik.
Pomozcie mi jak mozecie bo nie chciałbym sie wpakowac z tym autkiem...
Ja pierwszą rzecz, jaką bym sprawdzał to buda i zawieszenie. Jak miał dzwona, to bym od razu odpuszczał. Nie naprawisz tego idealnie, a bryka ma trzymać się jezdni jak przyklejona i być bezpieczna.
Z silnikiem jest tak, ze w najgorszym wypadku możesz przerzucić z anglika.
Sprawdź dokładnie historie (faktury), czy wymienione były paski/napinacze (kilometry albo wiek) oraz inne seriwisowane elementy.
Jak z innymi brykami - czy nie dymi, nie poci się silnik. Zobacz jak wchodzi 5 i wsteczny, bo pre facelifcie jes to częsta usterka (synchronizatory). Sprawdź (na zimno i ciepło) jak szybko gaśnie kontrolka oleju.
Zobacz poziomowanie ksenonów - czujnik lubi paść (1000 pln) czy nie świecą za zdeżakiem albo w niebo
M/
Ja myslalem nad tym zeby zaciagnac autko na ASO aby tam go przemacali lub zabral bym swego mechanika, bo ze mnie to zaden spec.A co do dymienia to jaki dymek masz na mysli?? siwy/niebieski?? Czytalem ze atr-y dymia sie na czarno czasem bo podawane jest mu bogata mieszanka, to prawda?
A o co chodzi z ta kontrolka oleju??czym to moze byc spowodowane? Bo zauwazylem ten problem w obecnym aucie... ;/
Jak kontrolka nie gaśnie szybko to może być:
Kończące się panewki (fatalnie)
Kończąca sie pompa oleju (kiepsko)
Źle dobrany olej/zużyty/przytkany filtr etc (luzik)
i żebyś sie nie zamartwiał zacząłbym od oleju
ATRy niektóre puszczają przy dawaniu w palnik ciemną chmurkę, choć nie jest to regułą.
Chodziło mi o dym niebieski/siwy
Ma ktos moze jakies atrakcyjne oferty atr-ki?? ;>
Co można sądzić o ATR bez ozdób, np. naklejek na tylnych drzwiach? czy były takie w ofercie ? czy raczej są to egzemplarze 'po jeździe po bandzie' ? bo większość egzemplarzy która przewija sie w ogłoszeniach jest bez stickerów (i ze śmiesznie niskim przebiegiem, ale to inna bajka )
mam jeszcze pytanie do kierowników ATR : czy poziom hałasu w aucie jest znośny przy długich podróżach ? mial ktos bole glowy ?
wszystko kwestia sprawdzenia , po samym braku naklejek nie mozna oceniac czy byl dzwon czy nie
co do hałasu to jest znośnie aczkolwiek trzeba byc swiadomym że przy wiekszych predkosciach atr ma "troche" wyzsze obroty niz jakies cywilne wozidła
Zna ktos moze historie tego autka??:
http://www.allegro.pl/ite...lon_polska.htmlProsze o odp.
Pzdr
Zdjęcia nie są od tego samochodu... wiem, bo znam ten konkretny egzemplarz ze zdjęć. Miał zarysowane drzwi (rowerzysta) i malowany bo, był podrapany -> słowa sprzedającego.
Nie modyfikowany. Opis wygląda zachęcająco, wiec jakbym szukał to pewnie bym się wybrał obejrzeć.
pytalem sie o wycene ATR '00 w systemie info-ekspert i to co mnie zdziwilo to dosc duza rozbieznosc miedzy ich wycena a tym co chca sprzedajacy
wynika z niej, ze sprzedawca chce za auto o 6-7 tys. wiecej niz jest warte wg systemu.
wiecie skad sie wziely az takieg roznice ?
bo jest jeszcze wartość emocjonalna tego auta, której system nie rozumie i nie uwzglednia.
wartosc z eurotaksu a cena rynkowa to 2 różne rzeczy
kup za cene eurotaksową ITRa '00, Impreze GT z konca produkcji albo Evo 5. POWODZENIA
Co można sądzić o ATR bez ozdób, np. naklejek na tylnych drzwiach? czy były takie w ofercie ? czy raczej są to egzemplarze 'po jeździe po bandzie' ? bo większość egzemplarzy która przewija sie w ogłoszeniach jest bez stickerów (i ze śmiesznie niskim przebiegiem, ale to inna bajka )
mam jeszcze pytanie do kierowników ATR : czy poziom hałasu w aucie jest znośny przy długich podróżach ? mial ktos bole glowy ? ATR-y miały naklejki. W opcji był spojler (w UK standard), przeciwmgielne, ogrzewanie lusterek i w teorii klima. W praktyce klima była na dzień dobry.
Do 130 km/h jest spoko, powyżej jest wyraźnie głośniej. Nie dobijająco ale warczy Na zapiętej fałdzie raczej ryczy
hałas to jeszcze mały pikus, ale w modelach bez klimy leki kłopot jest z termika, bo nie ma izolacji pomiędzy przedziałem pasażerskim, a komora silnika
dzieki za pomoc. ATR juz jest moj
dzieki za pomoc. ATR juz jest moj To się pochwal nim
czemu ta bryka ma takie tlumiki??
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3107782byly wersje z takimi pierdziawkami?? czy tylko z niklem na koncu?
a tak w ogóle zna ktos to autko??Moze wie ktos gdzie sie sprzedaje ATR??
czemu ta bryka ma takie tlumiki??
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3107782
byly wersje z takimi pierdziawkami?? czy tylko z niklem na koncu?
a tak w ogóle zna ktos to autko??Moze wie ktos gdzie sie sprzedaje ATR??Brakuje mu ozdoebnych końcówek.
Ten ATR był bity w przód, ma lampy srebne, a powinien miec czarne.
czemu ta bryka ma takie tlumiki??
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3107782
byly wersje z takimi pierdziawkami?? czy tylko z niklem na koncu?
a tak w ogóle zna ktos to autko??Moze wie ktos gdzie sie sprzedaje ATR??jezdzilem nim - prowadzi sie ok, hamulce sprawne, ale spojler ktos na odwal sie doczepil, tak ze klapa rdzewieje i odgial przy tym klape bagaznika (moze byc przez to jakas nieszczelnosc). W srodku raczej zadbany, ale na zewnatrz troche obdrapany. A - i jeszcze ma halogeny, ale nie ma wlacznika, nikt tez nie wie dlaczego. A to ze byl walniety w przod wlasciciel nie ukrywa. Ponoc ma jakies zdjecia ale nie chce mu sie szukac
Dzieki za odp. :]
moze ktos wie w jakich kolorach wystepowaly ATR??
Wiem ze: srebrny, biały i czerwony i jescze jakis czarny przechodzacy w zielen. Nie myle sie?
Jak ktos wie gdzie sie sprzedaje jakis fajny ATR to piszcie
Dzieki
Dzieki za odp. :]
moze ktos wie w jakich kolorach wystepowaly ATR??
Wiem ze: srebrny, biały i czerwony i jescze jakis czarny przechodzacy w zielen. Nie myle sie?
Jak ktos wie gdzie sie sprzedaje jakis fajny ATR to piszcie
DziekiKolory (pre):
Championship White H0
Pirates Black
Stratos Silver
Milano Red
Kolory post
Championship White H0
Night Hawk Black
Titan Silver
Vesuvio Red
Dodatkowy kolor to czerń (perła). W zależności czy pre czy facelift miały różne nazwy. Ja mam pre ale jak miałem lakierowany spojler używali B92 NHB i wg Hondy taki sam kod jest dla Pirates Black
Kolor ma perełki i coś ala mika w mocnym słońcu wpada delikatnie w granat.
Rury wydechowe:
Pre - proste końcówki z chromowanymi nakładkami
Post - czarne, zagięte w dół końcówki (padaka )
Ostani ATR z allegro, ten z lipnymi zdjęciami. Na zdjeciach ATR ma zmienione tylne tłumiki, na dedykowane do tego modelu backboxy firmy Remus. Też mam takie - mają ciut niższy ton niż fabryczne
Pozdrawiam
Witam ponownie Zna ktos to autko?? :>
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3343854Bo wygląda interesująco
interesujaco to wyglada tylko cena.
W przebieg juz mozesz raczej nie wierzyc, a do tego na szybko brak tylnej dokladki. Kolega byl ogladac i ponoc bite z kazdej strony.
Sama cena mówi aby sie przyjrzec mu dokladnie, bo jest srednio tansze o 10 tysi od takich modeli na rynku
qrcze... ;/ No wlasnie ta cena mnie zdziwila troszke ;/ bo tak po detalach to ogolnie wszystko jest, tylko ta nakladka... mysle ze jakos te rury tak wisza zbyt w powietrzu ;/
Wiec jak?? Nie warto nawet jechac??
A nie wie nikt gzdie sie sprzedaje ATR?? moze byc nawet zagranicą
Pzdr.
A co myslicie o tym??
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3313192kilka tysi wpakowac i niezła ATR-ka by z tego wyszla o ile to jej pierwsza przygoda
Tylko najgorzej ze jaśki odpalone... ;/
Pomóżcie mi bo nie wiemjuz co mam zrobić ;(
A co myslicie o tym??
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3313192
kilka tysi wpakowac i niezła ATR-ka by z tego wyszla o ile to jej pierwsza przygoda
Tylko najgorzej ze jaśki odpalone... ;/
Pomóżcie mi bo nie wiemjuz co mam zrobić ;(Kilka????
Kiera z poduchą kosztuje ok 8 tys, do tego zenki - 3-4k, zderzak + malowanie 2k, maska pewnie podobnie, poducha pasażera, pas przedni, pewnie obydwie chłodnice.
Tyle widać - pytanie co jest pod spodem? Nieznany przebieg - ale olej, pasek, etc wymienisz.
Możesz kupować używki ale i tak włożysz naście, jeśli nie dziesiąt tysiów.
Auto jest po lifcie, a tłumiki końcowe ma inne (oryginalnie były takie zwiedłe w dół rurki) Dlaczego?
Sorry za brutalną prawdę ...
Witam.
O uzywkach myslalem oczywiście... maska, zderzak pasowaly by chyba od cywilnej wersji??A reszte gratów myslalem zeby w anglii poszukac jesli u nas by nie bylo czegos takiego.
Wiec jesli nawet bylo by to z 10tys. to i tak bylo by taniej, niz kupic calego...
A gdyby i nie taniej to skąd wytrzasnąc takiego?? Na Ebeyu jest tylko jeden jak narazie, chyba ze wiesz gdzie jest jakis godny polecenia egzemplarz??
No tylko ze tu z tymi tlumikami nie wiadomo co sie stalosie ;/
A jakie sa różnice miedzy przed liftem i po??znaczek hondy i gril sie zmienia??Zderzak chyba tez, no i te tlumiki (back boxy remusa??) masz moze link to jakiejs stronki z fotka modelu z takimi tlumikami bo za bardzo nie wiem jak wygladaja.
Prosze bardzo
http://www.accordr.org/index.php?showtopic=958
Witam,
a ja wlasnie jestem nowym wlascicielem srebrnego ATR'a z warszawy. Wiedzialem o wadach, bo przed zakupem bylem na stacji diagnostycznej. Dzis zostal przeswietlony dokladnie w ASO i nie ma dramatu. Rzeczywiscie dostal i z przodu i lekko z tylu, poduszki tego nie przetrwaly i zamiast xenonow sa zwykle swiatla na dodatek angielskie :/ Cala reszta jest juz absolutnie sprawna i naprawde super sie nim jezdzi Od dawna chorowalem na to auto a nie dysponowalem 32-40k. Ogolnie jestem zadowolony. Tylna dokladka zostala wywalona, zeby sie wieksze koncowki REMUS'a zmiescily, bo seryjne wygladaja tragicznie.
Pozdr
Witam witam ponownie
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3107782Tym razem to czerwone cudo zwróciło moja uwage ;d
Zna ktos ta maszyne?? :>
Prosze o odp
[ Dodano: 2007-10-04, 23:16 ]
Co można sądzić o ATR bez ozdób, np. naklejek na tylnych drzwiach? czy były takie w ofercie ? czy raczej są to egzemplarze 'po jeździe po bandzie' ? bo większość egzemplarzy która przewija sie w ogłoszeniach jest bez stickerów (i ze śmiesznie niskim przebiegiem, ale to inna bajka )
mam jeszcze pytanie do kierowników ATR : czy poziom hałasu w aucie jest znośny przy długich podróżach ? mial ktos bole glowy ? nie ma problemu z halasem
a jezdze czesto elblag-wroclaw
w obie strony w jeden dzien
http://otomoto.pl/index.p...how&id=C3243973[ Dodano: 2007-10-07, 16:15 ]
Witam,
(...) Tylna dokladka zostala wywalona, zeby sie wieksze koncowki REMUS'a zmiescily, bo seryjne wygladaja tragicznie.
PozdrNie trzeba wywalać... Sam mam Remusy i z dokładką wygląda wszystko cacy.
[quote="dakoblue"]
nie ma problemu z halasem, a jezdze czesto elblag-wroclaw w obie strony w jeden dzien
teraz juz sam moge potwierdzic, ze halas w kabinie w porownaniu z moim poprzednim accordem '95 jest duzo mniejszy
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl