Wolf
czy ktos probowal takiego myku?? dopiero w week je przymierze czy faktycznie jest tak bardzo rozna odleglosc otworow mocowania jarzma.. ale moze ktos juz probowal?
a jezeli sie nie da nic z tym zrobic to czy ktos nie chce kupic 2 zaciskow z jarzmami 262 za 100 zl ? w fajnym stanie
ja probowalem ;]
dostane pomogl
za co:P
ze probowalem ;d
ogolnie, bys musial mocno zeszlifowac ten taki jakby pret/wzmocnienie laczace oba konce, bo przeszkadza, dotyka do tego 'wypuklenia' na atrczy i nie da rady przykrecic, druga sprawa to taka, ze zaciski 262 sa przystosowane do grubszych tarcz i tloczki moga przy tarczy 240 za duzo wychodzic, jak bedzie koncowka klocka, a wiadomo cyzm to skutkuje, a sam rozstaw jarzma pasuje do zwrotnicy
teraz dostane
teraz juz tak ) dobrze ze pasuje na otwory..reszcze zobacze w week;>
a tak debatujemy z karolkiem czemu nie mozna dac wiekszych tarcz?
jak sie maja duze klocki do malej tarczy? to nie bedzie wystawc czy cos?
najlepsza opcja i najtańsza od ed9 to zaciski z jarzmami 282 prelude lub 2 tłoczkowe legend i tarcza 260 rover lub concerto
zamiast pakować zaciski od EE8 (z tarczy 262mm) rozejrzyj się za zaciskami pod tarcze 282mm (BB3, MB6, DC2) są duuużo skuteczniejsze. Rozstaw śrub jarzmo-zacisk jest w 90% hond taki sam. Pod zwrotnice z ED9 pasuje. Problem jest tylko w średnicy i offsecie tarczy hamulcowej. Suma sumarum można zapakować na zwrotnice od ED9 zaciski od s2k. Wszystko zależy jak mocno chcesz szlifować jarzmo.
tak tylko ze na stanie mamy wutekowe
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl