Wolf
Witam w moim edku mam zalozone springi -40 i amorki ta-technics i chcialbym jeszcze bardziej ja polozyc na glebe co powiecie na -60 ?? jak sie na tym bedzie jezdzilo ?? czy nie bedzie problemow z jazda bez camberow i ustawieniem zbieznosci ?? i ogolnie czekam na wasze porady
Dlaczego chcesz tak mocno obniżać auto ? Szczególnie, że jesteś z okolic Wrocławia ... mi się po Wrocławiu źle jeździ na -40
Pozdrawiam,
powiem ci ze mam juz edka poltora roku i ani razu nie bylem nim we wroclawiu mam drugie autko robocze wiec moge sobie na to pozwolic
zbieznosc ustawisz ale zbieznosc to nie wszystko, niestety nie da sie ustawic kata pochylenia kola, przy sprezynach - 60 kola pojda ci dosc konkretnie w minus no i z tego powodu auto bedzie sie beznadziejnie prowadzic szczegolnie na prostej (moim skromnym zdaniem) nie mowiac juz o scieraniu opon od wewn strony, jak chcesz takie obnizenie to obowiazkowo camber
-60 to nie taka przesada ja mam tyle i gdzie to ja nie wjechałem uuuuu ;D przeszkadza mi środkowy który niedługo wyrzucam
[ Dodano: 2010-06-01, 21:09 ]
Ja mam cos takiego
http://img715.imageshack.us/img715/5836/hania.jpg z tego co wiem to jest to -60 i jak na moje drogi ni hu hu chce zmienic na -40 lub -35.
Ja mam cos takiego http://img715.imageshack.us/img715/5836/hania.jpg z tego co wiem to jest to -60 i jak na moje drogi ni hu hu chce zmienic na -40 lub -35Ja mam żółte -40 i moge sie zamienic na -60 Pacior123 no chyba ze do -60 konieczne sa camber kity ??
pacior123, no to ja z -80 mam ;P
Dawidzio szczerze to nie mam pojecia bo juz od kupna tak mam (moje sa czerwone). Hehe na -80 to chyba piasek zgarniasz zderzakiem ^^
Ja mam cos takiego http://img715.imageshack.us/img715/5836/hania.jpg z tego co wiem to jest to -60 i jak na moje drogi ni hu hu chce zmienic na -40 lub -35. raczej -40mm
Witam w moim edku mam zalozone springi -40 i amorki ta-technics i chcialbym jeszcze bardziej ja polozyc na glebe co powiecie na -60 ?? jak sie na tym bedzie jezdzilo ?? czy nie bedzie problemow z jazda bez camberow i ustawieniem zbieznosci ?? i ogolnie czekam na wasze porady pytanie czy zależy ci na wyglądzie czy na przyczepności auta... dobre klejenie nie musi iść w parze z szuraniem brzuchem po asfalcie
Sam juz nie wiem , czy wam na 15 195/50 obciera na dziurach lub wybojach ?? bo mnie obcieralo a teraz mam 16 205/55 i ociera troche bardziej D
ok to teraz chlopaki powiedzcie mi ile trzeba dac za camber kity i gdzie je mozna kupic
dzisiaj mnie krew zalala.... twardy mam przod jak pyta slonia , nie ma prawie zadnej amortyzacji i poszla sie jeb... poduszka od rozrzadu razem z lapa , a zeby byl komplet to jeszcze przegub wew. do wymiany.. zero amortyzacji wiec potem obrywa zawieszenie z silnika.. i znow 300zl+ nie moje.. ps. zamienie sie na -35 , nie wiem jakie mam u siebie teraz ale 16/55/205 chowa sie z 2cm w nadkolu albo i lepiej. pozdro.
Czy wsadzając sprężyny -30mm na seryjny amor, który siedzi w aucie, będę musiał ustawiać od nowa zbieżność?
Okti, bardzo wskazane to jest
z tyłu nie musisz ustawiać zbierzności bo i tak jeżeli wcześnej ustawiałeś tak pozostało, jedynie kont nachylenia się zmienił, a tak bedzie tak samo...
Ja zmieniałem z Serii na -60mm i jest tak jak było
A moge wrzucic springi -60 na seryjne amory bez jakichs przerobek ??
nie wskazane są takie zabiegi- zabijesz amorki
A moge wrzucic springi -60 na seryjne amory bez jakichs przerobek ??na każdej dziurze będziesz dobijał amor... co w krótkim czasie spowoduje jego zniszczenie, nie mówiąc już o tym trzymania na takim zestawie nie będzie jedynie wygląda.
chyba nie musi od razu go dobijać? trzeba odpowiednio twarde springi
u mnie na -40 na seryjnych dobija
też miałem kiedyś ok -45 i seryjne amorki, i była tragedia, nawet najmniejsza nierówność kończyła się dobiciem. Amortyzator seryjny nie za bardzo jest przystosowany do obniżenia.
chyba nie musi od razu go dobijać? trzeba odpowiednio twarde springi a jak to sobie wyobrażasz jak amor jest przystosowany do pracy w pełnym zakresie a ma nagle skrócony skok o 40mm jak ma nie dobijać? na prawdę dziwi mnie podejście jakoś to będzie odpierdzielanie fuszerki jak robić to porządnie albo się w ogolę nie zabierać za temat.
mialem springi -40 weiteca kupilem nowe i na seryjnych amorach i nic mi nie dobijalo,pewnie zalezy od twardosci sprezyn,bardzo dobrze mi sie jezdzilo na tym zestawie zmienilem teraz na gwint bo chcialem miec wieksza glebe.
wszystko zalezy od przebiegu seryjnego amora- nowy czy malo uzywany doskonale sobie radzi ze sprezynami -4 ..wiecej to wiadomo coraz gorzej, mysle ze przebieg rzedu 20 000 nic mu nie zrobi potem faktycznie moze zycie mu sie skrocic, monitoruje na biezaco moje seryjne amory z wogami -35 i przez poltorej roku stracily jakis smieszny procent tlumienia..... fakt ze to na stacji diag, no ale nie ma akrutalnie chyba nikt lepszego sprzetu (chociaz i ten na nieseryjnych springach oszukuje)
jezeli nowy amor to ma grac i buczec, jak stary trup bedzie dobijal i czas na nowe
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl