Wolf
Co wchodzi w sklad kompletnego wspomagania? maglownica, zbiorniczek, pompa, weze (jakie?). Co mi bedzie jeszcze potrzebne???
maglownica, pompa, lapa pod pompe, zbiorniczek, waz od zbiorniczka do pompy, od pompy do maglownicy, od maglownicy do zbiorniczka, nowy dluzszy pasek i wszystko
chyba ze jest pompa ze zbiorniczkiem to wtedy tylko dwa przewody- od pompy do maglownicy, od maglownicy do zbiorniczka
jeszcze jest chłodniczka oleju z przodu pod zdeżakiem, no i belka trzymaj±ca maglownicę ma inne mocowanie maglownicy więc jest inna.
koło pasowe na 3 paski !!
Czyli:
1 maglownica,
2 pompa,
3 lapa pod pompe,
4 zbiorniczek,
5 waz od zbiorniczka do pompy,
6 od pompy do maglownicy,
7 od maglownicy do zbiorniczka,
8 nowy dluzszy pasek
9 chłodniczka oleju z przodu pod zdeżakiem,
10 belka trzymaj±ca maglownicę ma inne mocowanie maglownicy więc jest inna
11 koło pasowe na 3 paski
czemu kolo na 3 paski? 3 pasek jest od klimy
Powiem tak, chce wsadzic wspomaganie do mazdy 323 1.3 z 94r, mozna porownac ta operacje do przeszczepu wspomy do civica 4g z 1.3 czy to wszystko co bedzie mi potrzebne? A moze cos z tego jest zbedne?
a ja tak wtrace swoje 3 grosze
5 waz od zbiorniczka do pompy,
6 od pompy do maglownicy,
7 od maglownicy do zbiorniczka,
9 chłodniczka oleju z przodu pod zdeżakiem,
wjakiej koljnosci plynie olej, bo w wezach nie uwzgledniliscie dojscia do chlodnicy, zakladam ze pkt7 waz od maglownicy do chlodniczki, a nastepnie od chlodniczki do zbiorniczka, albo od pompy do chlodnicznki do maglownicy. Ktore jest poprawne ?
z tego co pamietam to:
ze zbiorniczka ssie do pompy potem idzie gróbym zbrojonym do maglownicy. z maglownicy wychodza dodatkowo 2 przeowdy jeden bezposrednio do zbiorniczka a drugi przepracowany przez chlodniczke do zbiorniczka.
dokładnie tak to idzie.
jest też wersja (może nie w tych crxach ale w nieco nowszych hondach) że z maglownicy jest jeden odpływ, który idzie przez chłodniczę do zbiorniczka i tyle...
kolego... pytasz o wspomaganie na forum hondy, a na końcu (po otrzymaniu odpowiedzi) zaznaczasz że chodzi o mazdę....
przecież tam może być zupełnie inaczej... Może pompa być kręcona bezpo¶rednio do silnika i pasek napinany alternatorem przykładowo... może nie będzie potrzebne inne koło pasowe, pewno nie będzie trzeba wymieniać belki trzumaj±cej maglownicę....
nie wiem po co wogóle to pytanie tu zadałe¶...
pytaj lepiej na forum mazdy...
Jak juz zaznaczylem konstrukcja silnika, osprzetu i takich bajerow jak el. szyby, wspomaganie, el lustra w 323 i c4g sa identyczne.
Jak juz zaznaczylem konstrukcja silnika, osprzetu i takich bajerow jak el. szyby, wspomaganie, el lustra w 323 i c4g sa identyczne. watpie
w 1.3? baaaaaaaaaardzo podobne.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl