ďťż

Wolf

Jaka jest roznica pomiedzy walkami Skunk2 Pro Stage2 i Stage3
Czy trzeba do Stage3 modyfikowac cos jeszcze procz talerzykow i sprezynek
I czy na tych Stage3 da sie jezdzic normalnie po miescie 2-3tys obr
Czyli wiekszosc jazdy jako "dupowoz"



Czy trzeba do Stage3 modyfikowac cos jeszcze procz talerzykow i sprezynek a kto powiedzial ze trzeba?? no chyba ze ty na stage 2 tego bys nie robil to nie mam pytan
Auto bedzie chodzic na stage 3 na niskich obrotach spokojnie,ale stage 3 na ulice to za duzo,chodzi o zywotnosc twojego motoru i napsiz co masz jesli chcesz stage 3 ,bo do tego to musi byc doł silnika hard core CR etc,wiecej danych..
O wplywie walkow na zywotnosc silnika to nie slyszalem Mozesz napisac cos wiecej zanim sie zdecyduje zamawiac
Mysle o takim setupie
EuroR
Walki Skunk2 Stage
Sprezynki i talerzyki
kolka
kolektor DC lub robiony u nas pod walki
strojenie

Pozniej moze zwieksze kompresji i zabawa juz na otwartym silniku, ale zalezy od $


pomysl o wplywie wysokich krzywek na rocker armsy. a to bardzo drogie tematy są.

DC- czemu tak chudo? Przy Stage3 trzeba sporo więcej otworzyć wydech.
Raczej stage2 i robiony w GM
I pytanko czy stage2 tez ma wplyw na zywotnosc silnika

Jaka jest roznica pomiedzy walkami Skunk2 Pro Stage2 i Stage3
Czy trzeba do Stage3 modyfikowac cos jeszcze procz talerzykow i sprezynek
I czy na tych Stage3 da sie jezdzic normalnie po miescie 2-3tys obr
Czyli wiekszosc jazdy jako "dupowoz"

Sugeruje inwestycje w dobre walki i sprawdzone w silnikach 2,2vtec , oczywiscie mowa o JUN , co jak co ale ta ich predzia zasuwa , a z waleczkami raczej nie bedziesz mial problemu z wyborem bo akurat jest tylko jeden dostepny profi
a linki tak dla smaczku
http://www.youtube.com/wa...%2Fmulti%2Ehtml
http://www.youtube.com/wa...%2Fmulti%2Ehtml

Pozdro
z tymi wałkami jest jeszcze smaczek związany z finansowaniem
ale sa super na pewno.

a linki tak dla smaczku
Znam to na pamiec
Ale cenka za duza troszki, Skunk kosztuje 550$ a Jun krocie
z ta roznica ze JUN nie zniszczy Ci, jak pentaq pisał, rocker arms, a wałek o osrtym wzniosie owszem. ogólnie mówiąc wałki, które "ostro rosną" są szkodliwe dla żywotności pozostałych elementów ukłądu rozrządu/zaworów. do scigania tak. na codzień nie.
zeby to jezdzilo musisz podniesc cr min na 11 bez tego bedzie dupsko
a propos preli z JUN-a zobacz w specyfikacji jakie ma cr

mam sk2 st2 i cr 11 i auto naprawde zaczyna rwac od 6krpm oczywiscie dól jest tez konkretny
Zeby podniesc cr wystarczy wsadzic z Prelude TypeS tloki
http://www.jhpusa.com/cat...&products_id=71
Czy korby tez byly inne
zależy do jakiej generacji. jak masz 4 gen, to tłok był inaczej osadzony na korbowodzie niż w Type S i trzeba by korby od 5 gena.
To jakie walki wsadzic zeby silnik byl normalnie (zeby byl tak samo niezawodny jak seria) zywotny skoro skunk stage2 jest nie bardzo, a Jun kosztuje tyle co silnik
stg 2 będzie Ok, tylko na tym sie nie kończy zabawa.
zdało by sie nabyc tłoki i korby od type s o oznaczeniu P5P, tłoki z type s maja inny sworzen(pływajacy) wiec musi byc inna korba. Wzrasta ci cr do 11 i jest ok, oczywiscie na cr 10 lub 10.5 sk2 st.2 bedzie jezdzic i nie ma problemów z zywotnoscia czy wolnymi obrotami, jednak niezbedne bedzie strojenie ecu
tak czy inaczej strojenie bedzie potrzebne...
Strojenie to podstawa, okaze sie pozniej co najlepiej podpasuje.
Czyli spokojnie do serii moge zalozyc stage2 + tal i sprezyny.
Do tego kolka + dolot euroR + wydech liczony pod walki + reszta 2.5" Apexi ktora mam.
Za jakis czas do tego rozbiore silnik, wymienie tloki i korby, moze cos z glowica rusze.
Dobrze mysle czy jakies poprawki bo nie chce dwa razy zamawiac
ja bym zrobil wsio za jednym zamachem
z mojego doswiadczenia bym nie kupował wałków lecz zainwestował w cr+ euro r+ wydech i strojenie. Stokowe wałki rewelacyjnie współpracowały z tlokami od type s...
po dolozeniu wałków i stroidle owszem auto zwawsze ale ryczy niemiłosiernie
Czyli
http://www.jhpusa.com/cat...products_id=206
http://www.jhpusa.com/cat...&products_id=71
http://www.jhpusa.com/cat...products_id=208
Tylko korby nie moge znalesc
drogie pierścienie, lepiej tam w ASO kupić chyba- komplet 120$...

po drugie zobacz, jakie masz rozmiary tłoków- A, czy B, żebyś nie kupił za malych/duzych. Rozmiary tłoków sa wybite na bloku w prawym górnym narożniku na takiej stopce (patrz wzdłuż rogu głowicy i zobaczysz)

po trzecie do Euro-r skombinuj sobie adaptery, żebys mógl sie podpiąc z urządzeniami, które masz.

po trzecie do Euro-r skombinuj sobie adaptery, żebys mógl sie podpiąc z urządzeniami, które masz.
Tłok - A
Co masz dokladnie na mysli
H22 ma 2 standardowe rozmiary tłoków- A i B. B jest większy bodajże.
jakbys mial problemy z adaptacja Euro-R wal na pw przerabialem ten temat i nie jest tak prosto...ale Euro-R wart jest tego b.duzo daje z dołu...
Jeszcze pytanko czy do niego warto brac przepustnice z ATRa poniewaz jest wieksza, a nie wiem czy mi cos da (bedzie dolot ATR, wylot DC + 2.5" Apexi + Crome lub cos w tym temacie)
najlepiej jakby byla seryjna przepustnica z atr
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl