ďťż

Wolf

Max - jak wrażenia z jazdy z A-Spec'iem? Przyznaje sie ze robie do tego przymiarke. Kupiles w zestawie ze stabilizatorem z integry?


Tak, mam tez ze stabilizatorem z ITRa.
Wrazen nie mam zbyt duzo na razie bo nie bylem na torze ani nie mialem okazji poszalec po miescie.
Przejechalem moze z 5km i na pewno fura sie mniej przechyla na zakretach.
Moze w weekend pojezdze troche to dam znaka co i jak
Mozesz wkleic foty bo sam zastanawiam sie jak to wyglada
tak:



Czyli rozumiem ze to srebrne dodatkowo spina miejsca mocowania wachaczy plus do tego dodany jest stabilizator . A jaka jest roznica miedzy tym a np rozporką w tym miejscu ? pomijając ilosc spinającego materiału
spina w wiekszej ilosci punktów niz zwykła rozpórka. jazda na zwykłej rozpórce i stabilizatorze z Integry R kończy się tak:

zgadnij czego i gdzie brakuje

Porwało sie jak papier

Teraz kolejne pyt czy stabilizator w ITR jest hmm inaczej poprowadzony niż stabilizator np w Civic V gen VTI ? Czy moze poprostu jest mocniejszy .

Ile takie coś jak na pierwszym foto kosztuje bo przyznam że troche sie przestraszyłem a myslalem o stabilizatorze z VTI do mojej Civic
stabilizator z itra jest grubszy i przez to mocniejszy! Spokojnie mozesz montowac ten od vti
http://www.honda-acura.ne...ad.php?t=215299

wraz z cała instrukcja montazowa
moze sie komus przyda
stabilizator z ITR ma 22mm a z VTi 13mm. jest roznica...
Japoniec, a u siebie nie masz stabilizatora z tyłu
Nie elmerze nie widziałem tej rurki pod podwoziem u mnie . Si to takie biedniejsze VTI to na rurke poskąpili widać
ja u siebie w EG5 mam stabilizator z tyłu. ale cienki
No wlasnie mam tak jak na zdjeciu co Pati wkleil,
Nowsze wersje maja czarne mocowanie stabilizatora do tego srebrnego metalu.
Z tego co pamietam to jest to oryginalne mocowanie Hondy. W linku ze zdjeciami
z montazu te mocowanie jest zlote.

Montaz trwal max z 1 godz i wjazdem na podnosnik i delikatnym odkrecaniem srub.
Wszystko pasuje idealnie,
Jezeli ktos planuje kupic to proponuje zwrocic uwage czy ma sie na wahaczach miejscie do zamontowanie tylniego stabilizatora.

Plyta ASR ma co najmniej 3 mocowania (sruby) na strone wiec wydaje sie, ze lepiej powinna spinac niz rozporka. Czytalem, ze jest na tyle mocna, ze mozna nawet grubsze stabilizatory bez obaw montowac.
Ja mam u siebie stabilizator z ITRa, powinien wystarczyc wg mnie. Nawet wczesniej moj EG6 niezle sie w zakret skladal bo mam szersze opony z przodu. Nie chcialem przegiac paly kupujac jeszcze grubszy stabilizator.
w ESi w 3D mialem i w sedanie tez mam stabilizator z tylu.
PRzed torem w Kielcach skrecilem od nowa rozpórki i jak mocno wejde w zakret, to cos mi wydaje jakies dziwne dzwieki jakby cos sie ostro naprezalo i mialo zaraz peknac. Jak zobaczylem ta fote to sie zastanawiam, kiedy mi cos peknie w konstrukcji auta :/
Ok,
dzis byl dzien prob, na ulicy niestety wiec nie dalo sie za bardzo przetestowac dlugich lukow z dohamowaniem na poczatku. oto wrazenia:

jest extra !!!
furka duzo mniej przechyla sie na boki w zakretach, podobnie przy naglych zmianach toru jazdy np slalom.
Wg mnie nie jest za gruby ten stabilizator, szczegoleni jak wsadze szersze opony na przod.
Negatyw 3 stopniowy z przodu tez wydaje sie byc extra, na pewno nie za duzo.
Na ulice bym tyle nie zrobil. Za to w zakretach skreca jak po szynach.
Generalnie uwazam ze jest fajnie, ostateczne testy beda na torze
Bylem na torze,
oto wrazenia jezeli kogos to interesuje i planuje taki mod w przyszlosci,

Dla przypomnienia, przeprowadzone mody w EG6 to:
- tylni stabilizator z ITRa,
- przod negatyw z -1stopien na okolo -3 stopnie

Wiec fura prowadzi sie zupelnie inaczej, jest bardzo neutralna jak na FWD.
Jadac na granicy przyczepnosci w zakrecie bardzo latwo zarzucic tylem juz przy minimalnym
odpuszczeniu gazu. Na torze mnie to odpowiada choc wymaga skupienia i nierobienia gwaltowniejszych ruchow,
jednak na ulice chyba jest za bardzzo nadsterowna w krytycznych sytuacjach,
z drugiej strony na ulicy zadko sie tnie na granicy przyczepnosci w lukach majac 130km/h.

Na ulice nie polecam tez negatywu 3 stopnie, da sie jechac jedynie po rownych drogach,
jak sa koleiny (nawet male) lub nierownosci to przod lata na boki jak zly. Jest to mega wkurzajace. Sam mialem dosc po 10km jazdy w miescie. Byc moze spotegowane to bylo dosc twardym zawiasem i rozbieznym przodem ale mimo wszystko juz mnie nie bawi takie zachowanei fury w miescie. Pewnie sie starzeje .

Generalnie jezeli chodzi o tor to mody uwazam za udane. Mimo, ze pierwsze 1.5 godz jezdzilem jak potluczony po torze i uczylem sie nowych zachowan fury to na koniec dnia zaczelo mi sie to wszystko podobac. Prowadzi sie duzo trudniej ale jest potencjal na spore poprawienie czasow. Mimo mega slonca i 32 stopni w cieniu, przegrzewajacych sie opon udalo mi sie poprawic czas o 1.5 sek. Sa nowe tarki na zakretach umozliwiajace spore ciecie zakretow ale tego na razie nie robilem zeby porownanie prowadzenia samochodu bylo lepsze.
To tyle
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl