Wolf
mam z przodu R888 i ochote na parade spec-2 na tył ... sensowne to ??
mam z przodu R888 i ochote na parade spec-2 na tył ... sensowne to ??parada i r888 to dwie różne opony, r888 ma wzmacniane ścianki boczne a parada nie, czyli jak będziesz szybko pokonywał zakręty na paradzie to będzie opona składać się do felgi , przy r888 tego zjawiska nie będzie, jeśli wrzucisz parade na tył to na zakrętach będzie ci tył uciekał , osobiście testowałem coś podobnego w rajdowych warunkach (przód r888, tył toyo T1R)
zdecydowanie polecam R888
zresztą sam sobie zobacz jak to w praktyce wygląda
http://pl.youtube.com/watch?v=ZTpmn1J7Nt8
mam taki zestaw przod r888 tyl parada spec2 b. dobrze mi sie jezdzi i nie wiem skad opinie ze nie daje rady latac r888 po mokrym, powiem ze na mokre sa duzo lepsze niz parada
kolega brał ode mnie na tor poznań przód parada, tył R888 i mówił że parada pływała, R888 nie
parada to ledwo opona na ulice...
ale jak R888 szybko zejdzie z przodu, to potem po zamiance to dziwnie bedzie
jesli ma sie liczyc przyczepnosc i zakrety bralbym R888 w komplecie i nie ma co dumac
masa radochy przy hamowaniu i w zakretach
gorzej z ruszaniem z 4 łap, zero uślizgu i radochy za to po mokrym już jest lepiej
mam juz 4szt od RPM
hmmmm mozna "zebrac" trochę z felgi od środka żeby powiększyć ET bo obciera mi toche o nadkole z tyłu ... Felgi mam 7" et 38 i są równo w obrysie autka. Tak równo w obrysie, że do schowania w tyle nadkole brakuje mi zzz 1cm
Chyba jutro zrobię sobie tuning optyczny tylnych nadkoli za pomocą kombinerek .... zresztą jutro wstawiam sprężyny teina może będą twardsze niż te co mam teraz i nie będzie tak dobijać
ja mialem podobna sytuacje i....sprzedalem felgi. zal mi bylo lakieru, bo caly syf z opon bedzie ci walil po bokach auta, kwiestia chowania sie opon w nadkloe jest do rozwiazania poprzez ich zagiecie, ale tak jak mowie...lakieru zal
wyciąłem cześć nadkola i teraz jest lepiej ale w poniedziałek delikatne klepanko mnie czeka .....
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl