ďťż

Wolf

jak w temacie, potrzebuje zobaczyc jak wyglada ta opona w rexie, czy jest zbytni balon


http://www.honda-crx.info...hp?user_id=1242
o tym pamietalem, ale dosyc ciemne foty
ale widać "balonowy efekt"


Może i balonowa, ale ja mam 195/50/15 i uważam ,ze są ciut za niskie.

Z obliczeń wynika, że moje opony są bodajze o ok 2% za małe, zaś 55 będą o 1% za duze.

Różnica w wysokości auta wychodzi niemal równo 1cm. 55 wbrew pozorom powinny się lepiej prezentować, bo można je połączyć z większą glebą. Obniżenie o ten dodatkowy 1cm zmniejszy nam optycznie "dziury" w błotnikach o 2cm, a podłoga będzie na tej samej wysokosci co poprzednio

Krzysztof_47 miał T1R w rozmiarze 195/55/r15 i wg mnie auto się lepiej prezentowało, niż na moich 50.
Obniżenie ścianki do minimum to wcale nie jest jakiś rewelacyjny pomysł i jeśli się chce zbudować autko jak najlepsze w sensie performance'u to wcale nie należy szukać najniższego profilu, 195/55/15 to jest bardzo dobra opcja, a wg mnie osobiście nawet lepiej wygląda optycznie na aucie przy feldze, która nie jest zbyt szeroka, tak jak w ceerce kamilosa, sam chciałem jeszcze do kluchy wrzucać właśnie te opony, teraz już nie mam takiej możliwości ale i tak je polecę zamiast 195/50. Nota bene ITR miał fabrycznie właśnie taki rozmiar opony, może kogoś dodatkowo przekona ten fakt
Nie wiem czy w tym przypadku to problem, ale jest też różnica w cenie na niekorzyść wyższego profilu, a w przypadku r888, które szybko znikają to ważna kwestja chyba?
Vajzel ma chyba r888 195/55/15 na rotach, o ile sie nie myle to sa nawet foty

Nie wiem czy w tym przypadku to problem, ale jest też różnica w cenie na niekorzyść wyższego profilu, a w przypadku r888, które szybko znikają to ważna kwestja chyba?

Krzyh00 akurat pytał o balon, nie o cenę, ale to też może być jakiś argument z kolei w drugą stronę, zależy co dla kogo jest ważniejsze i na co można sobie pozwolić
mam na oku uzywki za 100zl sztuka tyle ze wlasnie w tym rozmiarze takze sie zastanawiam bo cena kuszaca tylko rozmiar troche nie teges
Zapodam furę Badama, na oponach ode mnie, mysle, że tu ładnie wszystko widac.


piknie, to na pewno profil 55? bo nie wyglada na takiego kartofla wcale
Wlasnie juz teraz nie pamiętam dokładnie, bo kopował juz dośc dawno opony.
Profil albo 50 albo 55
no to robi zasadnicza roznice
50

55 to dobre oponki do VI gena albo czegoś mocniejszego.poza tym wyższa ścianka to i opona bardziej pływa. na ćwiarę tez ma wadę bo wydłuża skrzynie ;p chyba ze kogoś akurat odcina łapie i jeździ prosto to może...
w usa jezdza na 235/60 14-15 w gen5

wyższa ścianka to i opona bardziej pływa

To kupuje się oponę ze wzmacnianą ścianką i nie pływa bardziej niż profil 50 tyle, że nie wiem jak to się akurat ma w przypadku r888 bo nie zagłębiałem się w jej detale technologiczne. Z tym wydłużaniem skrzyni też bym nie przesadzał, różnica centymetra w wysokości koła aż tak bardzo na obwód się nie przełoży żeby znacząco skrzynię wydłużyła. Nie chce mi się liczyć bo też nie pamiętam jaki rozmiar ma rex fabrycznie, ale pewnie wyjdzie z 5cm na obwodzie max. różnicy.
dobra mocna ściankę to ma np michelin bez homologacji drogowej

jak masz turbo to se mozesz gwizdac na takie rzeczy ;p
http://opony.net/narzedzia/zamienniki-opon.html
Trochę im się rozjeżdża, ale...
Ori dla ed9 jest 185/60 R14
195/50 R15 daje mnimalnie mniejsze koło (1.6mm) i pomijalne przekłamania wskazania prędkości
195/55 R15 daje blisko 2cm większą średnice koła i jakieś 3km/h przy 100km/h przekłamania

Tylko jak za 100 to wziąłbym i wrzucił na stalówki do upalania na zawodach czy gdzieś.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl