Wolf
Zeby zalozyc tarcze 262 mm zamiast 240 co bedzie mi potrzebne ? ;>
Zaciski z jarzmami, piasty, zwrotnice ? Cos jeszcze ?
I najwazniejsze - gdzie wystepowaly piasty 4x100 w polaczeniu z tarczami 262 ( takimi jak w EE8 )
Bo tam napewno, ale gdzies jeszcze musialy, szukam, szukam i znalezc nie moge.
Wdzieczny za pomoc bede.
Integra II generacji - jak cos moge dac namiar na kolege ktory takowa rozbiera
wszystkie Cify VTi,
Cify 1.4iS po roku 98 (po lifcie)
Civic Si 92-
to chyba tyle, z tych możesz brać
Civic Si 92-95 jako taki nie występuje w europie. 92-95 coupe 1.6 mial z przodu 262mm.
hatch 1.6 sohc 5gen i takze mam 262mm
(slyszalem wersje ze modele z ABS mialy ten rozmiar)
civic i crx iVT, del sol VTi , od 95 tez ESi, civic VTi 92-00, civic 1.4 iS od 98
Integra II generacji - jak cos moge dac namiar na kolege ktory takowa rozbiera A pewien jestes, ze podpasuja ? :> Dokladnie takie same jak w CRX VTEC ?
Integra II generacji to konstrukcyjnie zawieszenie civica 88-91
A mozesz sie spytac tego swojego znajomego ile by chcial za wszystkie potrzebne mi graty do tej zamiany ? :>
jego gg 7355071
Twoj ziom niestety nie odpowiada - wiec mozesz sam sie go spytac ? Ja mam niestety problemy z kontaktem.
To ja mam pytanie do was ziomy.
Bede robil przekladke hamulcow (przod) z mojego DelSola do civica "zelaska" ED7.
I tak jak wyzej jest napisane mam wszystko co trzeba, piasty, zaciski, tarcze, zwrotnice.
Ok. Tylko jakis czas temu juz niepamietam z kim ale z kims kto tez bardzo czesto sie udziela na naszych wszelkich forach i chyba ma spore pojecie o temacie i handluje czasami czesciami rozmawialem otym ze bede robil taka zamiane i powiedzial mi ze sie nieda
Ponoc zwrotnice od np. mojego DelSola sa troche wyzsze/glebiej maja umiejscowione miejsca laczenia z gornym wachaczem i po zalozeniu niebedzie mozna ustawic dobrze/poprawnie geometri/zbierznosci?...
Przy takim problemie moze rozwiazaniem byloby kupic regulowane gorne wachacze przednie np. skunk2 ale niewiem czy to rozwiaze problem o ile jest takowy. Pozatym to dodatkowy czas/kasa.
Czy to jest faktycznie prawda czy moze ziom cos pokrecil?
Przekladal ktos juz do ED7 wieksze hamulce z VTi ?
A czy del Sol rozni sie czyms od Civica 5 gen pod tym wzgledem?? Chyba nie...a z tego co czytalem da sie wrzucic zwrotnice od EG do ED...Moze to jeszcze pomoze...
http://www.hondatech.pl/viewtopic.php?t=1724tematu poki co nie skonczylem z powodu wyjazdu, ale niedlugo sie za to zabiore...
:neutral: To ja mam pytanie do was ziomy.
Bede robil przekladke hamulcow (przod) z mojego DelSola do civica "zelaska" ED7.
I tak jak wyzej jest napisane mam wszystko co trzeba, piasty, zaciski, tarcze, zwrotnice.
Ok. Tylko jakis czas temu juz niepamietam z kim ale z kims kto tez bardzo czesto sie udziela na naszych wszelkich forach i chyba ma spore pojecie o temacie i handluje czasami czesciami rozmawialem otym ze bede robil taka zamiane i powiedzial mi ze sie nieda
Ponoc zwrotnice od np. mojego DelSola sa troche wyzsze/glebiej maja umiejscowione miejsca laczenia z gornym wachaczem i po zalozeniu niebedzie mozna ustawic dobrze/poprawnie geometri/zbierznosci?...
Przy takim problemie moze rozwiazaniem byloby kupic regulowane gorne wachacze przednie np. skunk2 ale niewiem czy to rozwiaze problem o ile jest takowy. Pozatym to dodatkowy czas/kasa.
Czy to jest faktycznie prawda czy moze ziom cos pokrecil?
Przekladal ktos juz do ED7 wieksze hamulce z VTi ?drogi Olafie, podlicz cene zwrotnic, nowych tarcz, klockow, przewodow hamulcowych i wydana kase komus za pozkaladanie tego i porownaj to z cena zestawu wilwooda do ED7
A tak z ciekawosci jaki jest koszt kitu Willwooda??
http://adamrgarage.com/hamulce.htm
Dynalite Big Brake Kit - 4 tloczkowe przednie
interesowalyby mnie ewentualnie w przyszlosci te Civic 240mm 11" $1000 15"
czy to caly zestaw taki jak na obrazeczku - ogolnie co wchodzi w sklad zestawu
Adam napisal "drogi Olafie, podlicz cene zwrotnic, nowych tarcz, klockow, przewodow hamulcowych i wydana kase komus za pozkaladanie tego i porownaj to z cena zestawu wilwooda do ED7"
Drogi Adamie... Jestem w tej dobrej sytuacji ze komplet willwooda do siebie ( DelSol )
bede mial lada moment bo trafila sie pewna okazja, a to co mam w DelSolu zostanie wiec
dlatego chce to przelozyc. Zreszta zawsze mialem taki plan. ED7 bedzie lekkie wiec mysle ze to co mam teraz w DelSolu da spokojnie rade zatrzymac "zelasko". Cala robote bede robil samemu z pomoca wlascicielki "zelaska" i mam nadzieje ze mi sie uda bez wiekszych
problemow. Pytanie tylko jest dalej czy to sie da faktycznie bez problemow zrobic?
[/list]
Dynalite Big Brake Kit - 4 tloczkowe przednie
interesowalyby mnie ewentualnie w przyszlosci te Civic 240mm 11" $1000 15"
Obrazek
czy to caly zestaw taki jak na obrazeczku - ogolnie co wchodzi w sklad zestawu daj email to przesle fotki bo nie chce mi sie wypisywac co jest w zestawie
P.S. a to cos z korbka to jest regulator sily hamowania przod/tyl
Olaf w linku, ktory Ci podrzucilem na poprzedniej stronie, Octane napisal, ze porownywal zwrotnice ED9 oraz Integry GSR i ze sa takie same.
lst@wp.pl ......
Moj piewszy post tutaj i mam nadzieje ze troche pomoge jakis miesiac temu zmienialem chamulce w ed9 wiec chyba to samo co ed7. Kupilem zwrotnice, tarcze i zaciski od civica 92-95 VTi gniazda na sworznie pasuja jak i przegub ale po zalozeniu okazalo sie ze kola wystaja troche na zewnatrz zwlaszcza gorna czesc czyli zle pochylenie. Najlepszym rozwiazaniem bylyby camber kity ale jako ze troche to kosztuje, wiec zmodyfikowalem gorne wachacze a mianowicie zrobilem nowe dziury w tym wachaczu w miejscu mocowania do takich dwoch uchwytow(nie wiem jak to sie nazywa ale mam nadzieje ze wiadomo o co chodzi) jakis 1cm blizej sworznia, dzieki temu gorna czesc sie schowala a na geometri pochylenie wyszlo idealne(crx zglebiony jakies -35) teraz kola sa na styk z linia blotnika. Zmienil sie jeszcze minimalnie rozstaw osi czyli przednie kola poszly minimalnie do tylu ale nic nie ociera(kola 15") wiec mam nadzieje ze nie ma to zbytniego wplywu na auto. Najlepsze ze zaciski pasuja z ed9 tylko trzeba dorobic podkladki miedzy zwrotnice a jarzmo, mocowanie przewodu chamulcowego do zwrotnicy identyczne jak w ed9 wiec orginalne zaciski od VTi tez beda ok. Czyli do zmiany chamulcow wystarczy zwrotnica i tarcza(sworzen dolny jest taki sam wiec tez nie musi go byc w zwrotnicy)
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl